A Midtown évek óta Gucciban nyomja

75 13 257
                                    

Ma van a tanulmányi verseny harmadik napja. A nap, amikor végre én mérem össze a tudásomat valami gagyi másik sulis szeméttel. Én biztos sokkal jobban fogom tudni a válaszokat, mint bárki más. Hiszen én okos vagyok, ellentétben velük. Ha.

Ma már hatkor keltem, ami persze nálam nagy szó, mivel még suliidőben is hétkor szoktam kikászálódni az ágyból. Amúgy tudtátok, hogy a nap ilyenkor szokott felkelni???

Halkan kikeltem az ágyból és összeszedtem a cuccaimat, hogy bemehessek a fürdőbe, megpróbálva nem felverni a még alvó Tylert. Aw, amikor alszik egyáltalán nem tűnik olyan félelmetesnek, mint ébren. Ritkán látni az arcát ilyen lazán, mivel vagy unott fejet vág, vagy gúnyosan mosolyog. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lenne, ha teljes mértékben eldobna minden gúnyt, és csak simán egyenes és őszinte lenne.

- Meddig fogsz még bámulni? - motyogta kómásan Tyler, mire én feleszméltem, és egyből bevonultam a fürdőbe felöltözni. A francba, ez mindvégig ébren volt! Hogy az ember már nem darálhat le egy szerelmes monológot anélkül, hogy megzavarnák! Ez a Tyler mindent elront!

Miután felöltöztem kimentem a szobából, és kint várakoztam a többiekre. Ma Peter versenyzik fizikából, és én irodalomból, a kísérőink pedig Mr. Urie és Mr. Ross. Hét óra ötkor Peter is kijött a szobájából, és immáron ketten várakoztunk a tanárainkra. Csendben ácsorogtunk, és szüntelenül a tanárok szobájának ajtaját bámultuk.

- Na, és hogyan halad a nyomozás? - törtem meg a kínos csendet.

- Pocsékul. Hiába nézem át az összes lapot százszor, nem derül ki belőle semmi. Egy utalás sincs arra, hogy ki lehet a B alany, vagy a projekt vezetője. Vagy legalább egy résztvevője. Kész kudarcra van ítélve az egész akció - ingatta a fejét Peter csalódottan, mire én bűntudattal néztem rá. Nálam van az egyetlen lap, ami előresegíthetné a nyomozásban, hiszen azon van rajta egyedül egy név. Mondjuk mit segíthetne Peteren Des Styles neve? Hiszen már halott nem tud meg tőle többet.

- Ez igazán sajnálatos - válaszoltam végül. - Biztos találsz majd valamit, ami segíthet. Csak ne add fel - mosolyogtam rá biztatóan.

- Lehet. Nem tudom. Remélem sikerül kiderítenem, hogy ki az alany, mielőtt még túl késő - húzta el a száját. Komolyan, mintha csak tudná, hogy nálam van a lap, és bűntudatot akarna ébreszteni bennem.

Erre már nem válaszoltam, hanem csendben vártuk azt, hogy kijöjjenek a tanárok a szobából, és végre mehessek versenyezni.

Még öt percet kellett állnunk mire a fűszagú Mr. Ross és a csilivili öltönyt viselő Mr. Urie kiléptek az ajtón. Addig a pár másodpercig, amíg nyitva volt az ajtó, szemtanúi lehettünk annak, hogy Ms. Swift arcmaszkban, uborka karikákkal a szemein, szemfedővel aludt, mint a bunda. A csillámos papucsa precízen az ágy mellett volt letéve, és a takaró a tanárnőn gyűrődésmentes volt. Wow. Erre is csak Swiftie-Swifty képes.

Fél nyolckor el is indultunk a Pasadena High Schoolba, a verseny helyszínére. Azért kellett ennyire korán indulni, mert egy óra az út, és kilenckor kezdődik.

Az úton három lehetőségből választhattam: kínos beszélgetés Peterrel a nyomozásról, ami miatt bűntudatom van, Mr. Urie és Mr. Ross veszekedése a szokásos dolgokról, vagy a TikTokon lógok. Természetesen a harmadik opció mellett tettem le a voksom, mert az volt a legszórakoztatóbb. Útközben forgattam két új videót az Obsessed-re és a Princesses Don't Cry-ra. Természetesen azonnal posztoltam is őket, mert én akkora sztár vagyok, hogy megtehetem. A legelső komment tyjo7-től jött:

"Lol Allison nem tudtad, hogy a tátogás már akkor sem volt divat, amikor még létezett a Musical.ly és nem TikTok volt 🤦"

Figyelmen kívül hagytam a bunkó kommentet, mert tudom, hogy igenis TikTok sztár vagyok, és menő a tátogásom. Hülye Tyler. PFF.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora