Ahogy felfogtam azzal az okos agyammal, hogy Gee, az új legjobb barim fekszik előttem a padlón leblokkoltam. Pedig stresszhelyzetben mindig én vagyok az, aki nem veszíti el a fejét és tisztán tud gondolkodni. Ezért akar mindenki a csapatában tudni engem, legyen szó bármiről is.
- Allison, mit állsz ott, mint valami szerencsétlen? Mozdulj már meg, mert nem tudok bemenni!!! - ordított Tyler még a másik szobából. Ő biztosan nem látta, amit én, mert akkor nem szólogatna be nekem ilyen gonoszan.
Tyler időközben megtalálta a villanykapcsolót és fel is kapcsolta a villanyt, így tisztán kivehető volt a vörös bff-em.
- Allison, mi ez itt? - kérdezte Tyler idegesen. - Ez Gerard? - ismerte fel a srácot. - A FRANCBA! - kiáltotta el magát még idegesebben, a hátára fordította Geet és megnézte, hogy él-e még. - Lélegzik, csak elájult - sóhajtotta nyugodtabban. Ekkor én is kifújtam végre a percek óta bent tartott levegőmet és gyorsan letérdeltem Gee mellé. Nem veszíthetem el a legjobb barimat!
Pofozgatni kezdtem, hogy felébresszem és véglegesen megnyugodhassak már végre. Sosem kezeltem valami jól a stresszes helyzeteket. Három perc pofozgatás után Tyler megunta, hogy nem ébred fel Gee, úgyhogy elővette a hátizsákjából a vizes flakonját és arcon locsolta a jeges folyadékkal Gerardot.
Erre persze azonnal kipattantak a bff-em szemei. Gee levegő után kapkodott és a vizet törölgette az arcáról.
- Ember, mi a franc?! - nézett Gerard értetlenül Tylerre. Gee elővett egy zsebkendőt a zsebéből, hogy a pólóját is megtörölgethesse.
- Szívesen, hogy nem hagytalak itt feküdni ájultan, Way - forgatta a szemét unottan Tyler. - Amúgy meg a pofon nem működött, szóval nem nagyon volt más megoldás - vonta meg a vállát.
- Te felpofoztál?!?! - hökkent meg még jobban Gerard.
- Nem, Allison volt - mutatott rám unottan, ezzel rám hárítva mindent. Kis bunkesz.
- Ó, te is itt vagy! Eddig észre sem vettelek.
Végig itt térdeltem mellette, de mindegy. Kis vaksi.
- Na, kelj fel, Way, mert nem akarok sokáig itt maradni - indult meg Tyler arra, amerre szerinte a kijárat volt.
- Ne már, Joseph! Itt találtatok ájultan és meg sem kérdezitek, hogy mi történt? - hitetlenkedett Gerard. Hupsz, ezt elfelejtettük...
- Ja, engem nem érdekel különösebben, de ha te el akarod mondani, akkor hajrá - vonta meg a vállát Tyler miközben a helyiséget tanulmányozta. - De szép ez a freskó.
- Engem érdekel - mondtam lelkesen Geenek. - De nem annyira, mint Trump töriórái. Azok mindig a legérdekesebb dolgok az életemben. Bocsi, Gee - tettem hozzá.
- Hát jó, akkor elmondom. Jött valami két nem normális velem szembe és elkezdtek ordibálni arról, hogy én vagyok a szellem. Aztán elkezdtek vassal ütögetni és sóval beszórni. Tiszta dilisek voltak, én mondom nektek. Túl komolyan vették a szellemvadász jelmezüket, ami még csak hiteles sem volt. Flanelinget viseletek valami gagyi farmerrel! Mindenki tudja, hogy a szellemvadászok kezeslábasban járnak, mint a Ghostbustersben - magyarázott Gerard, miközben a kiutat kerestük.
- AHA! MEG IS VAN! - hallottuk Tyler ordítását a szoba másik végéből. - Megvan, hogy mit kell tennünk! - lobogtatott meg egy papírköteget az orrunk előtt, amikor odaért hozzánk.
1986-ban a Kardashian házaspár autója lerobbant a Jenner kastély előtt. A Kardashianok gyanútlanul bementek, hogy menedéket keressenek, de ez a kastély szellem járta volt. Az itt meghalt grófok szellemei kísértettek itt, és az idetévedőket kíméletlenül legyilkolták. Ez alól a Kardashian házaspár sem volt kivétel, természetesen. A feleségnek végig kellett néznie a férje fájdalmas halálát, és ezért még mielőtt őt is megölhették volna öngyilkos lett. Az egyik katona fegyverével szúrta le magát és elpusztította a kastélyban lakó szellemeket. Most az idetévedőkre vadászik, hogy oltsa bosszúszomját. Keressétek meg a kulcsot, amivel kijuthattok innen még mielőtt elkapna titeket a Kardashian feleség!
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...