Lachend ga ik naast Nate liggen en voor een moment nemen we allebei de tijd om naar de sterrenhemel te kijken. We hebben geluk dat het niet bewolkt is, want anders hadden we de sterren nooit kunnen zien.
"Het is echt prachtig," zeg ik terwijl ik mijn ogen niet van de sterrenhemel af kan wijken, "bedankt dat je me mee uit hebt genomen."
"Bedankt dat je mee wou." Zegt hij lachend terug. Hij gaat op zijn zij liggen, leunt op zijn rechterarm en staart naar mijn lippen. Ik kijk ook naar die van hem, ze zien er zo goed uit.
"Nu kan ik 'beste date ooit' ook van mijn bucket list halen." Zeg ik flirterig.
"Dus ik heb het goed gedaan?"
"Enorm goed, Nathan Koster."
Hij lacht en zegt dan dat ik prachtige ogen heb. Mijn hart gaat erdoor te keer. Deze man is iets heel anders dan de andere jongens.
"Je bent ongewoon lief vandaag." Zeg ik hem plagend. Hij kijkt me met een pruillip aan en zegt dat hij altijd lief is. Ik begin te lachen en zeg dat het tijd is voor de volgende grap.
We namen nog een moment om even naar elkaar te kijken. Het lijkt er op dat we voor eeuwig in dit moment kunnen zijn. Ik focus me op Nate's lippen en meek dat hij hetzelfde effect op mij heeft als ik op hem.
Ik bijt langzaam en verleidelijk op mijn onderlip en staar hem intens aan. Ik weet welk effect ik op hem heb.
Zonder een waarschuwing drukt hij zijn lippen op die van mij. Hij is bovenop me geklommen en claimt mijn lippen alsof ze van hem zijn.
De kus zit vol verlangen. Hij smeekt om de toegang tot mijn tong en ik open mijn mond een klein beetje. Wanneer onze tongen elkaar vinden, voel ik een schok aan elektriciteit door mijn lichaam schieten. Hij schiet van mijn hoofd naar mijn tenen.
Nathan begint sneller en dieper te ademen. Zijn handen beginnen mijn lichaam te ontdekken.
"Ik heb je gezegd dat je niet op je lig mag bijten." Gromt hij tussen enkele ademhalingen in.
Snel en zonder moeite maakt hij het jurkje los. Hij haalt voor een seconden zijn lippen van die van mij en vraagt me of dit is wat ik wil.
Ik trek hem weer naar me toe en zoen hem zonder ook maar enige twijfel. Hij lacht tegen mijn lippen aan en ik begin de knoopjes van zijn blouse los te maken.
Ik kom zijn zware, blote bovenlichaam op die van mij voelen. Al zijn spieren spande zich aan en ik kon alles onder de huid van mijn vingers voelen. Zijn huid voelt heet aan.
"Zeg me dat je de mijne bent." Zegt hij als hij een korte pauze neemt van het zoenen. Zijn ogen schieten over mijn gezicht, zijn ogen twinkelen. Ik knik en zeg: "Ik ben van jou, Nathan Koster."
Niets kon mij voorbereiden op dit moment. Ik had nooit gedacht dat dit moment zo perfect zou zijn. Ik heb meerdere keren hierover gedroomd, geloof me dat het vaker was dan ik eigenlijk zou willen toegeven, maar niets kon me voorbereiden op dit moment.
Ik was van hem en hij van mij. Eindelijk.
Het was dan ook dit moment, het moment dat onze lichamen voor het eerst één werden, dat ik me besefte dat ik van Nathan Koster hield.
En dat alles gebeurde onder de sterrenhemel.
We vielen in elkaar's armen in slaap, nog altijd op dat kleedje op het strand. Ik voel me zo veilig in zijn armen. Hij is het stukje in mijn leven dat ik altijd miste. En nu dat ik het heb gevonden, laat ik het nooit meer los.
JE LEEST
My Boss, My Boyfriend [PART 1]
RomanceMila krijgt plots een baan aangeboden in het bedrijf van de broer van haar beste vriendin. De jongeman ziet er erg goed uit, maar heeft een hart van steen. Toch voelt ze zich enorm tot hem aangetrokken... Is ze in staat om bij hem vandaan te blijven...