Eenmaal in het vakantie huisje van de familie van Julia en Nathan word ik snel rondgeleid. Julia laat me mijn kamer zien en hij is werkelijk waar prachtig. De kamer heeft appeltjesgroene tinten, maar het is niet te druk. Het grote raam in de kamer heeft uitzicht op het strand. Niet dat het strand van Nederland erg mooi is, maar het is eens wat anders dan tegen bomen aan kijken.
"Dus vertel me nou eens wie die nieuwe jongen is," begint Julia als ze op het bed neerploft, "het is niet alsof ik die jongen ken."
Uh, ja... ze moest eens weten over wie ik het daadwerkelijk heb.
"Zijn naam is...," ik denk snel na over allemaal jongens namen, maar er is er ééntje die bij mij naar binnen schiet, "Peter."
Peter? Kom op, Mila.
"En is Peter goed in bed?" Vraagt ze met een lachje. Ik schrik van haar vraag en weet zo één, twee, drie niet wat ik tegen haar moet zeggen waardoor ik haar in stilte aan blijf kijken. "Dat aanschouw ik als een 'ja'."
Om niet meer over Nathan, uhm... ik bedoel Peter te hoeven praten, vraag ik maar of Julia zin heeft om naar het strand te gaan. Ze lijkt Peter meteen vergeten te zijn en haalt haar badpak uit haar koffer. Het is buiten niet extreem warm, misschien 28 graden. Maar voor Nederlanders is dat warm genoeg om het water in te springen.
We komen Liam nog tegen en hij vraagt waar we heen gaan. Is dat een serieuze vraag? We dragen onze fucking bikini's.
"Naar het circus." Antwoord ik heel sarcastisch. Ik wil zijn antwoord afwachten, maar ik kan het niet en schiet in de lach door mijn eigen grap. "Nee, sorry dat was een grapje. We gaan naar het strand."
"Oké, ik kom straks ook. Ik ga eerst met Nathan naar een volleybalwedstrijd kijken."
Zou Nate ook komen?
"Oké, dan zien we je straks wel." Antwoordt Julia voor ik iets kan zeggen. Ze pakt me bij mij hand en trekt me achter zich aan voordat ik nog gedag kan zeggen.
"Ik zie daar een aantal erg knappe jongens staan, zullen we erheen gaan?" Vraagt ze terwijl ik het warme zand onder mijn blote voeten voel branden.
"Jij was toch aan het daten met ene Leon?"
Ze begint te lachen en zegt dat dat slechts een Tinder date was. Met die woorden loopt ze op de twee, en ik kan het niet ontkennen, erg knappe jongens af. Ik volg haar in stilte.
De jongens stellen zichzelf voor als Giovanni en Nicolas en het meisje, het zusje van Nicolas, heet Nina. De jongens complimenteren ons op ons uiterlijk en dan voel ik plots een warme hand op mijn schouder. Ik draai me om en zie Liam naast me staan.
Ik dacht even dat het Nate was.
"Heeft iemand zin om te volleyballen?" Vraagt hij met een glimlach. Nina stemt meteen mee in, maar Julia en ik gaan een stukje zwemmen. Dat is ten slotte waar we hiervoor gekomen zijn.
Het water is in de eerste instantie erg koud op mijn huid en met moeite loop ik dan ook het water in. Het is dat Julia me een zetje gaf en dat ik om viel, anders had het nog minuten geduurd voordat ik helemaal in het water lag.
"Nina lijkt Liam wel leuk te vinden." Zegt Julia terwijl ze hun kant op wenkt. Ik bekijk de twee en zie inderdaad hoe speels ze samen zijn. Ze probeert de volleybal van hem af te pakken, maar Liam is veel te lang.
"Het zou leuk zijn als hij eens iemand vind, het is lang geleden sinds hij een vriendin had." Zeg ik vanuit het diepst van mijn hart.
"Ja, zijn vorige vriendin is er toch vandoor gegaan mijn zijn baas?" Vraagt ze me.
"Yup."
"Dat is echt messed up," zegt ze terwijl ze weer hun kant op kijkt, "volgens mij zijn ze klaar met spelen, zullen we naar ze toe gaan? Ik heb zin om met Nicolas te praten."
JE LEEST
My Boss, My Boyfriend [PART 1]
RomanceMila krijgt plots een baan aangeboden in het bedrijf van de broer van haar beste vriendin. De jongeman ziet er erg goed uit, maar heeft een hart van steen. Toch voelt ze zich enorm tot hem aangetrokken... Is ze in staat om bij hem vandaan te blijven...