"Je hebt me zojuist gered," zeg ik Nate dankbaar als we ver genoeg bij de groep vandaan zijn, "je zusje is soms echt een pain in my ass."
"Weet ik," antwoordt hij iets kortaf, "dus Giovanni, he?"
Ik merk dat hij jaloers is en plaag hem door te zeggen dat Giovanni heel erg aardig is en daarnaast ook nog eens een heel mooi lichaam heeft.
"Ben je nu met me aan het fucken?" Vraagt hij me nu boos.
"Ben je jaloers?" Vraag ik hem met knipperende ogen. Ik weet dat het voor hem een zwak is wanneer ik knipper en hem vanonder mijn wimpers aankijk.
"Nee," zegt hij vlak voordat ik hem een leugenaar noem, "Oké, misschien een beetje."
"Het is leuk wanneer je jaloers bent, het betekent dat je om me geeft."
Hij rolt met zijn ogen en zegt dat ik erover moet ophouden. Maar natuurlijk ben ik Mila niet als ik niet toch door zou gaan... "Maar het is waar," zeg ik hem met een kleine glimlach, "ik mag trouwens wel gewoon met andere jongens praten tho."
"En waarom zou je dat willen?" Vraagt hij terwijl hij me scheef aankijkt. "Omdat ik vriendelijk wil zijn, dat moet je accepteren."
"Prima, zolang ik dit maar kan doen." Zegt hij vlak voordat hij een stap naar mij toe zet. Hij drukt zijn lippen tegen die van mij en legt zijn vingers in mijn zij. Ik leg mijn handen weer op die van hem en voel daardoor zijn lippen krullen in de vorm van een glimlach. Ook hoor ik hem zachtjes grinniken.
"Dus wat zijn je plannen voor vanavond?" Vraagt hij na onze fantastische zoen. "Aangezien je zusje mij heeft vervangen voor een jongen ga ik denk een film in de villa kijken, hoezo?"
"Wil je niet liever op een date met mij?"
"Meen je dat?" Vraag ik enthousiast. Hij knikt en zegt dat hij bloedserieus is. Ik kijk snel om me heen of Julia niet toevallig in de buurt is, maar zodra de kust veilig is, vlieg ik Nate in de armen. Ik zeg hem dat ik heel graag op date met hem ga en zoen hem op zijn wang.
"Zullen we hier om negen uur afspreken?" Vraagt hij me. We staan aan de rand van het strand, net achter de duinen. Ik vind het een goed plan en we verzinnen een excuus zodat we allebei uit het huis kunnen glippen. Ondanks dat Nate in een alleenstaand klein huisje naast de villa slaapt, heeft ook hij een smoes nodig. Nate gebruikt zijn werk als excuus, maar ik kan dat niet want dat zal te veel opvallen. Ik weet niet wat ik moet zeggen.
"Waarom zeg je niet dat je een afspraakje hebt met een jongen die je hebt ontmoet?" Stelt hij voor. Het is een goed plan, maar er is wel één probleempje.
"Julia zal het wel vreemd vinden, want ik heb haar vertelt dat ik aan het daten met Peter ben."
Hij slaat boos zijn handen over elkaar en zegt dan: "Wie the fuck is Peter?"
Ik schiet in de lach en zeg hem dat hij Peter is omdat Julia zo graag een naam wou horen. "Je bent jaloers op jezelf." Zeg ik lachend.
Hij rolt met zijn ogen en zegt dan dat we maar eens naar de villa moeten gaan voordat iemand iets gaat opmerken.
JE LEEST
My Boss, My Boyfriend [PART 1]
RomanceMila krijgt plots een baan aangeboden in het bedrijf van de broer van haar beste vriendin. De jongeman ziet er erg goed uit, maar heeft een hart van steen. Toch voelt ze zich enorm tot hem aangetrokken... Is ze in staat om bij hem vandaan te blijven...