A bemutatkozás után, Louisszal kiegészülve egyenként próbáltuk ki a játékokat. Felültünk a hullámvasútra, a körhintára és az óriáskerékre is. Melanie lelkesen vezette a társaságot egyik játéktól a másikhoz.
- Uramistendzsízöszkrályszt! - mutatott egy nagy rózsaszín épület felé, ami a halloweeni hangulattól eléggé eltérő volt.
- Ugh. A szerelmesek vérengző alagútja? Komolyan? Nem próbálhatnánk ki valami mást? - nyavalygott Harry.
- Nemár, Harriet! Ne legyél partigyilkos! - szólta le Pete a srácot. - Gyertek emberek! - intett nekünk.
- Én ezt inkább most kihagyom - szólalt meg halkan Patrick. Én és Harry is becsatlakoztunk Patrickhez, ezzel lemondva a hihetetlen lehetőségről, hogy emlékezzünk arra, hogy mennyire szinglik vagyunk.
Amikor a csorda elvonult a szerelmesek alagútjához mi hárman tanácstalanul álldogáltunk a limonádé stand mellett.
- Na és most mit tegyünk? - nézett körbe Patrick.
- Mit szólnátok a karaokehoz? - ajánlottam a vállamat vonogatva. A srácok válasz nélkül elindultak a karaoke gép felé. Nem volt túl sok lelkes jelentkező a karaokezásra, ezért hamar sorra kerültünk. Az éneklést én kezdtem. A második kedvenc dalomat, a Gucci Ganget énekeltem. Felkészítettem magamat a komplikált dalszövegre. Mély levegőt vettem, majd nekikezdtem.
- Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang! - hadartam.
Két perc, öt másodpercnyi Gucci Gang után befejeztem a dalt és átadtam a mikrofont Patricknek. Szegényen látszott az idegesség. Biztos tudta, hogy nem lesz olyan jó, mint én és hogy csalódást fog okozni az alig négy és fél tagból álló közönségnek.
Patrick valami Grand Left Summer című dalt énekelt. Vagy mit. Meg kell hogy mondjam elég pocsék szám volt. A Gangnam Style sokkal jobb dal!
Amikor Patrick végzett már egy kisebb tömeg gyűlt körénk, akik hatalmas tapsviharral jutalmazták az alacsony kalapost. A fiú átadta a mikit Harrynek, majd visszasétált mellém.
Hirtelen egy festett hajú alak lépett oda hozzánk, és rögtön Patrickkel kezdett el foglalkozni.
- Helló, én Michael Clifford vagyok, és van egy bandám - kezdett bele a szövegébe. Én és Patrick is figyelmesen hallgattuk amíg Harriet a színpadon volt. - A frontember eléggé... Hogy is mondjam? Eléggé fura, és szerintem nem ártana az imidzsünknek, ha lecserélnénk... Mondjuk rád. Az előbb hallottam, hogy milyen jól énekelsz, és szerintem tökéletes énekes lenne belőled! Na, mit szólsz? - húzogatta a szemöldökét ez a Michael gyerek.
- Én nem igazán szeretek szerepelni... - válaszolt zavartan Patrick miközben a földet pásztázta.
- De olyan jó lenne!
- Én nem is itt lakom - talált újabb kifogást Patty, de Michaelt ez nem hatotta meg. Még szerencse, hogy jött egy ázsiainak kinéző, vele egykorú fiú.
- Michael, fejezd be! Nem fogjuk lecserélni Lukeot! - állította le a túlbuzgó barátját az idegen fiú. - Amúgy Calum vagyok - mutatkozott be. - Titeket hogy hívnak?
- Én Allison vagyok, ő pedig Patrick - mutattam be magunkat a fiúknak. - A színpadon éneklő barátunk pedig Harry, de nyugodtan hívjátok csak Harrietnek - kacsintottam rájuk.
- Jó nagyot, bátyámanyáim! - lépett oda egy szuperszexi cowboy kalapot hordó, erős akcentussal beszélő, szőke srác. Sajnos, azt nem értettük, hogy mit mond, mert nem beszéltük a texasi nyelvjárást, úgyhogy én és Patrick értetlenül néztünk rá.
- Most azt mondta, hogy "Sziasztok srácok!" - fordította le a cowboy mondandóját Calum. - Texasi, úgyhogy nehéz megérteni, hogy szegény Luke mit akar mondani, de emberileg nincs vele semmi baj. Nem igaz, Michael? - nézett rá megvetően.
- Nem, nem igaz - durcázott a hidrogén szőke srác. Hirtelen felcsillant a szeme. - Hé, te ott! Igen, te! - mutogatott Harryre, aki most jött le a színpadról. - Tök jól énekelsz! Nem gondolkoztál még azon, hogy egy banda frontembere legyél? - ordítozott, abban reménykedve, hogy beszervezi a bandájába a fiút.
'SUP FUCKERS?!
Most biztosan eszetekbe jutott, hogy mégis mi a jó Istenért pubikálunk minden egyes nap.. Na, hát ez egy jó kérdés. Azért , mert azt akarjuk, hogy ti is elérjetek A DRÁMÁHOZ. Alig várjuk, hogy megtudjátok mi lesz ennek a könyvnek a vége, mert fájdalmasra tervezzük. Pár szeretett párost is szét fogunk szakítani, pár embert pedig a depresszió mély gödrébe akarunk belökni. Ja, szóval, ha azt hittétek, hogy Allison egyhetes karakterfejlődése sok volt, akkor... Hát az azt köövető változásokhoz képest az semmi.
Amúgy várom a tippeket azzal kapcsolatban, hogy kinek intünk búcsút, kit akarunk depibe kergetni és melyik kapcsolatnak lesz vége. :)
Addig is puszi, puszi.
YOU ARE READING
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictiontwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...