Bár és Tinderes kapcsolatok

331 26 71
                                    

Mikor hazaértem ettem, majd leültem leckét írni. Szeretek felkészülni minden napra, mert ki tudja mikor feleltet az egyik ribizli tanár, mint például Ms. Cabello. Na, ő igazán bunkó szokott lenni, főleg amikor egy váratlan röpdolgozattal érkezik a kémiaórákra. Olyankor mindenki, aki nem tanult megpróbálja kivágni magát, de ő sosem engedi.

Még javában tanultam, amikor megcsörrent az iPhone-om. Josh neve villogott a kijelzőn, én pedig örömmel vettem fel a telefont. Rögtön videóhívásba kapcsoltunk át, mert már két napja nem láttuk egymást, és elég jóban vagyunk. Hiányzott már a Dun fiú, és biztos vagyok benne, hogy ő is ugyanígy érez velem kapcsolatban.

- Szia, Ally - köszönt vidáman. Én is hatalmas vigyorral az arcomon köszöntöttem őt. - Én és Gerard arra gondoltuk, elmegyünk ma egy klubba. Gondoltam meghívlak, mert tudom, hogy szeretsz bulizni. - harangozta be vigyorogva, nekem pedig azonnal jobb lett a kedvem, mert a mai nap keserű történései után igazán rám fér egy jó kis partizás.

- Remek ötlet! Szívesen megyek, mert... - itt elakadtam. Nem volt kedvem telefonban elmondani neki, úgyhogy csak legyintettem egyet. - Majd elmondom ha ott vagyunk.

- Minden rendben? - kérdezett rá. Josh elég jól ismer, ezért azonnal észre veszi, ha valami nincs rendben velem, és ha ezt megérzi, akkor nem tágít, így jobb elmondani neki mindent. Ennek jó oldala, hogy egyetlen titkomat sem adja ki senkinek sem.

- Majd mindent elmesélek, nyugi, csak ez nem telefontéma - rágcsáltam az ajkamat, amivel letöröltem a reggel precízen felvitt szájfényemet. Klassz.

- Oké, de tudod, hogy nem úszod meg a beszélgetést.

- Persze, tudom, tudom - bólogattam. - Mikor találkozunk, és hol?

- Nyolckor a Cherry Pop előtt - mondta, majd gyorsan elköszöntünk egymástól, mert még tanulnom kellett, és neki is akadt dolga bőven.

Idő közben Cameron is hazaért, és hozott magával kaját a Taco Bellből. Egy adagot nekem, egyet magának, mert ő olyan rendes báty, hogy gondol rám is. Jó hangulatban telt a vacsora, mert anya nem volt itthon. Ne értsetek félre, nagyon szeretem őt, de amióta apa nyolc éve elment a kisboltba tejért, azóta eléggé megváltoztak a világnézetei. Újabban Fortnite-ozik. Idegesítő.

🌸🌸🌸

Tíz perccel nyolc előtt már a Cherry Pop előtt álltam. Szokásom, hogy mindenhová előbb érkezek meg, mert nagyon nem szeretek késni. Csak pár percnyi várakozás után megérkezett Gerard, akinek az élénk piros haja már távolról kiszúrható volt. Szokásos fekete öltözéke volt rajta, ami már szinte hozzánőtt a Way fiúhoz. Kék dzsekije is rajta volt, ami szintén az elengedhetetlenül fontos ruhadarabjai közé volt besorolható.

- Helló, Gee! - ökölpacsiztam le vele vidáman. Gerard minden buli elengedhetetlen kelléke. Imádja a klubokat és a partizást, emiatt pedig szinte lelkitársakká váltunk.

- Szia, Al! - köszöntött mosolyogva. - Készen állsz a detoxra? - vonogatta a szemöldökét. Micsoda humorzsák ez a srác! Hihetetlen!

Még mielőtt válaszolhattam volna, hirtelen, szinte a semmiből megjelent Jishwa egy ismeretlen alak társaságában. Gerard is odakapta a tekintetét, és megváltozott az arckifejezése.

- Szia, Josh és franc se tudja ki! - ,,üdvözölte" őket ,,kedvesen", miközben széles vigyor honolt a fején.

- Sziasztok, srácok! Ő itt a legjobb haverom, Tyler - mutatta be az idegen fiút az egyik legjobb barátom. Mosolyogva üdvözöltem azt, akire a kis bunkesz lecserélt. Nem mutattam ki a csalódásomat, pedig lett volna hozzá egy-két keresetlen szavam, annyi biztos.

- Tinderen ismerkedtünk meg - jelentette ki random, előzmények nélkül Tyler, az új srác. Azzal bementünk a bárba.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Onde histórias criam vida. Descubra agora