Melanie apja vitt ki minket a new yorki reptérre már délután négykor, mert hétkor indul a gép. A repülési idő amúgy kb. öt óra, amit még kibír a hajam anélkül, hogy összekócolódna. Ötre ki is értünk a repülőtérre, ahol a gyülekező volt. Eddig még csak Debby és Mr. Urie voltak a találkozóhelyen, és ők csendben beszélgettek addig, amíg a három méteres körzetükbe nem értünk.
- Sziasztok, fiaim! Mindent bepakoltatok? - érdeklődött Mr. Urie kedvesen a három bőröndömet bámulva. Nála csak egy volt. Tipikus férfi.
- Nem, én otthon hagytam egy dolgot - panaszkodtam letörten. Mr. Urie szemöldökei kb. a homloka közepéig felszaladtak. Pedig az nagy út a szemöldökének.
- És mit felejtettél el?
- A kutyusomat, Nicket. De nem elfelejtettem, csak Mr. Martinez nem engedte beülni őt a kocsiba :( - csüggedtem. Erre az ofő csak bólintott, és beállt a kínos csend, egészen addig, amíg Shuri meg nem érkezett.
- Allison, te oda is költözöl L.A.-be vagy mi? - röhögött ki a mémer lány. Nála csak egy bőrönd volt. Amúgy Melanie is csak egyet hozott. Meg Debby is. - Mondjuk megértem, klassz hely.
- Nem költözök oda, csak sok a cuccom - húztam fel az orrom sértetten.
- Hát jó, nekem mindegy - vont vállat, aztán nekikezdett a vaskos Minecraft könyvének. A következő érkezők Jenna és Tyler voltak, akik nevetve közeledtek felénk kezükben egy-egy bőrönddel.
- És akkor azt mondtam neki: Bumm, ezt kerested? - fejezte be Jenna a történetet, mire Tyler öt percig röhögött. Kíváncsi lennék, mi olyan vicces. PFF. Azt hittem, Tyler rám vágyik, erre most itt van és Jennával bájolog. D:<
- Hát ez aztán rohadt vicces volt. Majdnem elnevettem magam - ironizált Shuri, miközben lapozott egyet a könyvben.
- Mit olvasol? - lépett oda Jenna, ignorálva Shuri gúnyos megjegyzését.
- Ma délelőtt vettem ezt a Minecraftos könyvet, és azt - mutatta fel a példányt.
- Miért, be akarsz újítani a YouTube csatornádon egy kis gamer kontenttel? - szólalt meg Tyler. - Mellesleg nekem tetszett a fahéj evős kihívásod. Fel is iratkoztam.
- Á, szóval te vagy Bandito_Dema! - világosodott meg Shuri, aztán más vizekre evezett. - Amúgy dobtam a YouTube karrieremet - jelentette be, mintha csak az időjárásról beszélne.
- Mintha lenne karriered - jelent meg hirtelen Flash. - Nekem hatvan feliratkozóm van. Na az karrier! - dicsekedett, de mindenki figyelmen kívül hagyta.
- De miért? Nekem nagyon tetszett az összes videód! Feliratkoztam meg be is lájkoltam mindegyiket - szólt Mr. Urie.
- Komolyan? Tetszett magának? - kérdezte csillogó szemekkel Shuri. Mr. Urie bólintott. - Amúgy, azért dobtam a YouTube karriert, mert rájöttem, hogy a TikTok sokkal jobb lenne nekem.
- Ó - mondta az ofőnk. - Mi is az a TikTok? Valami Wish-hez hasonló dolog? Mit adnál el? - kérdezte, mire mindenki, aki ott volt, felröhögött. Mr. Urie olyan buta! LOL
- Nem, tanár úr! A TikTok olyan, mint a Vine - magyarázott bele Debby.
- Csak itt zenére és különböző audiofájlokra csinálnak kb. tizenöt másodperces videókat - adott részletesebb leírást az infós Flash.
- Aha - motyogta Mr. Urie, miközben előkapta a telefonját és letöltötte az alkalmazást. - És, Shuri - kezdte, miután beregisztrált. - Mi is a neved TikTokon?
- shuri_memes - válaszolt, mire az ofőnk, és mindenki, aki fent volt a platformon bekövette őt. Köztük én is.
- Úúú, de jó, egy csomó új követőm van! beebo_urie69 - kezdte a felolvasást, mire mindenki meglepetten (és egyben rémülten) nézett Mr. Uriera.
VOUS LISEZ
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictiontwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...