(Pozn. archiváře: Za Casovy tři tečky vážně nemůžu. Co mají znamenat, se zeptejte jeho, já to čtu odobně jako když mluví někdo, kdo každou větu, někdy i slovo dokončuje dlouhou odmlkou.)
Deanovo vysoce nenápadné pokukování po andělovi má za následek reakci, jakou asi nepředpokládal. A naštěstí taky takovou, jaké se neobával.
„Vypadáš unaveně, Deane..." pronese Cas pomalu, hlavu mírně nakloněnou na stranu, zkoumavě si ho přeměřuje. „Jdi si odpočinout do pokoje..."
„Já nejsem..." začne Dean, ale pak skloní hlavu. „Hm," zamumlá, „okay. Asi spíš vypadnu ven. Trochu si orazit."
„Počkej na mě..." zarazí ho anděl, když se začne zvedat. „Jdu taky..."
Dean zaklapne notebook, zase si tak podvědomě srovná šátek na krku, zvedne se, a vyčkávavě se na Case obrátí.
„Jdem?..." vyzve ho anděl. Na to Dean kývne a oba dva zmizí.
Jakmile za nimi zapadnou dveře, Charlie cosi nesrozumitelně zamumlá, protože doteď byla ztracena ve své vlastní realitě nad kávou v tom úžasňáckém hrníčku. Zvedne oči za těmi dvěma odcházejícími a další pohled s otazníky místo zornic věnuje Bele a Lokině. „Až se vrátí, nebudou hořet a nebudou mít na sobě... plavecké uniformy nebo tak něco, že ne?"
„Pravděpodobně ne," usměje se sladce Bela. „Já sázím na uniformy pilotů."
„Já doufám, že se vrátí normálně," prohlásí Loki.
„Doufám, že přijdou i s pilotkou," doplní Charlie a zasněně si opře hlavu do dlaní.
Ještě než stačí něco pořádně vysnít, vrací se Dean. Bez pilotky i bez Case, jen stále se šátkem na krku.
„Než se Cas vrátí z Nebe, nemám tak úplně co na práci, lidi," oznámí ještě na vrchu schodů.
Bela se tiše zakucká nad jakýmsi kresleným polopornem na nějakých webových stránkách, Dean jí nahlídne přes rameno a poklepe ji po zádech: „Well... Ne, nebudeme se koukat na porno. Teď. Tady."
„Nostalgie, jenom," zasměje se zlodějka nostalgicky.
„Ah," kývne Dean. „Já myslel, že je to návrh."
Venku před bunkrem zatím ve tmě váhavě přešlapuje vysoká postava.
„To ne, promiň," zavolá Bela za Deanem, který už kluše ze schodů dolů. „Ale jestli se chceš zabavit, můžem si přečíst destiely- a jo, žádný porno. Ne teď." Obrátí se za sebe ke dveřím, svraští obočí. „Že by...?"
Vstane a otevře dveře, zírá do tmy, kde se možná rýsují obrysy vysoké postavy a možná je to taky jen hra stínů.
Vysoká postava, která tam ale skutečně je, patří SAMozřejmě Samovi. Prochází kolem Impaly, když jeho pohled upoutají škrábance. Zůstane stát a v houstnoucí tmě se pokouší rozluštit slova.
„CHEAT ASSHOLE!!!" mrmle si zaraženě pod nos.
Bela, která postavu ve tmě nerozeznala, pokrčí rameny, dveře zase zavře, a jde si sednout.
„Co tam větráš?" houkne na ni zdola Dean.
„Nevím, asi už jsem paranoidní," cukne rameny. „Anebo mi smrdí vlastní nutkání, které říká, abych kradla."
„Kdo lže a krade-" začne Dean, ale zarazí se, na okamžik vypadá upřímně zmateně. „Tak počkat..."
A Charlii, která je stále přítomná, ačkoli ne vždycky i duchem, právě teď mrzí, že promeškala to, co zpětně považuje za nabídku na sledování porna. Zvedne se, i se svým hrnečkem. Ano... se svým hrnečkem. A pokusí se nenápadně zmizet.
ČTEŠ
BUNKR ARCHIV
FantasyTohle je přepis našich herních chatů. Navazuje na projekt Čistá duše a Had na hrudi (k obojímu materiály u mě a u zbylých zúčastněných na jejich wattpad profilech). Ještě upozorňuju, že i když děj přepisuju a opravuju, repliky všech nechávám v původ...