Melanie kicsit meglepetten nézett rám, amikor az ajtaja előtt megjelentem reggel hétkor tíz bőrönddel és két sporttáskával, illetve egy kutyával, azzal a szöveggel, hogy be akarok költözni hozzá. Végül Melanie és a szülei beleegyeztek, hogy náluk lakhatok pár napig, amíg el nem megyünk a tanulmányi kirándulásra.
A keddi nap viszonylag nyugalmasan telt. Mondjuk nálam már minden nyugisnak tűnik, az utóbbi napok történései után. Az egyetlen érdekes dolog az az volt, hogy Mr. Urie (akinek amúgy kötések vannak a nyakán a tegnapi balhé miatt) közölte velünk, hogy tanítás után csoportosan készülünk a tanulmányi versenyre Ms. Swift, Mr. Ross és Mr. Mendes társaságában.
A tesiteremben várakoztunk a lányokkal és éppen arról folytattunk eszmecserét, hogy valamikor elmehetnénk közösen bevásárolni a kirándulásra. Örültem ennek a lehetőségnek, mert már igazán szükségem volt egy nyugis kis programra. Se fiúk, se szülők, se toxikus csajok, akikkel négy perce ismerkedtem meg. Csak a megbízható és persze kiszámítható osztálytársaim. Már most megmondom, hogy ki mit fog vásárolni és miről fog csacsogni közben.
- Remélem találkozni fogok egy aranyos sráccal L.A.-ben! - váltott témát álmodozva Debby.
- Mi?! De te Joshsal jársz, nem? - akadtam fent Debby mondandóján.
- Hát, tudjátok én nem akarok valakivel járni, akit lecsuktak gyilkosságért és bent tartanak drog vásárlásért. Ártana a diákelnöki hírnevemnek - magyarázta Debby.
Szegény Josh! Nem elég, hogy lecsukják, még a barátnője is cserben hagyja! Ráadásul olyan pletykák keringenek róla, hogy attól az ember agybajt kap. Higgyetek nekem, én már csak tudom. Josh csak jó barátként viselkedett és hogy megszívta! Ez történik a világban a kedves emberekkel. :(
- Ó, én azt hallottam, hogy Európába utazott és ott próbált mémeket árusítani. Tudjátok, a tizenhármas cikkelyt ott elég komolyan veszik. Európában be vannak tiltva a mémek - kezdett neki a világ legnagyobb baromságának Shuri.
- Josh biztosan nem ment Európába! Egész végig velem és a barátainkkal volt Detroitban - álltam ki a barátom jó híre mellett.
- Én azt hallottam, hogy meggyilkolt egy detroiti idős házaspárt - szállt be a pletykálkodásba az egyik A-s lány, Cheryl Blossom. - Néhányan azt is mondják, hogy élvezte a gyilkolást és, hogy egy pszichopata.
- Nekem azt mondták, hogy elütött egy csivavát. Micsoda szörnyeteg! - osztotta meg velünk Ariana Grande, szintén az elvetemült történeteit.
- És egy csivava elütése miatt nyilván lecsuknak valakit - forgatta a szemét Jenna. - Jobb lenne, ha nem pletykálkodnátok olyan emberekről, akiket nem is ismertek. Ha ismernétek Josht, tudnátok, hogy ő egy kedves, visszahúzódó srác, aki direkt soha nem ártana senkinek!
Erre a lányok elhallgattak és kínos csönd állt be, én pedig hálásan néztem Jennara. Már értem, hogy Tyler miért járt vele. Tényleg egy imádnivaló lány. UwU
Hirtelen kivágódott az ajtó és a hevesen veszekedő Mr. Urie és Mr. Ross léptek be rajta. Őket követte a párost szétválasztani próbáló Ms. Swift és legutolsónak a telefonját nyomkodó Mr. Shawn sétált.
- Fiaim! - fordult felénk Mr. Urie, miután abbahagyta a veszekedést a kollégájával. - Nekem gyanúsan kevesen vagytok itt. Hol vannak a fiúk? Flash Thompson, Peter Parker, Tyler Joseph...
Mi? Tyler is részt vesz a tanulmányin? Miért nem tudok megszabadulni ettől a seggfejtől??? Esküszöm, kezdek megőrülni Tylertől! D:<
- Biztos mindjárt megérkeznek. Chill, Bren - mosolygott rá Mr. Ross.
- Remélem nem késnek túl sokat a srácok. Még dolgom van délután - pötyögött továbbra is a telefonján Mr. Shawn.
- Az a dolog Ariana? - kiáltotta röhögve Shuri, a mémer.
- Nem, mit képzelsz? Ügyeket kell intéznem az útlevelemmel kapcsolatban - válaszolt Mr. Mendes.
- Nem tudtam, hogy országon belül is kell útlevél - jegyezte meg pimaszul ismét Shuri.
- Shurikám, ne legyél ilyen szemtelen a tanár úrral! Biztosan hivatalos ügyeket intéz és nem akar beavatni téged. Ne gondolj rossz dolgokra! - szidta le a lányt Ms. Swift. - Kérj szépen bocsánatot a tanár úrtól! Ha megteszed, jutalmul kapsz egy kis Haribot.
- Rendben. Bocsánat, Mr. Shawn - színlelt bűntudatot Shuri.
- Mr. Shawn? - értetlenkedett Jenna, akit nem tanít a tanár. - Nem Mr. Mendes?
- A tanár úr minden diáknak elmondja, hogy "Hívja csak nyugodtan Shawnnak" - magyarázta Ariana.
- Ja, de van akinek azt is megengedi, hogy apucinak hívja. Ugye Ariana? - kacsintott Shuri.
- Shuri! - szidta le Mr. Urie. - Hagyd békén a diák társaidat és a tanáraidat is!
- Elnézést Urie bácsi! - vihogott Shuri. A nevetésének az vetett véget, hogy ismét kivágódott az ajtó és egy tizenkettedikes gyerek lépett be, az A-s Peter Parkert rángatva.
- Az agyamra mész, Pénisz Parker! - lökte az egyik székhez a srácot.
- De én nem csináltam semmit! - nézett értetlenül Peter. - Vagy ezt most azért kapom, mert azt mondtam, hogy a heti VLOG-jaid unalmasak?
- Nem, nem unalmasak, pöcsi! - duzzogott a tizenkettedikes és tarkón csapta Petert.
- Gyerekek! Hagyjátok már békén egymást! - szidta le őket Ms. Swift. - Miért nem tudtok egyszerűen barátkozni egymással és közösen játszani?
- Mert nem hat évesek vagyunk - ült le a helyére a tizenkettedikes.
- Flash, fiam! Ne legyél ilyen szemtelen! - böködött a srác felé Mr. Urie, akit ezek szerint Flashnek hívnak. Mr. Urie türelmetlenül az órájára nézett. - Hol van már ez a Joseph gyerek? - kérdezett minket.
- Tanár úr, én úgy tudom, hogy háromig edzésen van és azért nem tud itt lenni - válaszolt jó diák módjára Cheryl.
- És erről miért nem volt képes szólni? - dühöngött Mr. Urie.
- Bren. Úgyis sportból megy. Így is úgyis felkészül - nyugtatta Mr. Ross.
- Hát jó. Akkor kezdjünk neki.
Mindenki kapott egy három oldalas kérdéssorozatot és azt kellett megoldanunk a lehető leggyorsabban. Azután szóban versenyeztünk egymás ellen, vegyes témakörben. Végül pedig párokat alkotva kikérdeztük egymást a választott tantárgyunkban. Én Melanievel voltam és meglehetősen jól szórakoztunk, ahhoz képest, hogy egy tanulmányi versenyre készültünk.
Ezután elbúcsúztam a csajoktól és megindultam a Starbuckshoz, mert még a hétvégén megbeszéltük Billievel és Harryvel, hogy találkozunk, mielőtt elmegyek Los Angelesbe.
'SUP FUCKERS?!
Hány órája is volt a legutóbbi update? Öt?
Na mindegy is, most az a lényeg, hogy már megint itt vagyunk egy új fejezettel, aminek végre egy kicsit lazább hangvétele van. Vagy nem. Nem tudom. Olyan nagyon érzékenyek vagytok a börtöntémára, szóval lehet, mégsem olyan vidám nektek ez a fejezet. Hmm...
Amúgy most éppen a HH utolsó fejezetét írjuk, és mire a későbbi olvasók végigvezetik a tekintetüket eme sorokon, az évszázad fanfictionének az első része már kész lesz.
Mellesleg van valami tippetek arra, hogy mi vár Allisonékra Los Angelesben? Vagy addig, amíg el nem indulnak?
Na, ennyi lett volna. Szép napot, reggelt, estét, hajnalt vagy mit tudom én mit kívánok nektek!
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...