Kekszes szerelem💞

122 16 29
                                    

Az ötödik órára ráhúztak még tíz percet, mivel Mr. Dawson a fizika tanítása helyett elmerült az összeesküvés elméletek világában, de annyira, hogy nem hallotta meg a csengőt. Mellesleg arról volt szó, hogy Ms. Swift valójában egy hüllőember és ezért szereti annyira a kígyókat. 🐍🐍🐍

Az ebédszünetben szokás szerint kimentem a kosárpálya mellé Jijushwával, hogy elfogyasszam az anya által készített, Fortnite logós szalvétába csomagolt májkrémes kenyeremet. A lelátónál csücsülve néztük a kosarazó 11. A osztályt. Egyszer csak fejbe talált egy labda.

- BOCSI ALLISON! - hallottam meg az ismerős üvöltést. Tyler. Az a kis nyomi. Utálom, de mégis szeretem.

- Szia Ty-ty! - állt fel Josh vidáman mosolyogva, majd belekezdtek a szokásos, hosszú, követhetetlen pacsi sorozatba.

- Sosem értettem, hogy mégis mikor volt nektek időtök ezt kitalálni - ráztam értetlenül a fejem.

- Három évvel ezelőtt egy pizsi... akarom mondani férfias egymásnál alvásnál...- No homo bro, btw- hajnali háromig fennmaradtunk, hogy tökéletesítsük ezt a csodát- válaszolt Tyler, miközben felvette a földről a kosárlabdát. - Amúgy Josh, előrehaladtál a lopott kocsi ügyben?

- Bementem a rendőrségre, de annyit kellett várni, hogy inkább haza mentem. Igazán megnőtt a bűntények száma és ezzel a rendőrök munkája, amióta a Bosszúállók szétszéledtek - sóhajtott a barátom.

- Azért próbáld meg bejelenteni. Lehet, hogy a végén elcsapnak valakit az autóddal és téged csuknak le , mert azt hiszik te voltál - jött egy hang a hátunk mögül, mire én és Josh hátrafordultunk. Mr. Dawson állt mögöttünk a szokásos füzetével a kezében, amibe az űrlényekről szóló könyvének vázlatát írja. Azt mondta valószínűleg jövőre már kapható lesz a Libri könyvesboltokban.

- Jó napot, Mr. Dawson! - mondtunk szinkronban mind a hárman.

- Hogy áll a könyve, Mr. Dawson? - kérdeztem.

- Nagyon jól! Múlt hétvégén Mr. Waititi segítségével betörtem a Nasa központjába és elloptam az idegen létformákrol szóló felvételeket - mesélte nagy beleéléssel. - Ó, mellesleg nem tudtok valakit, aki szívesen megcsinálná a könyv borítóját? Már körbekérdeztem a tanári karban, de senki nem adott hasznos infókat.

- Elvileg Suga nagyon tehetségesen használja a Photoshopot. Ő biztosan segítene magának, Mr. Dawson - ajánlottam be kóreai barátunkat.

- Rendicsek! Majd fizikán megkérdezem tőle. Hova is jár? A 9. B-be?

- 12. B-ba jár, Mr. Dawson.

- Rendicsek! Na sziasztok skacok! - köszönt el a tanár úr.

- Viszontlátásra Mr. Dawson! - integettünk a lassan távolodó alaknak.

Éppen hogy Mr. Dawson elment, egy újabb ember közeledett a triónk felé. Egy magas, rózsaszín hajú lány sietett, egyenesen Tylerhez. Amikor odaért egy nagy lendülettel pofon vágta az általam utált kosárbajnokot. Én és Josh csak kidülledt szemekkel néztünk Tylerre.

- Jenna, ezt mégis mire véljem? - pislogott ártatlanul Tyjo.

- Én mégis mire véljem azt, hogy megcsaltál?! - kiáltotta szomorúan Jenna, aki ezek szerint Tyler barátnője.

- Micsoda??? Mégis hogyan csaltalak volna meg, ha nincsenek más női ismerőseim rajtad és az anyámon kívül?

- Ki mondta azt, hogy nővel csaltál meg? - bökdöste a fiú mellkasát, úgy ahogyan Mr. Urie szokta Mr. Rossét.

- Te meggyanúsítottál azzal, hogy meleg vagyok? - kérdezte kissé sértetten.

- Nem, azzal gyanúsítottalak meg, hogy biszexuális vagy! - javította ki Jenna.

- Oh, tényleg? És mondd mégis ki a jó életemmel csaltak volna meg téged? - vonta fel a szemöldökét.

- Dan Howellel!

- Igen Jenna, pont az aromantikus gyerekkel fogok összejönni a hátad mögött! - tárta szét a karját idegesen Tyler. - Az hogy együtt dolgozunk a környezetvédő plakáton Debby megrendelésére, nem jelenti azt, hogy megcsallak vele - mondta, mintha egy ovisnak magyarázná.

- Oh. Ebbe nem gondoltam bele - túrt a hajába Jenna. - Sajnálom, Tyler - nézett szomorú kiskutyaszemekkel a barátjára.

- Semmi baj, Jen. Hozzászoktam - legyintett Ty mosolyogva, majd átölelte Jennát. - Gyere adok neked a kekszemből. Keselyű formájú.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Where stories live. Discover now