🌌
Tony Stark'ın ciddi bir şekilde verdiği emir üzerine, ki Tony'nin gerçekten kritik durumlarda bu tavrı takındığını herkes bilir, jete dönen kişi Bucky Barnes olmuştu. Ne olduğunu fazlasıyla merak etmesinin yanı sıra, şu anda kapıları kilitli olan jetin içinde büyük ihtimalle deliye dönen sevgilisi ile ne bağlantısı olduğunu da eşit miktarda merak ediyor, içi içini yiyordu.
"Sikerim böyle işi!"
Leda'nın öfkeyle kükremesi jetin dışından duyulduğu sırada Bucky diğerleriyle kesilen iletişimini kontrol ediyordu. Binadan dışarı koşarken seslerin kesildiğini anlamamış ama durduğunda ve jetin kapısına ulaştığında bu ayrıntıyı fark etmişti. İletişim cihazını yeniden çalıştırmak için kulağının tragus kısmında bulunan iki santimetrelik minik alaşıma dokunduğu sırada arkasından büyük bir patlama sesi duyuldu. Siyah zırhının sadece sol kol kısmını kuşanmış olan Leda jetin kapısını patlamıştı. Hiç kaygısız, az önce üzerinde aylarca çalıştığı hava aracına zarar vermemiş gibi rahat bir tavırla soluğu Bucky'nin yanında aldı. Öfkelendiği zaman daha çok bozulan ağzıyla açık açık burada hangi sikik sorunun bulunduğunu sorguladı.
Bucky saniyelik bir duraksama yaşadı. Tony sadece birinin acil olarak jete dönüp Leda'nın binaya girmesine engel olmasını istemişti ama Bucky'nin bunu yapması için yalan söylemesi gerekiyor ve normalde bal rengini andıran kahverengi gözlerin sahibi Leda'nın öfke nedeni ile siyaha yakın bir karartıyla parlayan irislerine bakarken yalan söylemeyi hiç istemiyordu fakat içinde bulunduğu duruma bakılır ise mecburdu. Dudakları geçerli bir yalan söyleyerek Leda'nın harekete geçmesini önlemek için aralanmıştı ki, yeryüzü şiddetle sallandı. Bir deprem gibi toprağın kilometrelerce altından gelen sarsıntı nedeniyle zarar gören ağaçların kökleri büyük gövdelerinin yıkılmasına olanak sağlarken Bucky, Leda'nın belinden kavrayarak jetin içine yönlendirdi. Leda ne olduğunu anlamak için bakmakta olduğu topraktan bakışlarını çekerek yürümeyi kesmesi ve kendisini jete yönlendirmesini engellemek için Bucky'nin gerçek kolunu sıktı.
"Ekip-"
Sarsılan toprağın içeri doğru çekilip büyük bir boşluk oluşturmasıyla sözü kesildi. Koca ağaçları bile içine çeken boşluğun jeti yutması ihtimaline karşı az önce takındığı tavrın aksine içeriye koşan Leda kontrol panelindeki büyük kollara asılarak hava aracının burnunu aniden kaldırdı.
Bucky, Leda'nın patlattığı kapının kenarına tutunarak düşmekten kurtulurken iletişimi yeniden kontrol etti. Açıp kapattığı kulaklıktan yükselen bağırışları duyduğu an mavi gözleri endişeyle genişledi. Aynı sesleri sevdiği kadının da duyup duymadığını kontrol etmek için kokpite baktığında onun tüm dikkatini jeti boşluğa çekilmekten kurtarmaya verdiğini gördü.
Yerden birkaç metre yükselttiği jetin havada asılı kalmasını sağlayan Leda yapay zekâlarına seslendi. Ne Jarvis, ne de Friday ona cevap vermekteydi. Bu nedenle kontrol panelinin sol üst köşesinde bulunan J, F, T, J olarak adlandırılmış tuşlardan sonuncu J'ye basarak Jocasta'yı devreye soktu.
"Bölge taraması. IronMan zırh erişimi. Jarvis, Friday ve Avengers iletişim bağlantısı kontrolü, Jocasta. Hemen!"
"Elbette, patron."
"Bucky!" Jeti kontrol eden kolları bırakarak kapıya döndü. "İçeride ne oldu?"
"Yaşam belirtisi bulamadık. Bu sebeple hiçbir şey olmadı." Tereddütle duraksadı. "Ama... Ama Tony b-"
İçine tüm doğayı çeken boşluktan dışarıya binanın altında bulunan sığınağın birebir kopyası olan bir hava aracı çıktı. Bu hava aracı, Avengers ekibinin kullandığı ve Leda Stark'ın inşa ettiği jetin birkaç katıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barnes | My Precious Gem 🌌
FanfictionAvengers kulesine bir Stark yetiyordu. Zekâsıyla, egosuyla, şikayetleriyle ve durmayan çenesiyle bazen fazla bile gelmekteydi. Onun kadar zorlu bir insan, kendi genini taşıyan birinden başkası olamaz. ☄ Metal kollu adam, kalbinin sınırlarını hırçın...