17.bölüm Çiçek

4.2K 390 31
                                    

Eslem hala verdiği kararı düşünüyordu.Bunca zamandır istediği bu güzelliğin olması için sadece bir adım gerekiyormuş demek ki bunu bana nasip eden Rabbime şükürler olsun .

Ve Birgül namı diğer süt kardeş benim de kardeşim o sadece vesile oldu .Ne de güzel bir vesile oldu .O kadar mutlu oldu .Bana sarıldı .

-Rabbi mübarek eylesin yengecim Rabbim utandırmasın.

-Inşallah canım inşallah Allah senden razı olsun .Beni daha iki gündür tanıyan Birgül bu kadar sevindiyse ben annemi,babamı düşünemiyorum.

Aslında haber vermek istiyorum ama gelmelerini beklesem daha iyi olacak galiba .Peki Asaf ?

Rabbime şükürler olsun ki doğru kararı verdim .Namaz kıldığımız yerden çıkarken girerken çantam da olan örtü artık başımdaydı .

Çok şükür ki elbisem de tesettürümü sağlıyordu .Birgül'ün yanında bulundurduğu yedek bone ve iğneler yardımımıza koşmuştu .Şimdi ise örtünmek ile ilgili hep duyduğum o duyguların içerisindeyim .

Hep annem derdi kadın bir çiçek bir gizli hazinedir .Örtü ise Allahın emri olup kadına,o değerli varlığa koruma hissini verir .Rabbim muhafaza buyursun .Rabbim isteyenlere nasip eylesin .

Gerçekten bazı durumlar için o an karar verip emin olup adım atmak gerekiyor yoksa geç kalabiliyor ya da bir daha niyetlenemiyoruz.

Her birimize Rabbim hayırlı adımlar attırsın .Küçüklükten beri ayakkabımı giyerken ettiğim bir duaydı şimdi de kararlarımı da kapsıyor .

Ben böyle düşünceler yeni halimin hülyalı duyguları içindeyken Birgül ise Asaf ile konuşmaktaydı.

-Abi biz de eve geçecektik tamam ben getiririm yengemi oraya .Sonra da annemlere geçeyim akşam yemeğe bekliyor .Bu arada sana çok güzel haberlerim var ama beklemen gerekiyor .Hadi Allaha emanet ol .

-Eslem yenge abim aradı dün seni bir yere götürecekmiş ben gelince kalmış ben seni oraya götüreceğim ondan da eve geçeceğim .

-Ama Birgül sen de olsaydın .Sana o kadar cancan😊 dedim bir de yaa .

-Yengecim bana bulduğun hitabı çok sevdim hatta bol bol kullanalım .Sonuçta ben bir görümce sayılırım .Görümcelerin de gelinlerin de birbirini sevmesi anlaması çok önemli 😉

Ama abim zaten bütün gün seninle telefonda bile konuşamadı.Hanımını özlemiştir değil mi ?

-Özlemiş mi dir?

-Vallahi ben onu bunu bilmem yine sabah ki ifadesiyle telefonda resmen altını çizdi konuşmanın .

-Bana bak süt kardeş sabahtan beri eşimin yanındasın kim bilir ne kadar yoruldu kız sana birşey diyememiştir .Sağ salim gelin de eşimi yanıma getir artık .

-Uzun bir konuşma da anlamam gereken bak ben de altını çiziyorum özlemiş .

-Yengecim evet geldik bugün için teşekkür ederim çok güzel bir gündü .Beni kırmayıp geldiğin için teşekkürler .Bu arada bir anda vermiş olduğun kararla havalar da uçuyorum orası ayrı .Hadi abimi daha fazla bekletme .Allaha emanet ol .

-Sen de cancan sen de Allaha emanet ne desem az gelir Allah razı olsun .

-Cümlemizden yenge .Aha vallahi o Asaf abim mi? .Şuna bak ya içerde duramamış seni beklemek için dışarıya geliyor ben kaçayım can sağlığım için sonra görüşürüz yengecim .

Birgül ben indikten sonra arabayı çalıştırıp yola koyuldu .
Gerçekten ne deli dolu kız.Hayret edilesi bir enerjisi var .Maşallah diyeyim .Şimdi Asaf ın beni fark etmesini beklemek kaldı .

Asaf

-Allah Allah nerede kaldı bunlar .Geldikleri tarafta trafikte çok yoğun değil ama .
En iyisi dışarıda beklemek .

Tam Birgülü arayacağım sırada onun arabasını gördüm.Yanlarına gidecektim ki kalakaldım .Ben arabadan inecek Eslemi beklerken arabadan inen örtülü bir kızla ne olduğunu anlayamadım .

Ama bu bu Eslem .Subhanallah ne de güzel yakışmış Rabbimin ayeti .Allahım şükürler olsun demek ki Birgül ün güzel haber dediği bu olsa gerek .

Hemen kalakaldığım yerden Eslem e ulaştım .Az önceki şaşkınlığım üzerimde :

-Hoşgeldin Eslem .

-Hoşbulduk Asaf kusura kalma biraz geç kaldık galiba çok bekledin mi ?

-Yok canım o kadar da beklemedim .

Allahım ben bu heyecana nasıl dayanırım .

-Eslem ne desem bilemedim o kadar güzel olmuş ki Rabbim muvaffak eylesin .Güya benim sana bu akşam sürprizlerim vardı ama en güzel hediye sen oldun.Allah razı olsun .

-Cümlemizden inşallah Asaf inan ki ben hala heyecanlıyım .Hadi içeri girelim.

Asaf eşinin elini tutup içeriye girdi .Hazırlattığı masaya eşini oturttu .Gittikleri yer çok mütevazi sakin bir yerdi .

Öyle çok kalabalık da değildi .Sadece yemek yerken çıkan kaşık çatal sesleri ve arada birbirine dalan iki kahverengi göz .

Birbirlerine güvenle muhabbetle tebessümle bakan iki çift göz .Arada denizin dalgalarından ulaşan küçük dalga sesleri .

Bu güzel sessiz sakin ortam da yemeklerini bitirdiler.Eslem eşine bu güzel yemek için teşekkür etti .Eve gitmek için yola koyuldu .Hala mutlu ama sessizdiler .

Mahalleye girmeden köşedeki dondurmacıyı gören Eslem :

-Asaf şurdan dondurma mı alsak evde yerdik .
Asaf arabayı park etti .

-Olur canım alayım. Ne çeşitler olsun içinde ?

-Limon ve vişne olsun da diğerlerini sen istediğin gibi al .

-Tamam canım .

Ne tuhaf diye gülümsedi Eslem .Kendisi dondurmayı çok severdi .Ama eşinin nasıl sevdiğini hala bilmiyordu .Zamanla öğrenirim dedi .

Benim en büyük mutluluğum Asafın yüreğinin güzelliği naifliği ve bu iç güzelliğinin dışa yansımasıydı.

Acaba Asafın hediyeleri neydi?Evde verecekti galiba bak şimdi beni de meraka düşürdü .

Not:Umarım yeni kitap kapağımızı beğenirsiniz hayırlı cumalar efendim :)

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin