We zijn een aantal dagen verder en ik heb geen contact meer met Nathan gehad sinds ons gesprek. Maar het boeit me niet, hij boeit me niets meer. Hij is gewoon mijn baas, niets meer.
Althans... dat is wat ik mijzelf voorhield...
Ik zit nu met Lauren en Julia aan een eettafel ergens in een restaurantje vlakbij het kantoor. Julia heeft een dagje vrij en dus besteden wij onze pauze met haar.
Als we eenmaal ons eten hebben, vraagt Julia hoe het nou zit met Stefan. Lauren schiet ineens in de lach en lijkt bijna te willen vertellen wat er gebeurd is. Ik waarschuw haar door haar zacht tegen haar been te schoppen en leg Julia dan uit dat het niets geworden is tussen mij en Stefan omdat we niet helemaal klikte.
Ze zou de echte reden eens moeten weten...
"Ow jammer, hij klonk als een aardige jongen." Antwoordt ze.
"Ja, dat is hij ook." Zeg ik vlak voordat ik een hap van mijn salade neem.
Plots zegt Lauren dat ik al een nieuwe jongen op het oog heb. Ik stik bijna in een blaadje sla en neem een slok drinken terwijl Julia mij ondervraagt. Ze vraagt of ze hem kent, of hij knap is en of we al op date geweest zijn. Man, deze meid kan soms zo enthousiast zijn.
"Ja, hij kan heel aardig zijn, maar soms gedraagt hij zich als een klootzak," leg ik haar uit, "ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet."
"Ik denk dat je gewoon eerlijk tegen hem moet zijn, je gevoelens uiten." Zegt Juul.
Julia heeft nog gelijk ook, ik moet Nathan vertellen wat ik voor hem voel. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt, maar ze heeft altijd goed advies voor me.
"Ik ga het doen." Zeg ik haar met een kleine glimlach. Ze klapt even in haar handen en neemt dan nog een hap van haar eten. "Ik wil weten hoe dit afloopt." Zegt ze me streng. Ik knik als teken dat ik haar op de hoogte zal houden.
Ik kijk Lauren eerst een beetje boos, maar daarna lach ik naar haar. "Dank je." Zeg ik tegen haar zonder geluid uit mijn mond te laten komen.
Verder genieten we van ons eten. Ik ben blij dat ik het een soort van met Julia heb kunnen bespreken.
Ik weet alleen nog steeds niet hoe ik haar ooit moet vertellen dat deze nieuwe jongen haar broer is...
JE LEEST
My Boss, My Boyfriend [PART 1]
Roman d'amourMila krijgt plots een baan aangeboden in het bedrijf van de broer van haar beste vriendin. De jongeman ziet er erg goed uit, maar heeft een hart van steen. Toch voelt ze zich enorm tot hem aangetrokken... Is ze in staat om bij hem vandaan te blijven...