A visszavezető úton a szállás felé, Cheryl az egyik utca közepén megtorpant, és csillogó szemekkel nézett a másik oldalon terpeszkedő hatalmas épületre, amire hatalmas betűkkel ki volt írva, hogy "Lady Gaga".
- Mr. Shawn! - kezdte el rángatni az osztályfőnöke karját, akinek erre majdnem kiesett a kezéből az IPhoneja. - Nekünk muszáj lesz bemennünk oda!
- Mégis miért? - kérdezte unottan, fel sem nézve az okos telefonjából.
- Azért mert ez Lady Gaga egyetlen divatboltja! Itt meg lehet vásárolni az összes outfitje pontos másolatát! - magyarázta lelkesen. - Még a húsruhájából is van vagy tíz utánzat!
- Ahhha - pötyögött tovább Messengeren a tanár. - Urie, te mit gondolsz?
- Hát, a gyerekek a sok verseny után igazán megérdemelnék, ha egy kicsit láthatnának valamit az igazi Los Angelesből. Még akkor is, ha csak négyen versenyeztek eddig, és mind totál lebőgtek, illetve még volt képük kiszökni egy bulira - mondta az utolsó mondatot némi megvetéssel a hangjában. - Fiaim! Nézzetek nyugodtan körbe ebben az utcában! Találkozzunk másfél óra múlva a Gaga bolt előtt! - mondta hangosabban, hogy minden diák hallja.
- Akkor ezt megbeszéltük! - kiáltotta el magát boldogan Cheryl, és Arianaval karöltve már meg is indultak a húsruhák felé. Persze erre mindenki szétszéledt. Flash, Peter és Shuri a technikai szaküzletek felé vették az irányt, Debby a könyvesboltba rohant, Jenna a Zara Home-ot látogatta meg, Tyler pedig a valami hangszerboltba ment. Ms. Swift a Desigualban akart nézelődni, Mr. Mendes az egyik padon telefonozott (még mindig), Mr. Urie és Mr. Ross pedig az XXLutzba mentek. Ha jól hallottam ki akarják próbálni az összes ott található masszázsszéket.
- Mi hova megyünk? - néztem kérdőn Melaniera, miután mindenki lelépett.
- Nem tudom. Őszintén szólva nekem most nincs túl sok kedvem vásárolgatni - vonta meg a vállát, én pedig egyetértően bólogattam. Ezek a boltok otthon mind vannak, én inkább látnék valamit a városból.
- Mi lenne, ha körülnéznénk a környéken? Aztán a megbeszélt időpontra, fél ötre, visszajönnénk ide - ajánlottam be.
- Ez egy nagyon jó ötlet! - indult meg egyből Melanie mosolyogva az egyik mellékutca irányába. A Maps segítségével próbáltunk kiigazolódni, és elég jól ment. Megnéztünk pár szobrot, és pár gyönyörű épületet. Nem volt nagy városnézés, de legalább láttunk valamit Los Angelesből.
Harminc perc járkálás után, amikor valami kisebb mellékutcában voltunk, hirtelen megszólalt a telefonom. Hirtelen megijedtem, hogy valaki a csapatból keres, hogy mégis hol vagyunk, és mit képzelünk magunkról, hogy lelépünk. Persze amikor megláttam a kijelzőn Billie nevét teljesen megnyugodtam. De ez az állapot is csak pár másodpercig tartott, mert rájöttem, hogy milyen állapotban hagytam ott New Yorkot. A nyomozás, dark web, hackerek... Ó, mamám.
- Szia Billie! - köszöntem bele a telefonba.
- Allison! Képzeld el, Elliot feltörte a szoba biztonsági rendszerét! Mondjuk nem mintha valaha kételkedtem volna ebben, mert Elliot az egyik legklasszabb ember, akit valaha megismertem, de akkor is! Na mindegy, szóval ma körülnéztünk a szobában, ahol találtunk egy halomnyi dossziét, egy számítógépet, egy pendrive-ot... - kezdte el sorolni. - Az előbb meg megpróbáltunk belépni a gépbe, de egy kód kell hozzá, és csak három próbálkozásunk van. Vagyis most már csak kettő, mert megpróbáltuk feltörni, de persze nem az volt a jelszó, hogy 123456.
- Mégis melyikőtök volt olyan hülye, hogy elpazarolt egy próbálkozási lehetőséget erre? - értetlenkedtem, miközben Melaniet figyeltem, ahogy az egyik távolabbi ruhabolt kirakatát nézegeti unalmában.
ESTÁS LEYENDO
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...