"What the fuck gebeurt hier?!" Roept Julia in volle paniek.
Wanneer ik Julia's stem vanaf de andere kant van de kamer hoorde, trok al het bloed uit mijn gezicht. Dit was het dan... nu weet ze het.
Ik wou wegrennen van deze situatie, maar mijn benen zaten vast gemetseld aan de grond. Ik leek wel bevroren...
"Kan iemand mij vertellen what the fuck hier gebeurt?!" Roept Julia nog altijd in paniek.
Haar harde stem haalde me uit mijn trance en ik graai snel een handdoek van de deur en sla hem om mijn lichaam. Ik probeerde mijn laatste beetje waardigheid nog te redden...
Ik kijk naar Nathan, maar hij is net zo geschokt als ik. Dan kijk ik weer naar Juul... Ze kijkt pissig.
"Het is niet wat het lijkt." Is het enige wat ik weet te zeggen. Nathan valt me in de reden en zegt dat het precies is wat het lijkt. "Houdt je kop, Nate!" Roep ik boos naar hem terug.
"Jullie moeten allebei je kop houden," zegt Julia boos, "en jij al helemaal Mila."
Nathan wordt boos en zegt dat Julia niet zo tegen mij mag praten. Julia reageert daar weer boos op dat hij voor mijn kant kiest in plaats van die van hem en vraagt dan of wij een soort van stel zijn.
"Dat zijn we ook, Juul." Zegt Nate heel rustig. Ze begint te lachen en zegt dat dat een leuke grap is. "Als je mijn broer zo graag wou neuken, had je het me ook gewoon kunnen zeggen Mila," zegt ze boos tegen mij, "je had me geen fucking live show hoeven geven."
Ik weet niet wat ik moet zeggen... Ze is zo boos...
"Oké, we hadden het je waarschijnlijk moeten vertellen, maar we wisten dat je boos zou worden." Zegt Nate. Ik ben blij dat hij het zegt, want ik krijg er geen woord uit op dit moment.
"Wacht," zegt Juul op een toon waaruit blijkt dat ze het lijkt te bevatten wat er zojuist is gebeurd, "jullie zijn echt een stel? Hoelang al?"
Ik open mijn mond, maar Juli onderbreekt me en zegt niets van me te willen horen. Dan vraagt ze aan haar broer hoelang we al samen zijn.
"Een week." Antwoordt hij. Hij liegt, want het is al een aantal weken zo. En dat zeg ik haar dan ook. Nate zegt dat ik rustig moet blijven en legt zijn hand op mijn schouder.
"We zijn pas een dag officieel een stel." Vertelt hij zijn kleine zusje. Julia kijkt me met samengeknepen ogen aan en zegt dan met een boze stem dat ze heel blij voor ons is.
Daarna stormt Juul de kamer uit en gooit ze de deur achter haar dicht.
Met tranen in mijn ogen kijk ik naar Nate en dan ren ik achter haar aan.
JE LEEST
My Boss, My Boyfriend [PART 1]
RomanceMila krijgt plots een baan aangeboden in het bedrijf van de broer van haar beste vriendin. De jongeman ziet er erg goed uit, maar heeft een hart van steen. Toch voelt ze zich enorm tot hem aangetrokken... Is ze in staat om bij hem vandaan te blijven...