•užij si čtení•
•předem se omlouvám za pravopisné chyby, hlavně čárky, které tam prostě jsou•
•sexuální scény jsou také občas zatáhlé do extrému•Takže jak bych se představila, jsem Emily Ewards. Je mi 17 let a jsem hnědovlasá obyčejná holka s hnědýma očima. Vždycky jsem žila poklidný život se svojí rodinou v našem rodinném domě v Torontu v Kanadě až do doby kdy se vedle nás nastěhovala další rodina. Nejdřív se zdáli v pohodě dokud jsem ale nepoznala jeho, Shawna Mendese. Žijí tu 'teprve' pět let a já už tak mám chuť někdy skočit z okna. Nejenom že je to známý děvkař a průserář ale taky hrozný provokatér. A já musím bydlet vedle něj... vlastně on vedle mě.
_______________________________
Jako každé ráno mě probudil ten otravný zvuk vycházející z mého mobilu a já měla chuť s ním mrsknout o zeď. Neomaleně jsem se vyhrabala z postele a zamířila do koupelny kde jsem vykonala svou normální ranní hygienu. Oblékla jsem si černé kraťasy s vysokým pasem, bílý croptop a s batohem na ramenu jsem sešla schody. Zamířila jsem rovnou do kuchyně. Tam jsem si dala cereálie s mlékem a čekala až mě moje nejlepší kamarádka Carol vyzvedne a my spolu pojedeme do té mučírny nazývané škola. Zrovna jsem projížděla instagram když mi od Carol přišla zpráva, že už je před domem. Na nic jsem nečekala a vyšla z domu kde jsem se setkala s milým úsměvem mé nejlepší kamarádky.
"Ahooj" řekla jsem a objala jí když jsem vešla do auta. "Čaukyy. Tak co připravená do školy?"
"No úplně, hrozně natěšená" odpověděla jsem sarkasticky a obě jsme se nad tím zasmály.
"Jak já se netěším zase do školy ale neboj ještě půl roku a budou zase prázdniny"
"No jo ale dva měsíce prázdnin a pak zase škola" povzdechla jsem si opřela si hlavu o okénko."Taak jsme tady" řekla Carol a já se společně s ní přinutila vystoupit z auta a společně jsme se vydaly do té hrozné budovy plné známých tváří.
"Máme první hodinu spolu?" Zeptala jsem se když jsem dávala učebnice do skříňky. Carol jenom kývla na souhlas a já se dál soustředila na svojí skříňku a učebnice ze kterých se stejně nikdy nic nenaučím. Zrovna jsem se chtěla otočit, když v tom do mě někdo narazil a já se bouchla hlavou o skříňku vedle mě.
"Jakej kretén?!" zařvala jsem když jsem se otáčela. "Aaa Mendes, to jsem taky mohla čekat, jak vidím tak tvoje IQ se za ten týden co jsme se neviděli nezvětšilo ani trochu."
"Náhodou pořád roste a roste, to ty máš dávat pozor na cestu" uchechtl se a na tváři se mu vytvořil ten jeho typický povýšený úšklebek.
"Já? Nevim kdo má celou chodbu na to projít ale i tak jde tam aby mohl vrazit do mě!"už jsem říkala jak moc ho nenávidím?"Klid klid aby ti nepraskla žilka" zasmál se mi a začal se ode mě vzdalovat. Už jsem se za ním chtěla rozběhnout a vrazit mu pořádnou facku když mě zarazila Car. "Vykašli se na něj Em, je to debil" řekla mi s milým úsměvem. "Je, ale tohle si prostě nemůže dovolovat, bych mu ten jeho roztomiloučkej obličejíček nakopala tak, že by si tohle už nedovolil" nad tím se Car jenom zasmála a radši už nic neříkala. Pak jsme se spolu vydaly do třídy. Jsem společně s Car v druháku a Shawn je v třeťáku, takže aspoň to je pozitivní, nemusím s ním chodit do třídy.
První hodinu jsme měli fyziku, ta naštěstí utekla rychle a potom byla matika což není taky takový utrpení. Celkově až na ten incident ráno dnešní škola proběhla rychle a klidně a já se společně s Car po tom hnusném obědě vydala k nám domů.
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
FanfictionV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...