Aile mutlu bir şekilde sırasıyla toplanıyordu bile.Geçen sene böyle büyük bir yemeği Birgül'ün annesinin evlerinde yemişlerdi.
Bu sene ise aile yemeği Asaf'ların evinde olacaktı .
Çok kalabalık bir aile olmasalarda her sene sırasıyla bir Asaflarda bir Birgüller de oluyordu .
Huzur olduktan sonra insanlar heryere sığardı aslında .
Eslem'in aklına gelen bir fikirle Asaf 'ı aramaya karar verdi .
Asaf ise yemek için Eslem'in anne babasını almaya gitmişti .Aslında kendileri gelebilirdi ama Asaf yine ince düşünüp kendi getirmek istemişti kayınvalidesi ve kayınbabasını.
Arabayı Eslem 'in ailesinin evinin önüne park ettiğinde telefonu çalmaya başlamıştı .
Telefonu eline aldığında sevgili eşi Eslem 'in aradığını görünce sevindi .
Sevinçle aramayı cevapladı .
-Efendim hatunum 😊
-Asaf'ım bak aklıma ne geldi .Ömer abiler Birgül'ü havaalanına karşılamaya gideceklerdi ya gitmesinler madem süpriz olacak ya Birgül iyice merak etsin .😉
-Olur aslında tamam ben konuşurum Ömer abimle .
-Sağol canım .Ne yaptın annemlere vardın mı ?
-Vardım canım vardım .Birazdan çalarım kapılarını.
-Tamam canım benim tutmayayım o zaman ben seni.Hadi sağ selamet gelin inşallah.
-Inşallah canım sen de Allaha emanet ol güzel karım .
-Ya Asaf durduk yere niye utandırıyorsun insanı hadi ben kapattım.
Eslem tam kapatacakken telefonu tekrar kulağına götürdü:
-Asaf siz de Allaha emanet olun demeyi unuttum .😊
Cümlesini tamamlayan Eslem telefon görüşmesini bitirmişti .
Her zamanki gibi tebessüm ile hanımının hallerini seven ve gülümseyen bir Asaf bırakmıştı.
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
Bütün aile toplanmış Birgül'ü beklerken ;öte yandan Birgül bavulları ile havaalanında 15 dakikadır bekliyordu .Bir yandan da kendi kendine konuşuyordu :
-Hayır ben bu işi anlamadım yani yolcu ederken beni resmen konvoy ile getirmişlerdi .
-Üstelik herbiri uçuş ve varış saatimi biliyorlardı .
-Ne arayan oldu ne gelen .
Sık sık telefonunu açıp bakıyordu .
-Yok yok bu böyle olmayacak en iyisi ben taksi çağırayım .Abimleri mi arasam ?
-Belki önemli bir durum vardır yoksa niye unutsunlar beri burada .
-Allahım ben kendim de giderim inşallah eve vardığımda herkes iyi olsun da .
Beklemekten vazgeçen Birgül bir büyük bir de küçük olan valizi taksiye yerleşince kendisi de taksiye binmişti .Adresi söyleyip merakla ve heyecanla eve varmayı istedi .
Taksi ücretini ödeyip evin kapısını çaldı .Valizleri ise yanında duruyordu .
Kapıyı açan emektar çalışanları Gül teyzeydi .
Önce kocaman bir hoşgeldin sarılmasından sonra birbirinin halini hatırını sordular .
Valizlerini odaya götüren Birgül evde annesigilin olmadığını fark edince :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritual-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...