• 15 •

9.3K 146 6
                                    

Vijf uur, eindelijk klaar met deze lange dag. Het is mijn derde dag hier en ik ben nu al kapot. Bijna sloffend loop ik dan ook naar de lift toe. Ik kan niet wachten om thuis op de bank neer te ploffen en een lekker kop warme thee te drinken.

"Ho there tiger," klinkt Nathan's stem, "kan ik je nog even spreken op mijn kantoor?"

Ik wil echt graag naar huis, maar hij is en blijft mijn baas. Ik denk dat het gaat over het vermiste geld en dus heb ik niet evht een andere keuze. "Uhm, ja heel even dan." Zeg ik dus maar. Ik volg hem stilletjes naar zijn kantoor en sluit de deur achter me.

"Dus wat speelt er tussen jou en Stefan?"

"Wat?," vraag ik hem verbaasd, deze vraag zag ik totaal niet aankomen, "ik denk niet dat dat jouw zaken zijn."

"Eigenlijk wel. Jullie werken voor mijn zaak en jullie hebben een contract ondertekend," zegt hij als hij zijn armen weer streng over elkaar heen slaat, "dus ik vraag het nog één keer: wat speelt er tussen jou en Stefan?"

"Prima, we zijn elkaar gewoon aan het leren kennen en we gaan op een date." Zeg ik hem nu ook met mijn armen over elkaar heen geslagen. Wat hij kan, kan ik ook.

"Nee dat gaan jullie niet, ik geef jullie geen toestemming."

Ik kijk hem vragend aan, maar hij lijkt het te menen. "Toestemming?," vraag ik hem nogmaals, "je bent mijn vader niet."

"Let op je fucking toon Mila, je werkt op mijn zenuwen." Waarschuwt hij me. Wat denkt hij nou? Dat hij mij kan gaan rondbazen? Op werk is hij mijn baas, maar hij bepaald niet wat ik in mijn vrije tijd doe.

"Moet ik nu bang zijn, meneer Koster?" Zeg ik boos. Ik heb meteen spijt van wat ik zei, maar mijn woede nam het van mij over.

Plotseling stapt Nathan op me af. "Je zou inderdaad bang voor me moeten zijn, Mila. Ik kan je ergste nachtmerrie zijn," zegt hij dreigend, zijn gezicht is zo dichtbij dat van mij, "Ik weet welk effect ik op je heb."

Hij legt zijn hand op mijn wang en legt zijn duim op mijn lip. Mijn hart slaat een slag over en mijn lichaam spant zich aan als reactie op zijn aanraking. Ik voel mijn wangen zo warm worden dat het voelt alsof ze in vuur en vlam staan. Ik reageer precies op hem zoals hij dat wilt en ik haat het.

"Heb je nog iets tegen me te zeggen, Mila?" Vraagt hij me op een vervelende toon. Ik voel tranen in mijn ogen opkomen en laat ze over mijn wangen rollen.

"Stop, ik kan dit niet meer. Blijf uit mijn buurt." Zeg ik hem vlak voordat ik zijn kantoor uit ren.

Ik blijf rennen totdat ik plots op de straat sta, ver weg van Nathan. Ik loop nog een aantal straten verder, puur om er zeker van te zijn dat ik bij hem vandaan ben. Ik bel Julia op en vraag haar om af te spreken. Ik weet dat ze het zusje van Nathan is, maar ze is ook een hele goede vriendin van mij.

Eenmaal bij haar vertel ik haar alles over Stefan. Onze dates, maar ook hoe Nathan erop reageert. "Ik had niets anders verwacht, hij is zo vreemd soms." Zegt ze over Nathan.

"Ja, ik ben helemaal klaar met zijn bullshit." Klaag ik. "Snap ik, hij is zo irritant." Zegt ze rollend met haar ogen. We kijken elkaar aan en schieten allebei in de lach.

We hebben samen op haar kamer gekletst tot het donker en laat was. Het was fijn om haar weer gesproken te hebben. Door onze nieuwe banen, is het bijna onmogelijk om zo veel af te spreken als eerst, maar we doen ons best.

We begrijpen elkaar zo goed, ik hou van haar.

My Boss, My Boyfriend [PART 1]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu