Mivel a történet elérte a száz vote-ot, itt az idő ünnepelni! Így hát fogadjatok sok szeretettel, 30 fölösleges tényt a könyvről!
1. A sztori eredetileg igényes akart lenni.
2. Suliidőben minden péntek délután összeültünk írni.
3. A coverek többségét este 10-11 körül csináltuk.
4. A történet egy színesebb változata a saját életünknek.
5. Utáljuk az első három fejezetet.
6. Kolleginám Harryt és Louist találja a legunalmasabb karaktereknek.
7. Szerintem az volt a legjobb döntésünk, hogy Brendonból érzelmileg instabil tanárt faragtunk.
8. Egy ideig megfeledkeztünk a Jace szálról.
9. Viszont nemsokára visszatér Jace. Még nagyjából 30 fejezet.
10. Előre megvannak írva a részek. Van kb. 15 fejezet, amit még nem publikáltunk.
11. A kidobós harc ötlete tesiórán született.
12. Ha eszünkbe jut valami fura ötlet, egyből beleírjuk a sztoriba, ezért nem halad rendesen a cselekmény.
13. A történet eddig kevesebb, mint egy hét eseményeit dolgozta fel.
14. Volt egy korszak, amikor meg akartuk ölni Allisont.
15. 38 fejezet után ( ennyi van megírva eddig összesen ) már kezdjük sajnálni Allisont.
16. A történetnek lesz második és harmadik része. ( hacsak nem ununk bele )
17. Néha a könyvön vezetjük le a dühünket.
18. Amikor visszaolvasunk egy-egy fejezetet nevetni szoktunk a saját poénjainkon.
19. Amikor visszaolvasunk nem is olvasunk, hanem gagyi Google fordítós hanggal olvastatjuk fel a szöveget.
20. Ha nem ismerünk egy hírességet, akkor belenézünk valami tényes könyvbe vagy videóklipbe és onnan szedjük az egész személyiségét. Így történt például a 5SOS tagjaival is. ( akiket majd megismerhettek később )
21. Tyler és Brendon eredetileg komoly drogfüggők lettek volna, de miután ténylegesen beleírtuk őket a sztoriba és már személyiséget is adtunk nekik, nem tudtuk megtenni ezt velük.
22. Allisonnak tragikus háttérsztorija van, amiről nemsokára lehull a lepel.
23. Allison osztályába, a 11 B.-be jár: Allison Dallas ( értelemszerűen ), Josh Dun, Pete Wentz, Patrick Stump, Melanie Martinez, Cortez, Drake, Justin Bieber, Debby Ryan, Shuri ( MCU ), Jacob Sartorius
24. A párhuzamos osztályba, a 11. A-ba jár: Tyler Joseph, Andy Hurley, Joe Trohman, Peter Parker ( MCU ), Cheryl Blossom ( Riverdale ), Ariana Grande, Nicki Minaj, Ned Leeds ( MCU ), MJ ( MCU ), 5 ( The Umbrella Academy ), Josie McCoy ( Riverdale )
25. A Cheryl, Nicki, Ariana triót mi csak a Mean Girlsnek nevezzük, mivel ők a tipikus népszerű lányok.
26. Drake és Justin a menő csávók, Jacob pedig csak próbál olyan menő lenni, mint ők.
27. Ebben az univerzumban Patrick és Pete a nyomi gyerekek, míg Joe és Andy szupernépszerű kosarasok.
28. Spontán fellendülésből szoktunk összehozni embereket.
29. A történetben több utállak, szeretlek kaliberű kapcsolat is megtalálható és nekem azok a kedvenc kapcsolataim.
30. A detroiti kiruccanás rengeteg változást fog hozni a történetbe. Például van akitől el kell búcsúzni...
ESTÁS LEYENDO
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...