Niet lang geleden kreeg ik een baan aangeboden bij een beveiligingsbedrijf. Het bedrijf is van Nathan: een goed uitziende jongeman en daarnaast de broer van één van mijn beste vriendinnen.
Ik had toevallig net met spoed ontslag genomen bij de HEMA. Mijn baas ging met pensioen en daardoor kregen we een nieuwe baas. Laten we maar zegen dat zij mij niet erg aardig vond en mij het werken zo moeilijk mogelijk maakte. Daarom ging ik weg. Dus deze nieuwe baan kwam op het perfecte tijdstip.
Ik heb Nathan al vaker gezien. Natuurlijk toen ik bij Julia, een goede vriendin van mij, thuis was, maar ook op feestjes. Ik heb alleen nog nooit een gesprek met hem gehad. Ik weet niet wat het is met die jongeman, maar het lijkt wel alsof hij niet graag in gesprek gaat met anderen, tenzij het zakelijk is.
Ik heb Nathan één keer gesproken op een feestje, maar dat had geen leuke reden. Ik was stiekem naar een feestje gegaan van een jongen die vijf jaar ouder was dan ik. Ik was net achttien geworden en mijn vriend van toen vond dat we erheen moesten gaan. Doordat ik zo verliefd op hem was, deed ik letterlijk alles voor hem. Waaronder uit het huis glippen om naar het te gekke feest te gaan.
Eenmaal op het feest ging het fout. Mijn vriend had te veel gedronken en hij werd nogal handtastelijk. We gingen naar boven, naar een slaapkamer, maar ik wou niet. Hij was zo intimiderend op dat moment dat ik hem niet kon afwijzen. Ik durfde het gewoon niet.
Altijd als hij dronk, werd hij een ander persoon. Iemand die ik niet leuk vond. Hij dwong me om mijn shirt uit te trekken, maar omdat ik dat niet deed, deed hij het maar voor me. Ik duwde hem van me af en haalde zijn handen van mijn lichaam, maar hij bleef doorgaan totdat we op het bed belandde. Ik vroeg hem te stoppen, maar dat deed hij niet.
Nathan kwam plotseling woedend de kamer ingestormd en sloeg mijn toenmalige vriend op zijn kaak. De aderen in zijn nek waren duidelijk te zien en hij schreeuwde tegen de jongen dat hij moest wegwezen. Tot mijn verbazing ging mijn vriend weg, net nadat hij me zei dat het uit was.
Geschrokken zat ik op het bed, kijkend naar Nathan. Ik kon niet geloven dat dit echt gebeurd was. Nathan vroeg me of ik in orde was en toen begon ik te huilen. Hij gebaarde dat ik moest opstaan en toen sloeg hij zijn armen om mij heen. Het was geloof ik de eerste keer dat ik hem aanraakte en ik voelde me veilig.
Maar hij is de broer van één van mijn beste vriendinnen. Ik kan niet verliefd op hem worden, dat kan gewoon niet. Want ook voor mij geldt: 'sisters before misters'. En dus heb ik nooit meer met hem gesproken of überhaupt oogcontact met hem gehad. Ik kon het niet. Ik heb Julia er ook niets over vertelt.
Nog geen half jaar geleden boodt hij me vanuit het niets een baan aan als zijn assistent. Ik nam hem aan omdat ik hoognodig een baan nodig had om mijn studie mee te kunnen betalen. Daarnaast verwachtte ik toch weer een nieuwe baan te vinden de volgende maand. Een beetje inkomen is beter dan geen inkomen, toch? En het is nou ook geen ramp om elke dag met een jonge god samen te moeten werken.
Liam, een gemeenschappelijke vriend van mij en Nathan die er ook voor heeft gezorgd dat ik deze baan aangeboden kreeg, heeft me een aantal keer gewaarschuwd voor hem, maar ik kon niet bij hem vandaan blijven. Ik luisterde niet. Natuurlijk niet, ik luister nooit, want daar ben ik veelste eigenwijs voor.
En gelukkig ben ik dat, want op dit moment liggen Nathan en ik samen op de bank met een bak popcorn.
Maar ik loop voor op mijn verhaal, laten we bij het begin beginnen.
JE LEEST
My Boss, My Boyfriend [PART 1]
RomanceMila krijgt plots een baan aangeboden in het bedrijf van de broer van haar beste vriendin. De jongeman ziet er erg goed uit, maar heeft een hart van steen. Toch voelt ze zich enorm tot hem aangetrokken... Is ze in staat om bij hem vandaan te blijven...