69.Bölüm Yüreği Yüreğinde

1.4K 139 99
                                    

Her insana ömrünün bazı dönemleri ağır gelir .Sanki o anın dilimleri en ağır çekimde ilerlemeyi bir kenara bırak ,hareket dahi etmezler . Saniyedeki zaman dahi hızını terk etmiş yerinde sayıyormuş gibi gelir .Hani derler hiç yaşamadan bir şeyi anlatması, konuşması kolay gelir benimkisi de o hesap herhalde .

Az önce bitirmiş olduğum yaklaşık üç saat süren bir filme normalde ağlardım .Sonu güzel ve mutlu bitse de ağlanacak yerleri de vardı hatırı sayılır miktarda .Ama şu an çok farklı duygular içerisindeyim .Filmin konusundan alınması gerekenler bana fazlası ile geçmiş gibiydi az önce düşündüklerime bakarsak . Filmdeki duyguları yaşıyor gibiydim ama ağlamıyordum .

Meselenin merkezine gelirsek hani hep bir yerden ulaşır ya kulağımıza hamilelik insanın duygularında bazı duygu değişikliklerinde önemli bir etkendir diye .Belki her hamile için bu durum geçerli olmayabilir .Duyguları değişmeyen bir kararda olmasa da büyük hissiyat geçişleri yaşamayanlar olabilir .

Anladığım kadarıyla bendeki duygusallık hala devam ediyordu ama sanki azalmış gibiydi.Tabi bunu birkaç kez karşılaştığım hallerimden çıkarıyorum .Bilmiyorum belki de alakası yok .

Aslında ikindi namazından sonra oturup kitap okumak istemiştim ama bir değişiklik yapıp birkaç zamandır aklımda olan filmi izlemeye karar vermiştim .Filmin anlamlı konusuna o kadar dalmıştım ki her zaman olduğu Asaf gelmişti ve ben yine fark etmemiştim .

-Asaf'ım hoşgeldin ne zaman geldin,artık dalgınlığıma o kadar alıştın ki bu sefer hiç mi seslenmedin bana ?

Acaba ne kadar olmuştu odaya gireli?Ve benim bu kadar dalgın olmam normal miydi acaba ?

-Hoşbuldum Eslem'im.Bu yüreğim,bu gözlerim seni görür de hoş bulmaz mı hiç ?

Eslem kendinden emin bir sesle biraz da neşeli bir gülümseme ile :

-İlahi Asaf ben çözdüm bu halimizi ya ☺

-Hangi halimiz Eslem hanım ☺ Her halimiz ayrı güzel değil mi ya ☺

-Ne benim tek başıma olduğum zamanki dalgınlığım,ne de senin anlayışın ve latifeli sözlerin ile meseleyi sevgimize çevirmen değişmeyecek galiba .Benim dalgınlığım ile olmasa da senin bu sözlerin ile mutlu olunmaz mi hiç ☺

-Olur mu güzelim benim ben seni her halini seviyorum ,çocuksu bir heyecanla koşuşturmanı,yeri geldi mi o güzel yüreğinin naifliğini ve şimdi bahsettiğin gibi senin o derin ve düşünceli hallerini seviyorum .Tabiki bu düşüncelerin ölçülü olduğu ve bu emanet bedeni yıpratmadığın sürece.Senin üzülen yüreğini sanki yüreğim bir sızı ile hissediyor gibi .Ve şunu sakın unutma sen bütün hallerin ile ,tüm özelliklerin ile bir bütünsün.Seni sen yapan her halini seviyorum.

Eslem tüm duyduğu güzel sözleri aldığı yüreğe kendi duyguları ile birlikte koymak istiyordu .Ve artık yine huzurlu olan yerdeydi Eslem , Asaf'ın kalp atışlarını can kulağı ile dinliyordu .

Asaf ise karısının kendi yüreğine sığınmasına ,yüreğine yüreğini koymasına seve seve eşlik etmişti .

-İnsanız hanım ,aciz yanımız unutulmamalı,nihayetinde öncelikle Rabbimizin razı olmadığı haller içinde olmamak için birbirimize destek olacağız.Ve her durumda iki dünya saadetimiz için Allah'ın izniyle ilk birbirimizi uyaran ,destek olan yine birbirimiz olacağız .

Eslem normalde konuşmak yerine Asaf'ın gerek sevgisini, gerek haklı nasihatlerini can kulağı ile dinlerdi .Ama bu sefer konuşma ihtiyacı hissetmişti .

-İnşallah Asaf'ım ne olursa olsun;insan olup hataya , yanlışa düşmekten Rabbimize sığınalım .Ve Allah'ın izniyle sen ne güzel koca olduysan bana ,Allahım o günleri görmeyi nasip eylerse ,yine Allah'ın izniyle güzel bir baba olacaksın.

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin