- Ó, a ****** - kiáltott fel hirtelen Ashley, és szerencséjére vége volt a körnek, mert nem kellett kiugrania 15 méter magasból, elég volt egyszerűen kiszállni az ülésből. - Most sietnem kell, Patty, mert... ha most nem megyek, akkor az életem múlhat rajta. Szia - köszönt el, és berohant a tömegbe. Érdekes egy lány, az biztos. Megjegyeztem magamnak.
Ashley szemszöge:
A kocsi műszerfalán lévő órára pillantottam. 12:48. Alig pár órája hagytam csak ott Patricket, de máris hiányzik.
Minden könnyebb volt még, amikor az asgardi arany cellák egyikében éltem unalmas életemet. Utólag nem is értem miért szöktem meg. Hiszen mindenem megvolt ott. Naponta kaptam élelmet, nem volt irritáló cellatársam és még kényelmes is volt. De az a buta, asgardi Halsey úgy gondolta, hogy jobb lesz neki a szabadság, Midgardon Ashley Frangipaneként. De nem volt jobb.
Miután megszöktem, minden nap lopnom kellett, hogy élelemhez és pénzhez juthassak. Egyszer-kétszer észre is vettek és ahhoz, hogy a rendőrség ne szaglásszon utánam ki kellett iktatnom őket. Az amúgy is nehéz mindennapjaimra rátett egy lapáttal az, hogy Odin Thort küldte utánam, hogy vigyen vissza Asgardba. És az a hülye Thor meg kivel dolgozott össze? Hát persze, hogy a világ legjobb ügynökeivel rendelkező szervezettel a S.H.I.E.L.D-del. A S.H.I.E.L.D persze felfigyelt a szokatlan gyilkosságokra és lopkodásokra és a jó ügynökeiknek köszönhetően hamar rám is találtak.
Azon voltak, hogy átadjanak Thornak, de miután megtudták, hogy milyen különleges asgardi képességem van, inkább úgy döntöttek, hogy inkább átverik az istent. Azután védelmükbe vettek, cserébe nekem csak egy feladatot kellett elvégeznem, ami nem volt más, mint ellopni a SS98-126-ot, ismertebb nevén a szuper katona projekthez használt szérum 126. prototípusát. Ez sikerült is, mert valljuk be, szuperül megy a lopás. Ezután több munkával is megbíztak, többek között azzal, hogy épüljek be a Hydraba és nyomozzak a szuper katona projekt után. Három évig voltam ott, de Jace Herondale kiderítette rólam az igazságot.
Azt mondta nem leplez le, ha elárulom neki, hogy hol van az SS98-126. Ezt persze nem tehettem meg, ezért Jace kiteregette az összes titkomat a szuper erőmmel együtt.
Most kérdezhetitek, hogy "Hé, Ashley! Mégis milyen szuper erőről van szó?". Nos, ha röviden kéne leírnom, azt mondanám, hogy egy rövid kis mondattal bárkit rávehetek arra, amit akarok. Az egyetlen probléma ezzel az, hogy ha valaki tud az erőmről, némi koncentrációval kizárhat az elméjéből, és rá nem fog hatni az erőm. Amióta Midgardon vagyok (az emberek ezt a helyet csak Földnek ismerik), a megbízásaimon kívül nem nagyon használtam a képességemet. Nem találtam biztonságosnak.
Most, hogy mindenki ismer, térjünk is vissza a szánalmas jelenembe, ahol éppen próbálok menekülni a Hydra egyik fő embere, Valentine Morgenstern elől.
Sikerült lenyúlnom egy autót valami hülyegyerektől New Yorkban. Tök őrizetlenül hagyta a pláza parkolójában. Ki csinál ilyet manapság?! Lényeg ami lényeg most azzal a járművel vagyok úton Hawkinsba, hogy minél messzebb kerüljek a maffia központjától, Jerseytől.
A citromsárga autóval hajtottam az üres országúton, amikor egy fekete, 67-es Chevy Impala jött szembe velem. Az autóban kettő vérben ázó szerencsétlen ült, akik a Carry On My Wayward Son-ra bólogattak. Ahelyett hogy fennakadtam volna a tényen, hogy úgy nézett ki a két srác, mint valami sorozatgyilkos, inkább bekapcsoltam a saját rádiómat. Éppen az Old Town Road-ot játszották, ami btw. a kedvenc dalom. Lelkesen énekelni kezdtem és teljes beleéléssel dobáltam a kék hajamat. Gondoltam egyet és rágyújtottam egy (nem füves) cigire, hogy fokozzam a hangulatot.
- 🎵 Ájm gonna ték máj horsz tu de old táún ród, ájm gonna rááááááááááááááááááájd, till áj kent nó mór 🎵 - üvöltöttem az éjszaka sötétjébe a világ legjobb dalát. A karaoket az szakította félbe, hogy egy másik autó vakítóan erős fényszórója majd' kiégette a szememet. Azt a kezemet, amiben a cigi volt a szemem elé kaptam, nehogy kiégjen a retinám. A cigaretta hozzáért a bőrömhöz, ami miatt gyorsan eldobtam és kiégettem az autó párducmintás üléshuzatát, amit a napokban vettem. Megpróbáltam eloltani a tüzet, de nem engedhettem el a kormányt, így a tűz csapkodása közben véletlenül rángatni kezdtem.
A következő dolog, ami eljutott az agyamig az az volt, hogy nagy lendülettel lefejeltem a műszerfalat és beleütköztem a velem szembe jövő Suzukiba. Én voltam a szerencsésebb fél, mivel a másik kocsiban ülő csávó leborult az útról és eltűnt a fák sűrűjében.
Teljesen bepánikoltam. Lehet, hogy rengeteg embert öltem már ezelőtt, de eddig egyik sem volt ártatlan. Az, hogy egy gimisnek kinéző midgardit küldtem a halálba egyszerűen felfoghatatlan volt számomra. Nem tudtam mit tenni. Hívjam a rendőrséget? Az lehetetlen. Akkor Valentine emberei simán elkapnak. Más választás hiányában beletapostam a gázba és meg sem álltam Hawkinsig.
'SUP FUCKERS!
Szóval, úgy döntöttünk, hogy kicsit átírjuk a fejezetet és bevezetünk a történet akció részébe. Igen, ennek a történetnek van akció része. Tudjátok, Bosszúállók meg minden.
Na mindegy, remélem figyelmesen olvastátok a módosításokat, mivel ezek az információk a jövőben még nagyon fontosak lesznek. Holnap jön az új rész, stay tuned.
Bye FUCKERS!
YOU ARE READING
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictiontwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...