Megpróbálok változtatni a dolgokon - Érzelmes Tyler és Josh best fren moment

106 14 142
                                    

floravocado ÉS MIELŐTT KOMMENTELNÉL BÁRMIT IS... NEM, ITT NEM LESZ JOSHLER.

Josh szemszöge:

- Nagyi! Nem láttad Allisont? - futottam le a lépcsőn, miután üresen találtam Ally szobáját. Már mindenhol megnéztem aházban, de egyszerűen felszívódott a lány.

- Én ugyan nem láttam Addisont, drágám. Egész délelőtt a piacon voltam és eladtam egy csomó pityókafatörzset - mondta a nagyim, miközben a húst darálta az esti chilis babhoz.

- A krumplinak nem a gumója ehető? - értetlenkedtem, mire a nagyim csak legyintett.

- Majd keress rá a neten. A barátodat illetően pedig, kérdezd meg Jack nagyapádat, hátha ő látta Addisont - mutatott a pince felé.

Gyorsan lefutottam a lépcsőn. Atyám, Allison miatt aztán sok testmozgást kell ma végeznem. Nem elég a sok csúszdázás és ezek az ismeretlen srácok, akikkel Tyler annyira lógni akart. Megterhelő ennyi ismeretlen alakkal körülvenni magam. Nem tudom normális beszélgetéseket folytatni senkivel sem. Nem tudom, hogy a barátaimnak feltűnt-e, de nehézségeim vannak az idegenekkel való kommunikáció terén...

A nagypapámra szokás szerint makett építés közben nyitottam rá. Felém se nézett, mondjuk megértem, hiszen maximális hangerővel ment a Hitlerről szóló dokumentumfilm az apró, legalább huszonöt éves tévében.

- Nagypapa! Nem láttad Allisont? - indultam meg a Jack papa felé.

- HA??? - ordította a papa, mire én lehalkítottam a tévét.

- Azt kérdeztem, hogy láttad-e Allisont - ismételtem meg a kérdésemet.

- Ja, igen. Az az aranyos kislány velem ebédelt. Vagyis én ebédeltem, ő pedig reggelizett. Jól elbeszélgettünk, nagyon kellemes társaság ez a kis hölgy. Megkérdezte, hogy hol voltatok, mire én elmondtam, hogy az ősz punkkal és a barátaival elmentetek az aquaparkba. Azután, mint az őrült, telefonálni kezdett, majd fogta a szivárványos gumicsizmáját és kisasszézott az ajtón - emlékezett vissza a pár órával ezelőtti történésekre.

- És nem tudod hol lehet? - néztem rá aggódóan. Ha a papa nem tudja hol van, én nem tudom mit csinálok. Allison nem éppen a legtalpraesettebb, el sem tudom képzelni mi történne vele egy ilyen lepukkant, bűnözőkkel teli városban, mint Detroit.

- Nem. Sajnálom, Joshua - húzta el a száját.

- Nem baj. Azért köszi.

Felbaktattam az emeletre, abba a szobába, ahol én és Tyler aludtunk. A barátomat az ágyon telefonozva találtam. Ha jól láttam az Instagramon lógott.

- Hé, képzeld, valami iggy.a_azaela belájkolta az összes képemet. Mondjuk tök dögös csaj. Szerinted korai lenne ráírni Jenna után? - pillantott fel rám.

- Nem tudom, nem lenne túl korai azután, ami Allisonnal volt tegnap? Vagy talán azután, ami azzal a csajjal volt az aquaparkban? - néztem rá unottan, miközben lepattantam mellé az ágyra.

- Húha, Josh! Nem szoktál ilyen szókimondó lenni! Ezzel most megbántottál - "szipogott".

- Sajnálom, de nem tehetek róla, hogy nem bírod elviselni az igazságot. Ráadásul valakinek meg kell mondania neked, hogy nem bánhatsz úgy a lányokkal, mint valami eldobható telefonnal. A női lélek törékeny és az, ahogy Allisonnal bánsz, az egyáltalán nincs rendben. A barátodként eddig tűrtem a viselkedésedet és reménykedtem abban, hogy rájössz arra, hogy az, amit teszel nem helyes. Tudod, hogy már így is türelmes voltam és nem szóltam semmit sem a drogügyleteidről, de most már igazán össze kéne kaparnod magad, haver - daráltam le a szövegemet. Tyler csak nagy szemekkel nézett rám.

- Josh, én nem tudtam, hogy te ilyen véleménnyel vagy rólam...

- Szeretlek Tyler és a legjobb barátom vagy. Nem vetlek meg a tetteidért, de egy dologra megkérlek: Légy kicsit nagyobb tisztelettel azok iránt, akik szeretnek és törődnek veled - tettem a kezemet a vállára.

- Ha tényleg így gondolod, akkor megpróbálok változtatni a dolgokon és jóvá tenni az Allisonnal történteket - nézett mélyen a szemembe, mire én elmosolyodtam.

- Kezdhetnéd mondjuk azzal, hogy segítesz megkeresni őt. Hívd fel Gerardot, hátha ő látta Allyt. Addig én megkérdezem a többieket.

'SUP FUCKERS?!
Egyetlen egy fejezetnyire vagyunk a HH első igazi drámájához. (De korántsem a legnagyobbhoz. Lesz egy akkora dráma, ami nagggyyon hosszú ideig befolyásolja a történéseket. Még a következő könyvben is érezhető lesz a hatása.)

Mellesleg hogyan tetszik beszélő Josh? Mert én szeretem. Olyan... Furcsa kimondani, de egész normális...? Mármint csak gondoljátok át milyen karakterek vannak a sztoriban.

Amúgy szerintetek kik a legracionálisabb/legértelmesebb karakterek a történetben?

A legközelebbi agyrákig,

BYE FUCKERSSSS!

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora