- Iggy, annyira örülök, hogy meghívtál. Tudod az elmúlt időszakban elég sok baráti drámán mentem keresztül. Főleg a fiú barátaimmal és most igazán jó lenne egy kis női társaság - panaszkodtam a lánynak.
- Akkor biztos jól jönne, ha egy kicsit elengednéd magad - mosolygott rám mézes mázasan Iggy, majd benyitott egy napraforgókkal dekorált ajtón. A szobában négy lány ült és lelkesen cseverésztek valamiről. Ha jól vettem ki valami Jimin csajról... vagy srácról volt szó. A Jimin női vagy férfinév? Hmm... 🤔
- Csajok, nézzétek mit találtam a földszinten! - mutatott rám Iggy.
- Egy fél pár zoknit? - nézett nagy szemekkel az egyik az ágyon fetrengő, szőke lány.
- Nem, te hülye liba! Mondd, te teljesen vak vagy? - tolta le a fekete hajú lány.
- Ami azt illeti Iggy nem jól fogalmazott. Tudjátok, a "mit" tárgyakra szokták használni, szóval érthető, hogy szegény Sam összezavarodott - kelt a szőke védelmére egy a csoporttól kissé külön ülő lány. Erre Iggy csak egy szemforgatással reagált.
- Ez a kedves lány itt Robyn Rihanna Fenty - mosolygott Iggy, de mintha hangjában némi harag bújt volna meg. - Ők a Rybka ikrek, Sam és Taegen - mutatott az ágyon fekvő szőkékre. - Értelmes beszélgetést ne próbálj meg folytatni velük, mert szörnyen buták - súgta oda nekem.
- Én meg Charli vagyok - intett a fekete hajú. - Éppen a Shazamot néztük, de aztán leálltunk Jimin kockáiról beszélni.
- Shazam? Az valami Marvel film? - kérdeztem, mire Robyn megvetően nézett rám.
- NEM, AZ DC-S! - oktatott ki, kissé túl magas hangerőn.
- Na mindegy. Ki az a Jimin arc?
- Ja senki, csak Charli crusha. Ne is foglalkozzunk vele. Inkább beszéljünk a te fiú barátaidról meg arról, hogy mi a baj velük - pislogott kérlelve. - Hányan vannak?
- Hát... Van Josh, Tyler, Gerard, Harry, Louis, Mikey, Ray, Frank, Pete és Patrick - számolgattam az ujjaimon. - Na meg ott van Luke is. Vele egész jóban vagyok. Na meg ott volt Jace is...
- És mit tettek ezek a galád barátaid? - forgatta a szemét Robyn.
- Hát az egész másfél éve kezdődött, amikor Harryvel még jártunk. Ő egy bulin megcsalt. Mondjuk később kiderült, hogy Harry mindvégig meleg volt és én és az egyéjszakás csaj is csak fedősztorik voltunk, nehogy az apja rájöjjön a titkára. Aztán Pár hónapra rá a gyerekkori legjobb barátom, Jace elkezdett furcsán viselkedni és teljesen elzárkózott tőlem. Aztán azután van a másik legjobb barátom Josh, aki akkoriban kezdett el dobolni. A zenesuliban megismerkedett Tylerrel, akit amúgy jegyezzetek meg, mert még fontos szerepe lesz a sztoriban. Szóval, Josh egyre több időt töltött vele, de akkor én még nem foglalkoztam nagyon ezzel a ténnyel. Rendben, most ugrunk erre a hétre, pontosabban hétfőre. Jace bevallotta nekem, hogy szerelmes belém és amikor visszautasítottam teljesen elvesztette az eszét. Rángatni kezdett és ordibált velem. Valamiért Harry is ott volt és szerencsére segített rajtam és azután meghívott egy kávéra. Jacet pedig azóta... Azóta nem láttam - mondtam, majd az emlékek hatására lecsordult egy könnycsepp az arcomon és elkezdtem sírni. A torkom teljesen összeszorult és képtelen voltam folytatni a mondandómat. Annyira kellemetlen volt egy csapat ismeretlen előtt bőgni. Hirtelen az ikrek odajöttek hozzám és szorosan megöleltek.
- Shh, nyugi. Nem kell folytatnod, ha nem megy. Megértjük - simogatta a karomat Sam.
- Igyál egy kicsit. Jót tesz - nyomott Charli egy piros műanyagpoharat a kezembe. Én megfogtam a poharat és lehajtottam a tartalmát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...