Boldog 50%-os szülinapot, HH! 🎉🎊

108 13 257
                                    

Október 17.-én fél éves lett a Hazugságok Hálójában, amit most egy különleges fejezettel és egy meglepetés videóval ünneplünk meg. Ezzel szeretnénk örvendezni amiatt, hogy ennyi ideig húzta a történet, hiszen eredetileg csak egy unaloműző pár fejezetnek indult, mist pedig egy komplex történetté nőtte ki magát. Köszi, hogy olvassátok a történetet, és ezzel motiváltok minket arra, hogy folytassuk!

Mi adta az inspirációt a könyvhöz ?

Anna: A saját életünkből merítünk ihletet, majd eltúlozzuk. Nagyon. Na meg van, amikor komolyan eltervezünk jeleneteket, mert hatással van a jövőre.

Melyik a kedvenc shipetek?

Anna: Nem a Ryden.

Agli: I'm a bitch for Tyllison and y'all know it.

Hogyan találjátok ki milyen új szereplőket akartok a storyba?

Anna: Általában szinte mindig az van, hogy látunk valamit az életünkben, amitől eszünkbe jut egy karakterötlet. És ilyenkor jön a következő mondat, amit mindig használunk.

Kéne egy karakter, aki...

Agli: Aztán keresünk egy szimpatikus hírességet/karaktert, akihez passzolna a szerep és voilà.

A saját életetekből is belevontok dolgokat a storyba?

Agli: Igen. Ezért is olyan kaotikus az egész. Én például, ha valami miatt lehangolt vagyok, akkor abba a kétezer szóba tömörítem a fájdalmamat. Rip.

Melyik részt élveztétek megírni a legjobban?

Anna: A Cabzillásat együtt írtuk? Mert akkor az.

Agli: Én a későbbiekben felbukkanó fejezet sorozatot írtam szívesen. Akkor írtuk, amikor az Anna nálam aludt és nagyon izgalmas fejezetek lettek belőlük.

Mik akartok lenni ha nagyok lesztek?

Anna: Valami médiás szakmán akarok tovább menni.

Agli: Én meg valami művészet plusz média téren akarok dolgozni. Because fuck normális állások.

Melyik előadótól/előadóktól hallgatjátok a legtöbb dalt?

Anna: Tventi 1 pájlötsz end Penik et dö diszkó.

Agli: tventi 1 pájlötsz.

Volt más hasonló munkátok is, vagy csak a HH? (meg a mostani kisebb (?) könyvek)

Anna: Hasonló nem volt, de volt előtte más írásom, amiket nem publikáltam. Egyszer írtam egy One Direction fanfictiont és publikáltam is, csak később leszedtem.

Agli: Én is írtam egy-két történetet. Amikre konkrétan emlékszem az egy Marvel fici és egy originál fantasy történet. Meg Annával írtunk egy közös fantasy történetet, ami az „Alymus-földje" munkacímet viselte. Eredetileg ahhoz a történethez terveztünk karaktereket, amikor beleuntunk, és megkezdtük a HH-t.

Mióta írtok?

Anna: Körülbelül két éve.

Agli: Két éve kezdtem el az első történetemet és azóta kisebb-nagyobb megszakításokkal írok.

Szeretitek a kecskéket?

Anna: Nagyon.

Agli: Kedvenc.

Allison miért pont Cameron Dallas húga?

Agli: Mert eredetileg a történetbe bele akartunk sűríteni minél több olyan embert, akiről sok fanfictiont írnak. És amikor kérdeztem, hogy kiről szoktak írni Wattpadon, az Anna azt mondta, hogy Cameron Dallasról.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Where stories live. Discover now