• 168 •

4.8K 88 8
                                    

"Ik heb het erg naar mijn zin gehad vandaag, Mila." Zegt Nathan zodra ik de deur gesloten heb. "Ik ook, het is jammer dat je morgen weer moet werken."

"Ja, vind ik ook. Maar het wordt wel al wat rustiger op het kantoor. Dante heeft alle dozen uit de kelder gehaald," zegt hij, daarna neemt hij even een pauze en lijkt hij te twijfelen of hij het volgende ook tegen mij gaat zeggen, "dus hopelijk kan je binnenkort weer terugkomen."

Een blijdschap ontstaat in mijn lichaam, dat zou geweldig nieuws zijn. "Dan kan ik Lauren eindelijk weer zien." Juich ik. Nathan begint te lachen en vraagt hoe het met hem zit.

"Jou natuurlijk ook, maar ik zie Lauren bijna nooit meer," zeg ik hem, "En jouw lelijke gezicht zie ik elke dag."

"Lelijk?," vraagt hij iets wat beledigd, "als je er zo over denkt, slaap ik vannacht wel in de extra slaapkamer."

betreurd zeg ik hem dat ik dat niet wil en hij begint me ineens te kietelen. "Weet je dat heel zeker?" Vraagt hij me terwijl zijn vingers in mijn zij kriebelen. Ik probeer aan hem te ontsnappen, maar zijn armen zijn te sterk. Ik doe het enige wat ik nog kan en dat is keihard zijn naam roepen. Hij stopt en ik zeg hem dat dat een gemene actie was.

Zijn armen liggen nog altijd om mijn lichaam en zijn lippen zijn dicht bij die van mij. Hij kijkt naar mijn lippen, mijn ogen en dan weer mijn lippen. Nathan's lippen maken contact met die van mij en zijn handen beginnen mijn lichaam weer te ontdekken. Hij teade me en laat me verlangen naar meer. Ik gooi mijn handtas neer en zoenend lopen we richting de slaapkamer.

Nathan kan alleen niet meer wachten en duwt me tegen de muur naast de slaapkamer aan. De gehele tijd zijn zijn lippen op die van mij gelijmd en mijn handen onder zijn shirt. Zijn blote buikspieren branden onder mijn palmen. Mijn handen beweeg ik steeds meer naar boven, totdat ik zien shirt in een vloeiende beweging uit kan trekken.

"Wat wil je?," vraagt hij me met op elkaar gezetten kaken, "zeg me wat je wil." Hij knoopt ondertussen zijn hand vast in mijn haar.

"Jou, ik wil jou." Hijg ik, bijkomend van onze heftige zoen.

Meteen drukt Nate zijn lippen weer op die van mij. We stuntelen ons een weg naar de slaapkamer, terwijl we onze schoenen uittrappen en onze kleding uit proberen te trekken. Wanhopig om dichter bij elkaar te kunnen zijn.

Nathan pint me aan het bed vast door mijn beide handen vast te houden. Hij claimt me, totdat we allebei buiten adem zijn.

Uiteindelijk vallen we in elkaars armen in slaap, bezweet van de hete minuten hiervoor.

My Boss, My Boyfriend [PART 1]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu