Yaklaşık 3 dakikadır Meryem Hanım'ın konuyu açmasını merakla bekliyordum .
Meryem Hanım ise kahvesini yudumlarken bir yandan da konuya nasıl başlayacağını düşünüyor olmalıydı .Üstünde yeşil rengin hakim olduğu kahve fincanını tabağına koyduğunda söze başladı :
-Seninle bir anlaşma yapmıştık ama bunun üzerinden çok zaman ve birçok olay geçti .Şu an konuşan ne o zaman ki benim beni dinleyen ise o zaman ki sen değilsin .Birşeyler bir şekilde değişti bizde uyum sağladık .Seninle güzel bir başlangıç yapamadık ama bakalım bize zaman ne gösterecek .Benden sana kötü bir laf gelmez bu saatten sonra ama senden özür dileyecek bir gücüm yok hala .O yüzden senden her zaman ki anlayışını bekliyorum ve zamana bırakalım diyorum .
Eslem bu değişim için ne diyeceğini bilemedi uzun süredir fark ediyordu ama bir anlam veremiyordu .Meryem Hanım 'a cevaben :
-Ben sizden özür beklemiyorum Meryem Hanım sadece birbirimizi anlayamadık sonuçta ben size göre yabancıydım belki sizin için oğlunuzu benimle paylaşmak zor geldi belki yüreğinize .Madem ki böyle bir adım atıyorsunuz ben teşekkür ediyorum bana bir fırsat verdiğiniz için .Ikimiz için de hayırlı olsun .Asaf da Ömer Baba da buna çok sevinecek .
Meryem Hanım sadece samimi olduğu zamanlar gösterdiği tebessümünü Eslem 'den saklamadı .
-Inşallah Eslem inşallah .Yarın öğleden sonra 15:00 de yakın arkadaşlarım gelecek .Onlarla beraber senin de orada yanımızda olmanı istiyorum .
Meryem Hanım kapı açmasının yanı sıra bir de arkadaşları ile beraber vakit geçirmemi istiyordu .
-Tabi ki Meryem Hanım davetiniz için teşekkürler .Ikram konusunda Ayşe teyzeye de yardım ederim inşallah .
-Orasını sen bilirsin artık .Ben annen yarın müsaitse onu arar davet ederim .Şimdi vakit ayırdığın için teşekkürler benim çalışmam lazım çıkarken kapıyı çekersen sevinirim .
Meryem Hanım sözlerini tamamladıktan sonra elindeki dosyalara dönüş yaptı .Eslem ise tüm şaşkınlığı ile kolay gelsin efendim diyerek odadan sessizce ayrıldı ve kapıyı çekmeyi de ihmal etmedi .
Meryem Hanım ile konuştuktan sonra Asaf 'dan izin alan ve evdekileri de haberdar eden Eslem dışarıya çıkmak için hazırlanmaya başladı .
Bir yandan kayınvalidesinin söylediklerini düşünüyor bir yandan da toz pembe gömlek ve kot eteğinin üzerine gri renkteki kapşonlu hırkasını giydi.Örtüsünü de son kez kontrol ettikten sonra spor ayakkabılarını da elini alıp merdivenlerden aşağıya indi .Terliklerini dolaba koydu iyiki bu evde içeride terlik giyiliyor diye düşündü evin içinde ayakkabı giymek ona uygun değildi .O yüzden evin içinde terlik mutluluk sebebiydi ona göre 😊. Ayakkabılarını da giyip evden çıktı .
Bismillah deyip yola koyuldu .Rabbim hayırlı adımlar atmamı nasip eyle diyerek duasını etti .Ayetel Kürsi'yi de okumayı ihmal etmedi .AYETEL KÜRSİ ARAPÇASI
Bakara suresi 255. Ayeti Kerime
اَللّٰهُ لَٓا اِلٰهَ اِلَّا هُوَۚ اَلْحَيُّ الْقَيُّومُۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌۜ لَهُ مَا فِي السَّمٰوَاتِ وَمَا فِي الْاَرْضِۜ مَنْ ذَا الَّذ۪ي يَشْفَعُ عِنْدَهُٓ اِلَّا بِاِذْنِه۪ۜ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ اَيْد۪يهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْۚ وَلَا يُح۪يطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ عِلْمِه۪ٓ اِلَّا بِمَا شَٓاءَۚ وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمٰوَاتِ وَالْاَرْضَۚ وَلَا يَؤُ۫دُهُ حِفْظُهُمَاۚ وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظ۪يمُ ﴿٢٥٥﴾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritual-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...