Síri csöndben baktattunk a MOL-hoz, Tyler telefonját térképként használva. Én az út szélénél futkosó mókusokat figyeltem, Tyler pedig a BTS Not Today című számát dúdolgatta. Pár méter után végül úgy döntöttem, hogy megszólalok.
- Szép az időjárás.
- Allison, viharfelhőkkel van tele az egész ég - nézett rám értetlenül Tyler.
- Ki mondta, hogy a szürke felhők nem szépek? - válaszoltam, miközben felkaptam a földről egy botot és azzal kezdtem el szórakozni. Mazsorett mozdulatokat gyakoroltam és varázspálcának használtam.
- Hány éves vagy te, Allison? Öt? - mondta megvetéssel a hangjában.
- Nem, tizenhét vagyok - javítottam ki. Ezután Tyler megint nem szólalt meg jó pár percig. - Na és mizujs?
- Semmi, tudod nagy a nyomás. Szinte minden délutánomat a kosárpályán töltöm és emiatt időm sincs tanulni, pedig a jó jegyek kellenek a kosár ösztöndíjhoz. Emiatt éjszakába nyúlóan tanulok és négy órákat alszok. Persze amikor van röpke kis szabadidőm, akkor meg a hülye Noobmaster69 zaklat Fortniteon - sóhajtott Tyler.
- Az az anyám felhasználóneve! Nem lehet, hogy veled játszik, mert egész nap valami Clyffordthevultur420420-szal játszik.
- Te honnan tudod a Fortnite felhasználónevem? - csodálkozott Tyler.
- Nemár! Te vagy Clyfforthevultur420420?! - torpantam meg.
- Ja igen, még tavaly nyáron regisztráltam ezzel a névvel, a gyerekkori kiskedvencem emlékére. - Úgy döntöttem túl teszem magam azon a tényen, hogy anyám a legjobb barátom legjobb barátjával Fortniteozik szabadidejében.
- Hát az én életem is szívás. Anyám nem törődik velem, mivel egész nap csak azt a nyomorult gépet püföli, apám pedig nyolc éve lelépett - kezdtem bele én is a panaszkodásba. - Ráadásul a szerelmi életem is romokban hever. Sőt, inkább nem is létezik - javítottam ki magam.
- Most már az enyém se - csatlakozott be Tyler. Omfg, a crushom, akiről azt hittem, hogy barátnője van, szingli! Hurrá!!! 🥳🎊🎉 - Nemrégiben szakítottunk Jennával - kémlelte szomorúan a földet.
- Oh, nagyon sajnálom :( - mondtam együttérzést színlelve, miközben belül majd' kicsattantam az örömtől. - Majd biztos találsz valaki mást. - Engem.
Ezután némán sétáltunk tovább. Hirtelen egy vízcsepp csapódott a hatalmas homlokomnak. Az esőcseppek egyre sűrűbben kezdtek el hullani. Két másodperc múlva már szabályosan szakadt az eső.
- Esik az eső - jelentettem ki, mire Tyler meglepett arckifejezéssel nézett rám.
- Wow, Allison! Na ne mondd! Én azt hittem, hogy ezek falevelek.
- De Tyler, egy darab fa sincs a közelünkben! - értetlenkedtem. Tyler erre csak megforgatta a szemét.
- Jól van, Allison - bokszolt Tyler a karomba, ami be kell hogy valljam kissé fájt, de nem törődtem vele, mert... A KRÁSSOM MEGÉRINTETT, omg!
Felnéztem Tylerre és csak akkor tűnt fel igazán, hogy milyen jól néz ki vizes hajjal. Pont úgy nézett ki, mint Thor az első Thor filmben, amikor vissza akarta szerezni a pörölyét, de nem volt méltó és tök drámai volt a vizes kék... Vagy szürke pólójában. Ott erőlködött és üvöltözött, miközben Coulson Sólyomszemmel akarta lelövetni őt.
( A végén van btw. )
Egyszerűen képtelen voltam ellenállni a Thor ( Végtelen Háború, nem Végjáték) szintű szexiségnek. Gyorsabbra vettem a lépteimet és Tyler elé szaladtam. Megálltam vele szemben és mélyen a gyönyörű, mogyoróbarna szemeibe néztem. A tekintetéből az értetlenség sugárzott.
- Allison, mégis mi a jó büdös francot csiná- nem hagytam, hogy befejezze a mondatot, mert az ajkamat az övére tapasztottam. A hideg esőben, egyedül a csókunk volt forró. Éreztem Tyler testének melegét, ahogy a karommal körül öleltem. A legmeglepőbb az egészben az volt, hogy Tyler visszacsókolt. Nem számítottam rá, hiszen egyértelmű, hogy a srác utál. De mégis szeret. Nem tudom mennyi ideig álltunk ott. Teljesen belevesztünk a csókba, mintha egy alternatív valóságban rekedtünk volna, ahol az idő másként telik. Már kezdtem kifogyni a levegőből, de nem akartam véget vetni a varázslatos pillanatnak. Azt akartam , hogy örökké tartson. Végül Tyler volt az, aki megszakította a csókot.
- Allison, mégis mit gondolsz, mit csinálsz?! - förmedt rám Tyler idegesen.
- Már nem azért, de nekem úgy tűnt, hogy élvezted a csókot!
- Ki mondta, hogy élveztem?! Az, hogy visszacsókollak, nem azt jelenti, hogy tetszel!
- De az már igen, hogy nem szakítod meg a csókot! - érveltem tök logikusan.
- Figyelj, Allison! Erről inkább ne beszéljünk soha. Nem akarom, hogy Jenna megtudja - nézett rám könyörgően.
- Nem azt mondtad, hogy szakítottatok? - Nem értem ezt a Tyler gyereket. Olyan komplikált.
- Ami azt illeti, csak ideiglenesen mentünk szét.
- Szóval szakítottatok - próbáltam értelmezni a mondandóját.
- Nem, Allison! Mi még együtt leszünk. A kapcsolatunknak még nincs vége - motyogta maga elé Tyler szomorúan.
- Jó, hidd csak ezt - legyintettem hanyagul, majd mérgesen tovább indultam a MOL kút felé.
Na mi a véleményetek erről az új shipről? Ti team Tyllison vagytok vagy sem? A véleményeiteket várjuk a komment szekcióban!
Szeretettel a NO. 1 Tyllison shipperek
ESTÁS LEYENDO
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...