• 80 •

6.5K 111 1
                                    

We zijn het water uit gegaan en Nathan vraagt of Julia even met hem kan praten. Ik neem aan dat hij zijn excuses wilt aanbieden. Julia was eerst even achterdochtig, maar gaat dan toch met haar broer mee.

Ondertussen hebben Nicolas en ik het over vanavond, we willen graag vanavond wat gaan drinken en besluiten naar Nicolas' huis te gaan. Al snel komen Juul en Nate weer terug en Nate knikt kort, alsof hij me wilt zeggen dat het goed zit tussen hen.

"Dus Mila en ik vroegen ons af of jullie vanavond willen afspreken?," begint Nicolas als ze weer terug zijn, "we kunnen vanavond naar mijn huis gaan."

Julia is meteen enthousiast, maar vraagt meteen of ik het niet erg vind aangezien Giovanni daar ook woont. Ik schud mijn hoofd en zeg haar dat ik dat niet heel vind, zolang zij er maar bij is. Nate zegt ook dat het hem ook leuk lijkt en dat hij Liam zal meevragen. Het gaat echt gezellig worden, dat weet ik meteen.

Julia zegt dan ook meteen dat we nu al naar huis moeten gaan om ons klaar te maken voor vanavond. En dat is dan ook wat we gaan doen. Julia en ik gaan weer naar het huisje.

Julia helpt me met het uitzoeken van de juiste outfit. Uiteindelijk, na het aantrekken van een aantal outfits, kiezen we voor een zwarte jeans met gaten op mijn bovenbeen en een blauw, satijnen topje. Julia trekt een roze jurkje aan die ze speciaal voor het uitgaan meegenomen had.

Snel doen we onze make-up en haasten we ons weer naar het strand. Daar zouden de jongens ons op moeten wachten.

My Boss, My Boyfriend [PART 1]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu