Ezért ne netes pap tartsa az esküvődet - Joey Tribbiani különkiadás

60 9 25
                                    

Ariana szemszöge:

Ahogy a komornyikunk elkezdett játszani az orgonán, elcsendesült a terem. Egyedül csak Oliver és Dominic beszélgettek, mire én rájuk ordítottam, hogy kussoljanak már be.

- Jeez, hát itt már nem lehet szimplán megbeszélni, hogy Dallos Bogi vagy Gáspár Laci a jobb? Olyan unalmasak vagytok! - forgatta a szemét Oliver.

- Ha nem tűnt volna fel, ez egy esküvő! - kiáltotta oda neki a nagymamám. - Csendesedjetek el, huligánok!

- És maga kicsoda, hogy így megmondja nekem, hogy mit csinálhatunk és mit nem? - szállt be Dominic.

- Csak hallgassatok már el! - könyörgött nekik a keresztapukám is. Dominic már nyitotta volna a száját egy nyers visszaszólásra, de látván Raymond bácsi gyilkos üvegszemét, inkább befogta.

- Végre! - örült a nagyim. - Veletek még elbeszélgetek az esküvő után, ti semmirekellők!

- Ok - vonta meg a vállát Oliver.

A komornyikunk újra nekikezdett az I Really Like You orgona változatának, apa pedig odasétált az oltárhoz, ahol pap valamiért nem volt jelen.

- Még mindig nem értem, hogy miért nem béreltük fel szimplán a rezesbandát, hogy játsszák el nekünk - mérgelődtem a mellettem ülő Billienek.

- Azért, mert az én anyám nem milliomos.

- És? Most már egy család vagyunk. Ha mi milliárdosok vagyunk, akkor ti is. Igazán lehetett volna minőségibb esküvő, de az anyád ragaszkodott a "hagyományos" és "egyszerű" "orgonás" "esküvőhöz" - rajzoltam idézőjeleket a levegőbe.

- Szerintem nem tudod, hogy mikor kell használni a macskakörmöket - nevette el magát.

Erre inkább nem mondtam semmit, hiszen mit érdekel engem egy kis vidéki lányka véleménye. Amikor véget ért a dal, besétált a rezesbanda és teljes hangerővel rázendítettek a True Love-ra. Én teljesen meglepődtem azon, hogy bejött a kedvenc rezesbandám, a Rezes Retkek.

- Mégis mit keres itt egy rezesbanda? - döbbentem le teljesen.

- Talán végül kompromisszumot kötöttek a szüleink, miszerint felváltva lesz orgona és rezesbanda - adott egy teljesen logikus magyarázatot Billie.

A következő pillanatban megjelent az ajtóban Maggie a nem túl olcsó, de nem is Grandeékhoz méltóan drága ruhában. Az oldalán az édesapjával indult meg az oltár felé. Útközben Eilish nagypapa botja beleakadt Maggie ruhájába, így majdnem megzuhantak.

Amikor Maggie megérkezett az oltárhoz, elcsendesült a zene és mindenki kíváncsian figyelte a párt. Apukám értetlenül nézett körbe, majd megköszörülte a torkát.

- Őőő... Hol van a pap? - pillantott végig a termen.

- Nem úgy volt, hogy az a netes hapsi fog összeadni minket? - pislogott nagyokat Maggie.

- Igen, az én volnék - állt fel egy pasas. - Elnézést, kiengednének? - intézte szavait a mellette ülőknek. Erre ők nagy csikorgások közepette hátrébb tolták a széküket, és kiengedték a papot. Vagy mit.

A csávó kisprintelt az oltárhoz, és felkapta a Bibliát az asztalról, majd az egybegyűltek felé fordult.

- Szóval, helló! - kiáltotta el magát. - Én Joey Tribbiani vagyok, bérelhető pap. Ha még valakinek lenne esküvője, és kéne pap, nyugodtan hívjanak. A számomat megtalálják a www.joeyapaprulz.com-on, azon belül is a www.joeyapaprulz.com/teloszamomesegyebadatok-nál. Tessék, itt van a névjegykártyám - nyomott apám kezébe több kis papírt. - Majd a szertartás után ossza szét, kérem.

- Nem! Nem fogom! - dobta az egybegyűltek közé a papírokat.

- Nekem így is jó - nézett elégedetten a szálló papírok után Joey. - Na, ennyi is lett volna a self promo! Lássunk neki! - csapta össze a tenyerét. - Azért gyűltünk ma itt össze, hogy megünnepeljük kedves őőő... XY - mutatott az apámra, - és társa esküvőjét.

- No shit, Sherlock! - kiabálta be Dominic.

- Kuss, koncentrálok! Éppen össze próbálom adni a már nem annyira ifjú párt - intette le Joey a srácot. - Szóval, ott tartottunk... Isten keresztezte az útjaitokat... És... Izé. Pontosan ez az oka annak, hogy itt vagyunk. Mert... Isten olyan kegyes volt hozzátok, hogy megadta nektek az igaz szerelmet. Becsüljétek meg, mert nem mindenki részesül a szerelemben. Például én se - nézett szomorúan maga elé. - Persze ez most nem fontos. De ha bárki a jelenlévő hölgyek közül megszánna, a telefonszámom fenn van a www.joeyapaprulz.com-on, azon belül is a www.joeyapaprulz.com/teloszamomesegyebadatok-nál - mutatott végig a közönségen a nőcsábász vigyorával.

- Hát én nagyon adom ezt az embert - röhögött fel Oliver valahol a hátsó sorban. Én pedig mérgesen néztem az Allison mögött ülő duóra. Meghívom őket erre a nemes eseményre, ők meg szét merik trollkodni ezzel a Tribbianival az élen. Majd levonok ennek a bohócnak a béréből. Velem aztán ne szórakozzon. Hah.

- Bocs, de adja már össze normálisan az apámat meg Maggiet! Ezért fizetjük, maga idióta! - álltam fel, és ordítottam oda neki dühösen.

- Jó, oké, akkor összeadom az apádat és Margotot rendesen - tette fel a karját védekezően. - Na, akkor folytassuk. Szóval, ti szerencsések vagytok, amiért így megtaláltátok a szerelmet, és az keveseknek adatik meg, hogy sokáig is tartson, de titeket elnézve szerintem ti pont abba a kevés emberbe tartoztok bele.

- Ez a netes arc olyan jófej - törölgette a szemét mellettem Billie a meghatottságtól. - Majd én is őt bérelem fel az esküvőmre - álmodozott.

- Elliottal. Ja mi - röhögött egy pár székkel arrébb Billie meleg barátja, aki nem tudom, mit is keres itt igazából. Én nem hívtam meg. Nem tudom, ki volt az a bolond, aki megtette. Ó várjunk csak. Billie barátja, biztos ő hívta meg.

- A papakaroklenni.com és a joeyapaprulz.com által rám ruházott hatalmamnál fogva hitves férjjé és hitves feleséggé nyilvánítalak titeket - mosolygott Joey.

- Kihagyta az eskü részét. És nem kérdezte meg, hogy elfogadom-e feleségül Maggiet - ráncolta a homlokát apa.

- Ha egyszer megkérte a kezét ő meg igent mondott, akkor gondolom igen - nézett értetlenül. - XY, megcsókolhatod Margotot.

- A nevem Maggie - szólt bele Billie anyja is.

- Csókolják már meg egymást, az Istenért! - csapta össze a Bibliát, és kivonult az oltártól a bárpulthoz megenni a szendvicse maradékát. - Valaki meghívna egy italra? Egy csinos hölgy, lehetőleg.

- Én szívesen meghívom! - állt fel a nagymamám, és Joey felé sietett, aki elkerekedett szemekkel pattant fel a helyéről és futni kezdett a bibircsókos nagyim láttán.

- Én szívesen meghívom! - állt fel a nagymamám, és Joey felé sietett, aki elkerekedett szemekkel pattant fel a helyéről és futni kezdett a bibircsókos nagyim láttán

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Maradjon távol tőlem, maga... ronda némber - kiáltott a nagyira Joey, felkapta a szendvicsét, és eltűnt a szemünk elől.

'SUP FUCKERS?!

Az esküvő második része: BUMM! Nagy meglepetéseket tartogat még az esküvő, és a záró résztől szerintem el lesztek ájulva! Nem azért, mert olyan jól van kitalálva... Majd meglátjátok.

A fejezet kérdése pedig: Szerintetek mit hoz a lagzi?

Na, mára ennyi volt. Bye bitches!

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Where stories live. Discover now