Twee uur later staat Lauren aan mijn deur met een fles wijn. Als iemand aan mijn deur staat met wijn, is diegene eigenlijk altijd wel welkom.
Lauren neemt plaats op mijn bank en draait de wijn open terwijl ik twee grote wijnglazen erbij pak. "Gaat het?" Vraagt ze me voorzichtig als ik naar haar toe loop.
"Nee, niet echt." Begin ik. Ik vertel Lauren alles, echt alles, elk detail van A tot Z. Vanaf het moment dat Nathan en ik die seks hadden in zijn kantoor tot Emily die ons filmde en mij ermee chanteerde en ook dat ik het doordat uitgemaakt heb met Nate.
"Die fucking bitch is een stapje te ver gegaan dit keer," zegt ze terwijl ze heel agressief een slok van haar witte wijn neemt, "we gaan die video verwijderen."
"Dat kan niet, want ze heeft een back-up ervan gemaakt," vertel ik haar, "en ze zet hem online als ze erachter komt dat ik ook maar iets probeer."
"Komt goed," verzekerd ze me, "we moeten gewoon een goed plannetje bedenken om haar te slim af te zijn. En dat moet niet zo moeilijk zijn, toch?"
Vreemd genoeg kwamen we tot de conclusie dat we in haar huis moesten inbreken. Natuurlijk hebben we al aardig wat wijn op en dus kunnen we niet meer rationeel nadenken, maar ik denk eerlijk gezegd echt dat dat de enige manier is om dit probleem op te lossen.
We moeten die video verwijderen zonder dat Emily of Nathan het doorheeft, want dan loopt het verkeerd af.
Rond een uurtje of twee gaat Lauren pas naar huis. We hebben iets meer wijn gedronken dan we van plan waren, het is maar goed dat ik nog een wijnvoorraad had.
Ik kleed me om en kruip mijn bed in. Ik heb een simpele joggingsbroek aangetrokken en een t-shirt, dat slaapt gewoon lekker. Ik sluit mijn ogen, maar kan mijn gedachten er niet van weerhouden om aan Nate te denken.
Wat zou hij nu doen? Ik hoop dat het goed met hem gaat... Ik moet naar hem toe... Ik moet hem spreken...
JE LEEST
My Boss, My Boyfriend [PART 1]
RomanceMila krijgt plots een baan aangeboden in het bedrijf van de broer van haar beste vriendin. De jongeman ziet er erg goed uit, maar heeft een hart van steen. Toch voelt ze zich enorm tot hem aangetrokken... Is ze in staat om bij hem vandaan te blijven...