Higiénikus mosdók és még több szerelem

114 14 59
                                    

Még sokáig úton voltunk. Én unalmamban a rengeteg mobilnetemmel végignéztem az összes Jake és Logan Paul videót. Josh és Tyler halkan beszélgettek, hogy még véletlenül se halhassam meg miről van szó. Persze ez nem vált be, mert még így is ki tudtam venni, hogy miről szólt a beszélgetés. Josh az új barátnőjéről beszélt, akiről nekem persze elfelejtett mesélni.

- Te jársz valakivel??? - csodálkoztam el és egyből leállítottam a Jake Paul videót.

- Hát, igen...- vakarta a tarkóját Josh.

- És én erről mégis miért nem tudtam?! - dugtam át a fejem a két ellülső ülés között, Joshuára nézve.

- Nem gondoltam, hogy érdekelne... - birizgálta a lyukat a szakadt farmerén, a szemkontaktust kerülve.

- Bezzeg Tylernek elmondtad!

- Bocsi, Allison. Nem tehetek róla, hogy Josh megbízhatóbb barátnak talál engem és szívesebben osztja meg a magánéleti problémáit velem - mondta, miközben a tekintetét továbbra is szüntelenül az útra szegezte.

- Ha már eddig titkoltad, legalább megtudhatom kiről van szó? Hátha ismerem a lányt.

- Izé... - húzta el a száját. Látszott rajta, hogy nem kívánja megosztani velem a szerelmi életének részleteit. - Debby.

- Debby? Mármint Debby, mint Debby Ryan?! A lány, aki folyamatosan az időbeosztásokkal csesztet minket? Az a Debby, aki a tegnapi tesiórán majdnem megölt??? - néztem rá tányér méretű szemekkel. Soha nem hittem volna, hogy egy ilyen visszahúzódó és kedves srác összejönne egy ilyen irányításmániás lánnyal. Már most érzem, hogy ennek a kapcsolatnak nem lesz jó vége...

- Hát ez szuper! Nagyon összeilletek - erőltettem magamra egy mosolyt.

- Allison, a hazudozástól megnő az orrod. Az csak még rondábbá tenne. Ha valami nem tetszik, mondd ki hangosan - szólalt meg unottan Tyler.

Sokáig veszekedtünk volna, ha nem áll meg hirtelen az autó.

- Hogy a macska rúgja meg a jó mocskos mindenségit! - kiáltotta el magát Tyler, jó keresztény módjára a káromkodásokat kerülve.

- Mi történt? - kérdezte Josh meglepett bociszemekkel.

- Kifogyott a hülye benzin! Pedig indulás előtt tankoltam! - csapkodta a kormányt.

- Srácok? - szólaltam meg.

- Mivan, Allison?! Nem tudsz kussban maradni két percig??? - szólt be Tyler durván.

- Csak azt akartam mondani, hogy pisilnem kell.

- Nem bírod ki, amíg odaérünk?!

- De az még négy óra!!! - akadtam ki teljesen.

- Pontosan. Örülök, hogy megy a matek, Allison.

- Be fogok pipilni! - visítottam.

- Felőlem akár behugyozhatsz, csak ne az én kocsimban végezd a dolgodat.

- De nagyon kell!!! - panaszkodtam.

- Akkor menj szépen egy bokor mögé és pisilj ott! - mutatott a fák felé. - Majd addig nem nézünk oda.

- De az ott nem jó! Nem higiénikus! - érveltem.

- Figyelj Allison. Most fogyott ki a benzinünk. Szerintem az sokkal fontosabb, mint az, hogy bepisilsz vagy sem! - szállt ki az autóból Tyler.

- Mégis hova mész? - pattant ki a járműből Josh is, mire én is követtem őt.

- Elmegyek a következő benzinkúthoz üzemanyagért - nézte Tyler a telefonján a Google Mapset.

- És velem mi lesz? Pisiljek be? - visítottam kétségbeesetten.

- Amíg nem az én kocsimban teszed, addig nem érdekel mit csinálsz.

- Tyler, légyszi hagyd, hogy Al veled menjen a benzinkútra. Ott majd tudja használni a mosdót - szólalt meg teljesen nyugodtan Josh.

- De az olyan piszkos, mint Tyler cipője - nyavalyogtam.

- Kibírod. Na menjetek skacok, addig én vigyázok a kocsira - tessékelt Jish Tyler felé.

Remek. Ezzel kell elgyalogolnom egészen a MOL-ig.


'SUP FUCKERS?!

A kövi fejezetben nagy titkokról hullik le a lepel. Mint például, hogy ki Allison "titkos" crusha vagy hogy kicsoda Clyffordthevultur420420! Ezek nagyon nagyon fontos információk a történet szempontjából!!!! Sajnos az előző fejezetben nem kaptunk elég tippet arra, hogy ki Allison "titkos" crusha, szóval most arra kérlek titeket, hogy tippeljetek, plz.

Szeretettel, a világ legkirályabb crackfiction írói

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang