Op het strand staan Nicolas en Giovanni ons op te wachten. Ik krijg de kriebels van Giovanni, en nee het zijn geen fijne kriebels. Ik ben eerlijk gezegd best bang voor hem.
Iedereen begroet elkaar en datzelfde moment krijg Julia een appje van Nate: hij is later en zal naar Nicolas' appartement komen als hij klaar is. Met zijn vieren lopen we naar zijn appartement, het is oprecht maar vijf minuutjes van het strand af. Hoe perfect is dat?
Ze hebben het appartement een beetje versierd met lichtjes en er staan allemaal red-cups door de kamer heen. Het lijkt alsof ze van tevoren al hebben ingedronken. "Het drank staat in de keuken, doe wat je niet laten kan." Zegt Nicolas die een willekeurige beker van de tafel afpakt en leeg begint te drinken.
Julia en Nicolas gaan al snel samen naar de keuken om drinken te halen, Juul gaat ook een beker drank voor mij halen. Maar doordat ze dat doen, blijf ik nu alleen achter met Giovanni. Ik voel me ongemakkelijk, vooral als we elkaar aankijken.
"Ik denk dat ik mijn excuses moet aanbieden," zegt hij terwijl hij beschaamd wegkijkt, "ik weet niet wat me vanmiddag overkwam. Ik hoop dat je me vergeeft."
Ik voel me nog altijd niet oo mijn gemak rond Giovanni. Ik zou zo graag willen dat Nate hier was.
"Sorry Giovanni, maar ik kan je niet vertrouwen na wat je me hebt aangedaan. Ik kan het je niet vergeven, sorry."
"Oke," zegt hij met een teleurgestelde blik, maar begrijpende toon, "ik zal uit je buurt blijven vanavond."
"Dat is een goed idee." Hoor ik Liam zeggen die de kamer is ingelopen. Ik draai me van schrik naar hem om en Giovanni zegt dat hij maar beter kan gaan. Liam komt met zijn handen over elkaar naast me staan en kijkt de jongen met samengeknepen ogen na. "Ik mag hem niet."
Ik vraag Liam om alsjeblieft geen scène te schoppen, want ik wil gewoon een leuke tijd hebben. Hij rolt met zijn ogen en zegt dat hij een drankje gaat halen, daarna loopt hij naar de keuken waardoor ik samen met Nate achterblijf.
"Je ziet er geweldig uit vanavond." Complimenteert hij me. Ik voel mijn wangen opwarmen en complimenteer hem ook. Ik vind het simpele zwarte t-shirt hem oprecht erg goed staat.
Een aantal seconden later komt Julia terug met een Gin and Tonic. Ik tik mijn beker tegen die van haar en neem er een slok van. De alchohol brandt door mijn keel, maar het voelt heerlijk.
Voor een tijdje praten Julia, Nicolas, Nate en ik. Ik sta zo dicht bij Nate dat ik zijn adem in mijn nek kan voelen. Het kost me veel moeite om hem niet te zoenen op dit moment.
Nicolas was ons aan het vertellen over zijn jeugd. Julia's aandacht was niet van hem af te halen en dat gaf Nate blijkbaar het idee om nog dichter bij me te gaan staan. "Niet schrikken." Fluistert hij zo zacht dat Julia het niet zou kunnen horen.
Door die zin raak ik meteen van slag. Ik heb namelijk geen idee wat hij gaat doen. Waarom schrik ik hier zo van?
Plotseling voel ik zijn vingertopjes op de zijkant van mijn bovenbeen. Ik schrik van de plotselinge aanraking en spring lichtelijk op. Weer fluistert hij in mijn oor, maar dit keer zegt hij dat ik ons ga verraden als ik nog meer geluid maak.
Zijn handen gaat verder omhoog en hij pakt mijn heupen vast. Jezus, deze jongen gaat me echt vermoorden. Plots voel ik hem in mijn kont knijpen en dit keer maak ik een klein gilletje. Julia en Nicolas draaien zich op precies hetzelfde moment naar ons om en Julia vraagt wat er aan de hand is.
Fuck.
"Ik verslikte me in mijn drinken." Lieg ik tegen haar. Ze lijkt me te geloven en vervolgt haar gesprek met Nicolas.
"Probeer je me te vermoorden ofzo?" Vraag ik fluisterend, maar lachend aan hem. Hij lacht terug en zegt: "Ik probeer gewoon een beetje lol te maken, baby. Ik wil jou en geloof me... Ik krijg altijd wat ik wil."
Plots zegt hij hardop dat hij naar het toilet gaat. Nicolas vertelt waar het toilet is en hij loopt er meteen heen.
Hij speelt een heel gevaarlijk spelletje.
JE LEEST
My Boss, My Boyfriend [PART 1]
RomanceMila krijgt plots een baan aangeboden in het bedrijf van de broer van haar beste vriendin. De jongeman ziet er erg goed uit, maar heeft een hart van steen. Toch voelt ze zich enorm tot hem aangetrokken... Is ze in staat om bij hem vandaan te blijven...