Allison nyomában

84 15 74
                                    

Josh szemszöge:

Immáron már Gerarddal kiegészülve kerestük Allisont. Amikor Gee meghallotta, hogy Allison "eltűnt" egyből odasietett hozzánk.

- Úgy érzem magam, mintha a Scooby Doo egyik részében lennék - mondta Gee.

- Mégis miért? - értetlenkedett Tyler.

- De hülye vagy, hogy nem érted! - röhögött Gerard. - Josh, te ugye érted?

- Nem. Ami azt illeti nem tudom miről beszélsz. A Scooby Dooban négy gyerek egy kutya társaságában rejtélyeket oldanak meg és mindenbe beleütik az orrukat. Mi meg csak a barátunkat keressük Detroitban. A kettő egyáltalán nem hasonlít - érveltem.

- Joshua, micsoda beszédes lettél te! - Dumálás közben Gee a Google Mapset nézte.

- Sajnálom, az aggodalom ezt hozza ki belőlem. Szegény kis Allison! Egyedül egy ismeretlen városban! El sem bírom képzelni mi lehet most vele! Lehet, hogy egy maffiafőnök emberei letámadták! - rágtam a körmömet. Tudom, rossz szokás.

- Kétlem, hogy valami ilyesmi valaha is megtörténne - rázta a fejét Tyler. Hirtelen megszólalt a telefonja, mire ő azt a lehető leggyorsabban felvette és ki is hangosította. - Allison? Te vagy az?

- Igen, én vagyok az - jött a telefonból egy férfi hang. - Csak vicceltem (ha nem esett volna le), én vagyok az Michael. Véletlenül eltettem a cápás fürdőnadrágodat és azt akartam kérdezni, hogy át tudsz-e jönni érte.

- Ja, oké tesó, szabad vagyok egész délután. Máris átmegyek - ígérte meg Tyler, mire én megköszörültem a torkomat. - Mármint, átmegyek miután megtaláltuk Allisont - javította ki magát, majd felmutatta a hüvelykujját. Néha esküszöm migrént kapok a barátaimtól.

- Allison? Ő már egy pár órája itt van nálunk. Iggyvel és a barátaival bulizik az emeleten.

Nekem a hallottaktól egy nagy kő, sőt nem is kő, inkább szikla esett le a szívemről. Hála Istennek biztonságban van! Mégis mi baja eshetett volna Michael házában?

- Rendben, akkor nemsokára ott leszünk nálad! - mondta, majd lerakta a telefont. - Allison Michael Cliffordnál van! - ujjongott Tyjo.

- IRÁNY MICHAEL CLIFFORD HÁZA! - kiáltotta Gerard. - Ki is ő? És hol van a háza?

- Nemtom. Josh? - kérdezte Tyler.

- Én honnan tudjam, te dumáltál Michaellel egész délelőtt.

Tyler erre tárcsázni kezdte Michael számát.

***

A barátságos családi ház mellett egy fekete ló legelészett. Gondoltam biztos Michael cowboy barátjáé, nem nagyon akadtam fenn ezen. Becsengettünk, mire valami fülsüketítő vijjogást hallottunk meg. Mindhárman szinte egyszerre kaptunk a fülünkhöz a borzasztó zaj miatt. A legfurcsább az egészben az volt, hogy a csengetésünk után öt percig senki sem nyitott ajtót. Biztos lefoglalta őket a kisebb halláskárosodásuk és nem értek rá emiatt.

Végül Michael nyitotta ki a fehér ajtót, ami cuki pillangós ajtódísszel volt kidekorálva. Nekem tetszett.

- Csá, haver! - pacsizott le vele Tyler.

- Helló - köszöntött minket Michael. - Gyertek beljebb! - invitált be minket a kedves kinézetű, gyilkos csengővel felszerelt házba.

- Hol van Allison? - kérdeztem azonnal. - Kérlek mondd, hogy Izzy bulija a Disney csatorna nézéséről szól! - könyörögtem.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora