Csajos vásárlás és non-stop Ariana inzultálás a mémer Shuritól

104 12 280
                                    

Ma reggel korán kellett kelnem, mert még be kellett tennem ezt-azt a tegnap összepakolt cuccaim közé, mert ma délután megyek L.A.-be, a tanulmányira. Meg még délelőtt elmegyünk a Starcourt Plázába Melanieval, Jennával, Debbyvel, Arianaval, Cheryllel és Shurival bevásárolni Los Angelesbe ilyeneket, hogy naptej, strandos cuccok (Shuri szelfibotot akar venni a jobb minőségű VLOG-ja érdekében).

A megbeszélt időpontban, azaz fél tízkor már mindenki a pláza előtt várakozott, már csak Ariana hiányzott a társaságból. Megértem, mert nekem is nehezemre esett felkelni ilyen korán. Én általában hétvégente negyed egyig alszok, úgyhogy nem volt könnyű a mai reggelem.

- Cheryl, nem tudod, hogy hol lehet Ariana? - nézett rá Debby, az órája számlapját kocogtatva. - Már másfél perce el kellett volna kezdenünk bevásárolni! - Jaj, Debby megint agybajt fog kapi az elcsúszott időbeosztás miatt.

- Azt mondta, hogy... izé... még meg kell látogatnia a beteg nagymamáját, csak ezért késik, semmi másért. De tényleg oda ment! - hadart Cheryl, miközben a földet pásztázta. Shuri pedig csak "úúúúú"-zott egyet.

- És a beteg nagymamáját Shawn Mendesnek hívják? - húzogatta a szemöldökét Shuri perverzen, mire Cheryl villámló tekintettel nézett rá.

- Jó, engem nem érdekel, hogy hova kell mennie, de az én időmmel ne szórakozzon! - bosszankodott Debby, de igazából senki sem figyelt rá, mert kb. mindenki az Instán lógott. Pár perccel később Ariana sietett oda hozzánk, elkenődött James Charles sminkkel a fején. - Végre ideértél! - kezdte volna szidni Debby, de Shuri félbeszakította.

- Na, jó volt a reggeli hancúr? - Komolyan, ha a Lenny face emberi verzióját kellene megtalálni, tuti Shuri lenne az. Szerintem ez az arca alapbeállítása és azért vág legtöbbször ilyen fejet.

- Nem, te hülye! - tagadott azonnal Ariana. - A beteg nagyimnak kellett húslevest vinnem!

- És mi történt a sminkeddel? - pislogott Melanie.

- Ööö... semmi? Elfelejtettem lemosni este - kamuzott Ariana.

- Ja, elfelejtetted, mert Mr. Mendessel kavartál - vihogott Shuri, mire Jenna kedvesen beleszólt.

- Ne bántsátok Arianat! Néha én is elfelejtem lemosni a sminkemet és az nem jelenti azt, hogy kavarok Mr. Dawsonnal - védte meg Jenna Mr. Mendes ágyasát. Ja mi.

- HALÓ!!! MÁR TIZENÖT PERCE VÁSÁROLGATNUNK KÉNE!!! - csapkodta a szép Ice óráját Debby. Még a végén eltöri. Erre úgy, mint egy csürhe bevonultunk a plázába, ami délelőtt háromnegyed tízkor kongott az ürességtől. Vagyis eddig kongott, mert a mi társaságunk elég hangos.

- Amúgy, lehetne, hogy bemegyünk az esküvői ruhás boltba, mert... - kezdte Ariana, de Shurinak megint akadt egy jó poénja, amivel nem várhatott.

- Mert Mr. Mendes megkérte a kezed az ágyban? - röhögött Shuri, mire Ariana tarkón csapta.

- NEM! Most már elég legyen Shuri Smith! - dörrent rá Ariana.

- Nem Smith a vezetéknevem - tette hozzá csendesen.

- Kit érdekel? Hagyd a magánéletem! - kiabált, aztán nyugodt hangnemben folytatta. - Azért menjünk be, mert apám újra megházasodik, és megígértem Maggienek, hogy nézek neki valami cuki ruhát az esküvőre.

- Igen, de maximum fél órára, mert elment az idő a pláza előtt. Viszont így negyed órával kevesebb idő jut a Douglasba és a H&M-be - szervezte át az időbeosztást Debby.

- Azt "há und em"-nek ejtik, nem pedig "écs end em"-nek - oktatta ki Cheryl, mire Debby csak a szemét forgatta.

Besasszéztunk az esküvői ruhaboltba, és legnagyobb meglepetésemre Dylan (vagy Zack vagy Jughead, nem tudom) állt a kassza mögött.

- Dylan, te vagy az?! Te mit keresel itt? - adtam hangot a meglepettségemnek.

- Hát ahahhaha, csak azért dolgozok itt lolz délelőttönként, mert le vagyok égve xd - nevetett, mire mindenki úgy nézett rá, mintha hülye lenne. Valószínűleg az xd, a lolz és az ahahaha miatt. Lehet, hogy tényleg hülye. Ki tudja?

- Allison, te ismered ezt a barmot? - kérdezte fintorogva Ariana.

- Ja, igen, egyszer megmentette az életemet, mert valaki el akart ütni egy Capriolo Mustang Gyerekbiciklivel - magyaráztam mosolyogva.

- Segíthetek xd valamiben lol? - kérdezte tőlünk Dylan (vagy Zack, nem értem ezt a becenév dolgot).

- Nem, kösz - vágta rá Ariana.

- Amúgy Zack Martin vagyok, de valamiért mindenki Dylannek hív xd - mutatkozott be, de nem nagyon érdekelte a társaságot (rajtam kívül, persze).

- Jó, leszarom - indult el Cheryl a ruhák felé, mire mindenki követte.

Ariana talált egy ruhát Billie anyjának, amit le is fotózott és átküldte a képet neki, aztán, mivel lejárt az időnk, mennünk kellett a New Yorkerbe. Itt volt háromnegyed óránk nézelődni. Én nem vettem magamnak semmit, mert ez egy márkátlan bolt, de Melanie talált magának egy rózsaszín-fekete ujjatlant, amit "nem hagyhatott itt, mert jól néz ki és olcsó is".

Ezután a Lush felé vettük az rányt, ahol Ariana egy Sex Bomb nevű fürdőbombát, mire Shuri jól be is szólt neki. Amúgy én vettem egy Honey I Washed The Kids szappant, mert már nem bírtam a Melanie fürdőszobájában lévő olcsó babaszappant.

Most a Douglasba mentünk, és az esküvői ruhabolt miatt itt csak öt percünk volt nézelődni. Majdnem megvettem egy Calvin Klein parfümöt, de rájöttem, hogy még van otthon hat teli üveg, és nem kell még egy ugyanolyan illatú.

A következő bolt, amibe bementünk a Média Markt volt, ahol Shuri meg is vette a legjobb (és legdrágább) szelfibotot, hogy jó (és nagy nézettségű) L.A. VLOG-ot készíthessen.

Ezután az Auchan-ba mentünk kajáért, amit majd a repülőn eszünk meg. Én Cookie Crispet vettem, Melanie pillecukrot, Shuri Minecraft könyvet, ropit és Lay's chipset, Cheryl cseresznyés gumicukrot, Debby salátát, smoothiet és almachipset, Jenna mini főzőszettet és hozzá sok zöldséget, gyümölcsöt és húst, Ariana pedig rumos csokit, egy pezsgőt és egy doboz Durexet vásárolt.

- Mi van? Vehetek alkoholt, elmúltam tizennyolc - magyarázott az értetlen fejeink láttán.

- Ja, és Durexet is, mert Mr. Mendes is jön L.A.-be - vihogott Shuri, akinek csak ez az egy humorforrása van. Mindegy, én is jót mulatok a beszólásain.

Erre Ariana ma már másodszor csapta tarkón. Miután megvolt az ütlegelés, a kasszához vonultunk, és kifizettük a cuccainkat. Mivel az Auchan volt a legutolsó bolt, mindenki hazament. Én és Melanie együtt metróztunk vissza a Martinez házhoz, ami a miénkhez képest kicsi és béna, de még mindig jobb, mert nem itt lakik az apám.

Az új "otthonomban" végleg összepakoltam a bőröndjeimet (hármat viszek), és utána már indulhattunk is ki a reptérre.

'SUP FUCKERS?!

A kövi fejezetben már irány L.A! Most olyan Detroit flashbackjeim vannak, amikor minden egyes fejezet után bejelentettük, hogy JÉZUSOM, MINDJÁRT MEGYÜNK DETROITBA!!!

Aztán meg mindenki nézett, hogy Jó, és ez miért olyan nagy cucc?

Visszatérve, Los Angeles most ténylegesen maximális Mr. Urie kontentet biztosít, aminek szerintem örülni fogtok.

A fejezet kérdése: Szerintetek meddig fog húzódni a Mendes-Grande affér?

Na, mára ennyi volt, bye bitches!

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora