Ik heb mijn spullen ingepakt en ben bijna klaar om naar de lift toe te gaan. Ik moet alleen nog mijn telefoon vinden. Ik had hem in het laatje van mijn bureau gegooid, maar door al het papierwerk dat ik vandaag heb gekregen is hij zoek geraakt.
"Hoe was uw eerste werkdag, mevrouw de Bruijn?" Vraagt een veel te bekende stem aan me. Ik draai om en zie Nathan in de deuropening tegen de deurpost leunen. "Ik heb het erg naar mijn zin gehad en ik heb veel geleerd."
Ik stop een stapel papieren in mijn tas en vind dan ook eindelijk mijn telefoon ertussen.
"Wat ga je met die papieren doen?" Vraagt hij. Zijn ogen schieten snel naar mijn tas die nog maar net dichtkan.
"Ik had het werk nog niet helemaal af, dus Stefan helpt het me afmaken." Zeg ik beschaamd. Ik zie aan zijn blik dat hij het niet leuk vindt. Ik had door moeten werken. Shit. Dit kan het einde van mijn baan betekenen.
"Stefan de Groot?" Vraagt hij met dichtgeknepen ogen.
"Ja, hij boodt me aan om te helpen." Hij lijkt even diep na te denken en kijkt me dan nog wat strakker aan. "Bij jouw thuis?" Vraagt hij zonder enige emotie te tonen.
"Nee, we gaan naar de koffietent hier beneden en eten een klein hapje erbij."
"Als een date?" Mijn hart lijkt wel stil te staan en mijn adem houd ik in. Ik durf geen antwoord te geven op zijn vraag vanwege zijn strenge blik. Is hij jaloers dat ik met Stefan een kopje koffie ga drinken?
"Bij deze verbied ik jullie om te daten. Ik wil alleen maar professionele relaties op de werkvloer, niets anders. Anders gaat het bedrijf eraan ten onder." Zegt hij streng. En daar heb ik mijn antwoord. Natuurlijk is hij niet jaloers, hij denkt aan zijn bedrijf.
Ik rits snel mijn jas dicht en til mijn zware tas vol met papierwerk op. "Het is geen date, meneer Koster." Met die woorden loop ik langs hem richting de liften. Gelukkig staat er al een lift op me te wachten, dus kan ik meteen instappen.
Het werd me daar toch iets te benauwd.
JE LEEST
My Boss, My Boyfriend [PART 1]
RomanceMila krijgt plots een baan aangeboden in het bedrijf van de broer van haar beste vriendin. De jongeman ziet er erg goed uit, maar heeft een hart van steen. Toch voelt ze zich enorm tot hem aangetrokken... Is ze in staat om bij hem vandaan te blijven...