Dam dam dam....Przybywam do was z kolejną nominacją.Pojęcia nie mam co się stało z poprzednią.Z niewyjaśnionych powodów i przyczyn Wattpad usunął mi ją.No cóż mówi się trudno żyje się dalej.Przy okazji chciałam podziękować QLilyQ za nominację i zaprosić do odwiedzenia jej profilu z pewnością znajdziecie tam coś dla siebie teraz przejdziemy do sedna sprawy.Pozwólcie, że posłużę się zdjęciem.Niestety nie chciało mi się przepisywać pytań więc wklejam zdjęcie.Pewnie powiecie,,Ale leń z ciebie''.Mamy wakacje więc Enjoy...
1.Zdeczydowanie chleb ale ciemny lub z ziarnami.
2.Ser nie potrafię znaleźć konkretnego argumentu dla mojego wyboru,po prostu ser.
3.Nie lubię różowego...Co za tym idzie odpowiedź jest jednoznaczna fiolet.
4.Śpiew,nie za bardzo lubię tańczyć.Chodź zdarza mi się to robić podczas słuchania muzyki i sprzątania w pokoju.
5.#Teamkrótkie spodenki są wygodniejsze i praktyczniejsze od spódnicy.
6.Nie potrafię dokonać wyboru każdą z pór roku lubi ę za coś.
7.Zdecydowanie film.Nie oglądam seriali.Nie wiem czy kogoś to obczodzi ale moim ulubionym filmem jest więzień labiryntu.
8.W bloku mieszkałam praktycznie całe moje życie...A, że teraz mieszkam w domu na wsi mogę wywnioskować, że dom jest zdecydowanie lepszy.
9.Technikum,nie będę się rozpisywać dlaczego.
10.Wybór jest bardzo ciężki nie wiem czy podoła zadaniu...Nie no żartuję oczywiście że wakacje.Kto woli szkołę?
Okey są to już wszystkie pytania.Przyznam troszkę się rozpisałam.
Nominuję:
WordsInFire
Vanix564
Również zapraszam na ich profile.Pytania :
1.Ulubiony kolor kolor[kolory]?2.Twoje hobby?
3.Imię Bff?
4.Herbata z cukrem czy bez?
5.Kino czy Teatr?
6.Ulubiona pora roku?
7.Największy lęk?
8.Lody wodne czy mleczne?
9.Keczup ostry czy łagodny?
10.Przyjaciółka czy Crush?
Życzę powodzenia do następnego~Ciao💞
CZYTASZ
She's the last one ever
FanfictionONA była zarówno, pierwsza jak i ostatnia. Nie było, żadnych złudzeń. Pojawiła się nagle i bez zapowiedzi, tym samym zaburzając porządek w całej strefie. Jak to w ogóle możliwe, że wśród grupki streferów, znalazła się dziewczyna? Przecież trafiali...