Dráma, póker és gay vibe

93 14 305
                                    

Ez tényleg hosszú és szomorú fejezet. Zsepiket elő, FUCKERS!

Josh szemszöge:

Hihetetlen ez a Tyler. Direkt megmondtam neki, hogy legyen kedves Allisonnal, erre mit csinál?

Úgy döntöttem, kap tőlem egy jó alapos fejmosást, de nem Iggy előtt, mert ez a csaj nem százas. Így úgy határoztam, hogy írok neki egy SMS-t, és azzal eltávolítom Iggy közeléből.

Josh: Tyler, a nagyi írt, hogy segítenünk kell neki. Vissza kell mennünk.

Ez lesz a kamusztori, amivel elcsalom. Kár, hogy nem működött.

- El kell mennünk, mert segíteni kell Rosenak - állt fel Tyler, és indult volna a garázs ajtaja felé, ha Iggy nem állítja meg.

- Ó, én is segítek ám szívesen! - karolt Tylerbe, és kimentek az utcára. Köszönés nélkül, viháncolva. Hányingerem van a csajtól.

Allison szemszöge:

Addig futottam, amíg vissza nem értem Mrs. Dun házához. Nem érdekelt, hogy alig kapok levegőt, vagy hogy megbámulnak az utcán. Be akartam zárkózni valahová.

De amikor megérkeztem a barackszínű házhoz, Mrs. Dun nem hagyta, hogy felmenjek az emeletre.

- Addison, miért sírsz? - sietett oda. Kedves néni, de most nem igazán vagyok abban a beszélgetős hangulatban. Tudtam, hogy előbb-utóbb túl kell esnem a beszélgetésen, úgyhogy inkább elkezdtem mesélni. De valaki megelőzött.

- Allison sír??? - sietett ki a konyhából Gerard egy pakli kártyával a kezében. Ő meg mit keres itt ilyen korán?

Letöröltem az arcomat.

- Ne-nem... - szipogtam.

- Hazudni bűn, Addison! - szólt rám Mrs. Dun. - Mondd el szépen az igazat, mi nem bántunk! - simogatta meg a vállamat kedvesen.

Leültem a Halloweeni díszekkel teli asztalhoz, és bekaptam egy sütit. Jó nagy és jó csokis volt. Pont ez kell most nekem!

- Tyler a bajom! - kezdtem el bőgni megint, amikor már végre abba tudtam hagyni.

- De hát az a fiatalember olyan gáláns és kedves! Mit ártott ő neked? - csodálkozott Mrs. Dun.

- Hát, Iggy, az új barátnője azt mondta, hogy nem vagyok szép, és hogy gyerekes vagyok. Meg azt is a fejemhez vágta, hogy bepróbálkoztam Tylernél, de ő elutasított. Iggy szerint sosem fogok kelleni Tylernek, mert neki ő kell. Tyler pedig azt mondta, ez mind igaz - sírtam. A könnyeim megállíthatatlanul folytak ki a szememből.

- Itt lesz ma Iggy? - kérdezte feszülten Gee, miközben a paklival szórakozott.

- Szerinte-hem iken - mondtam orrhangon. Nagyszerű, még ez is. - Mi-miért?

- Ja, semmi, csak kíváncsi vagyok - legyintett hanyagul.

- Ez az Iggy lány nagyon bunkó egy gyermek - rázta a fejét Mrs. Dun rosszallóan. Egyet tudtam érteni velem.

Bekaptam még egy sütit.

- Iken, natyon punkó - bólogattam orrhangon beszélve.

- És a neve meg olyan, mintha egy utcalányé lenne - szidta tovább Iggyt Mrs. Dun.

- Tutom.

Mikor megettem a harmadik sütit is, hirtelen meghallottam egy viháncoló hangot. Iggy hangját.

- Ki nevet úgy, mintha kínoznák? - hegyezte a fülét Mrs. Dun.

- E-ez Iggy nevetése - szipogtam.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang