Buli az élőhalottakkal - extra hosszú különkiadás

124 12 261
                                    

'SUP FUCKERS?!

Készüljetek fel, mert ez a fejezet sokkkkkal hosszabb a megszokottnál. Nem mondom meg, hogy hány szó, mert nem akarlak elijeszteni titeket. Amúgy nyugi, nem brutális, csak hosszabb a szokásosnál.

Miután kifizettük a terítő és a tányérok árát, amiket Ashton sikeresen összetört és leöntött, végre megindultunk a szellemkastély felé. Calum megbotránkozva nézte a belépők árát a bejáratnál.

- Ebből egy Apple pro standet is vehetnék!!!

- Ugyan Cal, ne legyél ilyen sváb, néha ki is kell rázni a rongyokat! - csapta vállon Luke a bosszús Calumot.

- Akkor most vesztek belépőt vagy sem? - húzta fel a szemöldökét a pénztárnál ülő tinilány, aki már biztos megunta, hogy Calum húsz perce panaszkodik a magas árakról.

- Igen, persze - nyomott a lány orra alá egy köteg pénzt Tyler.

- De ugye tudjátok, hogy ilyen sokan nem mehettek be egyszerre? Kettesével léphettek csak be a kísértetházba - adta át nekünk a belépőket.

- Josh! - ragadta meg Patrick Josh karját kétségbeesetten. - Gyere velem, légyszi! Nem szeretnék egyedül menni! - könyörgött az alacsony kalapos.

- Miért én?

- Mert te olyan férfias vagy! - adott választ a kérdésre. Erre az egész társaság egy emberként fordult Patrick felé.

- Ezt most vegyem sértésnek egy 150 centis gnómtól? - horkant fel Michael.

- Nem hiszem el! Pár napja a barátnőm lemelegezett, most pedig a nudlikarú (bocs haver) Josht is férfiasabbnak tartják nálam! Ennél nagyobb sérelem nem is érhetné a férfiasságomat!

- Ami azt illeti, amikor énekelsz olyan a hangod, mint egy csajnak - jegyezte meg Josh. - Ez nagyobb sérelem volt?

- Hé!

- Elérkezett az a nap is, amikor Tyler Robert Joseph nem tudott comebackelni! - kiálotta el magát Gee.

- Jó, ahelyett, hogy engem szívatnátok. Nem akarjátok megbeszélni ki kivel megy a kastélyba?

Végül a következő párosok jöttek létre: Patrick és Josh, Calum és Ashton, Luke és Michael, én és Tyler. Gerard pedig önként vállalta, hogy egyedül megy.

- Miért nem mehetek inkább Tylerrel? Cseréljünk! - nyavalygott Michael.

- Igen, én is szívesebben lennék Lukeal! - húzódtam közelebb a cowboyhoz.

- Jaja, inkább Michaellel szeretnék menni! - bólogatott Tyler.

- Az bizony kár, de már sajnos nem tudunk változtatni! Én a legjobb barátommal akarok lenni és ebben nem akadályozhattok meg engem! - kiáltotta Luke, majd kézen fogta Michaelt és berángatta a kastélyba.

- HÉ MÉG NEM MAGYARÁZTAM EL A SZABÁLYOKAT! - ordította a pénztáros. - Na mindegy. Azért nektek elmondom. A lényeg az, hogy a kísértetház három különböző témájú szabadulószobából áll. Rengeteg ajtó, csapóajtó, széf és kulcs van bent és nektek mindegyiket meg kell találnotok kevesebb, mint két és fél óra alatt. A cél az, hogy minél gyorsabban szabaduljatok ki, hogy felkerüljetek a dicsőségfalra - mutatott unottan a fal felé. - Most, hogy mindent tisztáztunk és nincsenek kérdéseitek, elindulhat a következő csapat!

Tylerrel utolsóként mentünk be. Az első dolog, ami fogadott az sötétség volt. A szememnek kellett egy kis idő, hogy hozzászokjon a sötéthez. Pár pillanat után végre ki tudtam venni, hogy egy liftben vagyok. A gyér zöld fényben alig láttam az orromig és nem tudtam hol lehet Tyler. Hosszas tapogatás után megtaláltam Tylert, bár nem nagyon örült neki.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora