1000 Kommentes Buli🎉

87 11 124
                                    

'SUP FUCKERS?!

1000 komment van a Hh-n! Készítsétek a vámpírjelmezeket és az alkoholt meg az egyéb önpusztító szereket, mert ez egy ütős party lesz! (Na jó, nem lesz az. Ez az eddigi leglaposabb ünneplős rész)

Ezért hoztunk nektek újabb 30 tényt. ÉLVEZZÉTEK!

1. Mégsem kukáztuk a drogos Tyler dolgot.

2. De a drogos Mr. Urie szálat igen.

3. Lesz egy Mr. Urie és Ryan halloweeni különkiadás.

4. Ezt nem Halloweenkor publikáljuk.

5. Nem gondoltuk végig azt, hogy Harryből meleget csinálunk, ezért S.O.S. kellett valaki, akivel összejöhet Allison és így jött a Tyllison szál.

6. Lesz egy Tyllison one shot könyv.

7. Tyllison A OTP-je.

8. Rose nagyinak van egy sikeres sütigyára.

9. A sztoriban 2000+ szavas fejezetek is lesznek.

10. Allison himnusza a Bubblegum Bitch.

11. Allisonnak a sztori elején 4 legjobb barátja van: Jace, Josh, Gee, Melanie.

12. Néha megfeledkezünk pár karakterről pl.: Jace, MCR-ék (kivéve Gee), Melanie, Pete, Patrick, Harry, Louis, Billie.

13. Lana Del Rey is benne lesz a sztoriban. És ő főbb karakter lesz, de majd csak később.

14. A történetnek nincsenek olyan normális, mindennapi, tipikus "otthon ülő" karakterei.

15. Nemsokára lesz egy hatalmas dráma, aminek az alapja egy idegesítő lány lesz (aki nem Allison).

16. Allisonnak lesz egy kiegyensúlyozott, boldog párkapcsolata valakivel. De azt még nem mondjuk el, hogy kivel.

17. A történet a hatalmas férfitúltengés után most a nőkre is fókuszálni fog..

18. Allison anyja is meg fogja találni az igaz szerelmet...

19. Az UwU fejezet hajnali egykor íródott egy ottalvós bulin, két kakaó társaságában.

20. Lesz egy nagy, mindenki ott van randi.

21. Patrick és Ashley shipneve "Pashley".

22. Patrick és Ashley össze fognak jönni.

23. Ryan öltözködési stílusa rövid időn belül meh fog változni...

24. Allisont minden idegen kislánynak hívja.

25. Michael-nek és Luke-nak van egy tipikus "gyűlöllek, de szeretlek" kapcsolata.

26. Luke texasi szavait és akcentusát csak Calum érti.

27. Ashton szuperszerencsétlen lesz ebben a sztoriban.

28. Luke családi helyzete igen bonyolult.

29. Nemsokára történni fog egy baleset.

30. Ez a történet egy katasztrófa. Komolyan. De attól még imádjuk.

30+1. Ha shipeled Tyllisont, akkor tisztább lesz a bőröd és jobb jegyeket kapsz a suliban.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora