Fél órája vártunk már Billiékkel, amikor egy fekete kapucnis tag battyogott a popcorn illatot árasztó Cinema City elé. A kávéját szürcsölgetve sétált felénk, a világ lehető leglassabb tempójában, majd amikor elénk ért csak biccentett egyet.
- Veletek beszéltem le találkozót? - mutatott ránk kómásan, miután egy jó nagyot kortyolt a hatalmas kávés termoszából.
- Igen, ha te vagy Hackerman - méregette a fáradt alakot Billie.
- Aha, de szólítsatok csak Elliotnak - nyújtotta a kezét, mire Billie megrázta azt. Egyedül neki volt bátorsága ahhoz, hogy hozzáérjen a dark webes taghoz.
- Én Bertha vagyok, ő Agatha, a másik barátunk pedig... Hulk - mutatott be minket a kamuneveinken Billie. A miénk még hihető volt, de Harry álneve miatt Elliot azonnal rájött, hogy mi a helyzet.
- Srácok, ugye tudjátok, hogy nem kell álneveket használnotok? - nézett ránk karikás szemmel. - Én tényleg Elliot vagyok - bizonygatta, én pedig nem hittem neki, és azt hittem, ez csak egy csapda, hogy elkaphassanak és eladhassák a belső szerveinket, de Billie fejében sajnos nem ez játszódott le.
- Ja, jó, akkor megnyugodtam. Én Billie vagyok, ők pedig Allison és Harry - mosolygott a számomra gyanús alakra Billie úgy, mintha csak a szomszéd néninek mutatott volna be minket. Billienek teljesen elment az esze!
- Gyertek üljünk le, és beszéljük meg, mi lenne a meló, mert az, akivel beszéltem nem mondott semmi részleteset - ajánlotta Elliot, majd egy padhoz vezetett minket, és leültünk. Mikor viszonylag kényelmesen nyomorogtunk négyen a kis padon, végre elkezdhettünk tárgyalni.
- Szóval, először is tudom kell, hogy mennyire vagy profi - kezdte Harry intézni az ügyet.
- Egyszer feltörtem a Nasa biztonsági rendszerét. Simán betörhettem volna észrevétlenül, de ezzel csak annyit akartam tesztelni, hogy mennyire vagyok jó, szóval nem károsítottam meg a Nasa-t.
- Ez alapján elég jónak tűnik. Plusz a dark weben is öt csillaggal értékelték - szólt bele Billie, mire Elliot elmosolyodott.
- Köszi. Akkor mit is kell feltörnöm? - tért a tárgyra, mire Harry sóhajtott, és beavatta.
- Fel kell törnöd egy ujjlenyomat olvasót, egy retinavizsgálót és egy kódot, hogy bejuthassunk a halott apám irodájába, ami nem mellesleg egy titkos helyiség a házunkban, aminek a létezéséről két napja tudok... - mondta a végét kínosan Harry, mire Elliot csak bólintott, és csendben emésztgette az információkat. Végül pár perc után megszólalt.
- Figyeljetek, ennyi infóból nem igazán tudom felmérni azt, hogy mennyire komoly a biztonsági rendszer, mert ezeknek a cuccoknak is vannak különböző fokai és márkái, szóval látnom kéne őket, és akkor megmondom, hogy vállalom-e, vagy sem - magyarázott a hacker.
- Szerintem nem kéne a házadhoz vinni, Harry! Ez az alak veszélyes lehet! - figyelmeztettem, de sajnos nem elég halkan, mert Billie és Elliot is hallotta.
- Hát, szerintem sem - értett velem egyet Harry, de Billie a hacker pártját fogta. Mi ütött ebbe a lányba?
- Ne csináljátok már! Tök rendes arc és kedves is. Plusz, utána néztem, hogy mit jelent a kék aura, és elég pozitív. Elvileg a kék aurájú emberek becsületesek, kedvesek, jó lelkűek és megbízhatóak - oktatott ki minket a kuruzslósan hangzó elméleteiről Billie. Hihetetlen, hogy ennyire megbízik egy dark webes idegenben. Ez kb. olyan, mintha a valakinek a csakráiról próbálnád megmondani, hogy heteró-e vagy sem. PFF.
- Ó, szóval ezt jelenti a kék aura! - világosodott meg álmosan Elliot. - Nem nagyon értek ezekhez a dolgokhoz, csak kitöltöttem egy Facebookos tesztet, és ez jött ki - magyarázta lelkesen Billienek, aki nagyon szimpatizált az alakkal.
- Úúú, azt én is megcsináltam még tegnap este, és nekem is kék jött ki! - lelkesedett Billie. - Na, gyere, megmutatom, hogy hol van Harry háza, és mit kell feltörni! - állt fel a padról Billie, és elindult Harriet háza felé.
- Szerinted nem kéne leállítani? - súgta oda nekem Harry, miközben Billie éppen a kabátját vette és jól elbeszélgetett Eliottal a Facebookos tesztekről.
A Harry háza felé vezető út közben rátértek még más témákra is, például, hogy milyen hülyeségek már a csillagjegyek, meg a személyiségtesztek. Én és Harry csak csendben figyeltük, ahogy Billie összebarátkozik a hackerrel, míg meg nem érkeztünk a Styles házhoz.
- Itt is volnánk! - mutatott a házra Billie.
- Ez a ház aztán szar állapotban van - vezette végig a tekintetét a graffitikkel telefirkált falakon és a szinte már cserépmentes tetőn Elliot.
- Üdv New York lepukkant részében! - tárta szét a karját Harry, majd belökte a roskadozó ajtót.
Harriet elvezetett minket egy szobába, ahol az elhúzott szekrény mögött egy modern, fehér ajtó volt. Eliot egyből odament és az ajtó közepén lévő kijelzőt kezdte el tanulmányozni. Egy pár percnyi pötyögés után megszólalt.
- Van egy jó, illetve egy rossz hírem. A jó az, hogy már feltörtem egy hasonló ilyet - mosolyodott el Elliot. - A rossz hír viszont az, hogy nagyon komplikált és igénybe vehet pár napot. Mondjátok mennyire sürgős az ügyetek? - nézett ránk kérdőn a hacker.
- Jó lenne, ha minél előbb be tudnánk jutni az apám irodájába - mondta Harry.
- Rendben, akkor egyből ráállok az ügyre. Viszont előtte... - nézett ránk, majd a tenyerét tartotta.
- Tudom, tudom. Pénz - forgattam a szememet, miközben előhúztam a pink pénztárcámat és kivettem belőle egy köteg pénzt. - Mennyi kell?
- Ötszázért megcsinálom.
- Csak? - lepődött meg Billie.
- Igen. Miattad. Még soha senki nem hallgatta végig a panaszaimat a Facebookos személyiségtesztekről. Minimum, hogy nem fogom szegénységbe kergetni az egyetlen embert, aki meghallgatott.
- Ami azt illet, itt én fizetek. Neki semmi köze a pénzügyekhez - szóltam közbe.
- Ja, oké. Akkor ez esetben kétezer dollár lesz.
- Elliot! - szólt rá Billie. - Ha már egyszer ötszázat mondtál ötszáz marad. - Erre a srác nagyot sóhajtott.
- Rendben - válaszolta, mire a kezébe nyomtam a pénzt. - Ha készen vagyok szólok - kapta fel a laptoptáskáját és megindult az ajtó felé, de hirtelen megtorpant. - Akkor még áll az a Facetime ma este, ugye? - intézte a szavait Billiehez.
- Persze! - vigyorgott a fekete hajú.
Amikor Elliot elment, Harry kérdőn fordult Billiehez.
- Te most komolyan a dark web egyik legjobb hackerével akarsz videóhívásozni?
- Japp.
'SUP FUCKERS?!
Nem, mi egyáltalán nem felejtettük el az új részt. Dehogy. Én nem rohantam ki a tusolóból azért, hogy updateljek. Dehogy. Én nem.
Na, mindegy is! Az a lényeg, hogy most fel van töltve az új rész.
Mindjárt indulunk a tanulmányi versenyre, és garantálom azokat a fejezeteket élvezni fogjátok. :D
A fejezet kérdése: Mi a véleményetek Elliotról? És szerintetek biztonságos Billie hozzáállása a dark webes arcokhoz?
Mára ennyi volt, bye bitches!
ESTÁS LEYENDO
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...