A következő két rész konkrétan megtörtént események alapján íródott. :( A barátaink nélkülünk mentek a Sonnenseehez. Áúcs. A fejezet olvasásához nagyon is illik a Heathens című dal. Mi is ezt hallgattuk miközben írtuk. A barátaink mind heathensek :( rip)
Allison szemszöge:
Szombaton eget rengető mennydörgésre ébredtem. Thor ma biztos nagyon morci lehet. :0 Talán megverték Fortniteban. Ki tudja...
Belebújtam a nyuszis mamuszba, amit Mrs. Dun vágott hozzám tegnap este, miután puncstól átázott ruhában beállítottam hozzá. Nagyon örült nekem. A köntösömben, hajcsavarókkal a hajamban és arcpakolással az arcomon levonultam a lépcsőn. Már felkészültem Tyler beszólására, de az egész ház kongott az ürességtől. Az első gondolatom az volt, hogy biztos már megint jött valami űrszemét és kinyírta a népesség felét, de aztán rájöttem, hogy a Bosszúállók ezt soha nem engednék.
Egyedül Mr. Dun eszegetett a konyhában egy tálcára pakolgatta a rántott húst és a sütiket. Elég fura reggeli, annyi szent!
- Mr. Dun, maga mindig ilyeneket eszik reggelire? - érdeklődtem ásítozva.
- Először is, dél van. Másodszor meg, nem reggelire mindig tükörtojást eszek baconnel, ezt pedig egy tál Cookie Crisppel öblítem le - tömte a száját mosolyogva az öreg úr.
- Én is mindig Cookie Crispet eszek reggelire, Mr. Dun! - lelkesedtem.
- Ugyan Allison, csak hívj nyugodtam Jacknek - evett tovább. - Kérsz palacsintát? - kínált meg a juharfaszirupos finomsággal.
- Köszönöm Jack! - vettem át a tányért és leültem.
Reggeli után felvettem a Gucci szettemet, ami így nézett ki: ( most mindenki utálni fog lol - ím.)
- Tényleg Jack, amúgy hol vannak a többiek? - kérdeztem, amikor újra összefutottunk a konyhában. Eddig Jack a pincében volt és tévézés közben megette az ebédjét. Most újabb adag kajáért ment fel a konyhába. Nem tudom hova tűnik a sok étel, hiszen Jack olyan vékony, mint egy pálcikaember.
- Tyler és Josh az új barátaikkal az uszodába mentek - lapátolta be a lencsefőzeléket Jack.
- Az új mijeikkel?! - lepődtem meg.
- Hát amíg aludtál idejött valami brancs. Volt itt valami ősz punk, meg egy kínai arc és valami fejkendős fiatalember, aki összetörte Rose urnáját, amiben az édesanyja hamvai voltak. Ami azt illeti, éppen a megboldogult Marian állsz - mutatott a kanalával az alattam lévő por kupacra.
- TE SZENT AFRIKAI ESŐISTEN!!! - ugrottam félre. Csalódott voltam, hogy barátaim a tegnapi különcökkel lógtak helyettem. Mondjuk meg tudom érteni őket. Josh koránkelő típus, szóval biztosan már korán reggel ébren volt, én meg itt szunyálok délig. Majd lógok Harryékkel.
- Harry Styles telefonja - hallottam meg Billie hangját a telefonban.
- Szia 'Lie! Mit csináltok ma délután?
- Ami azt illeti... - kezdett volna bele a lány, de hirtelen félbeszakították.
- Sajnálom, de nem érünk rá. Haza kell mennünk! - A háttérben mintha Billie ellenkezését hallottam volna.
- Harry, ez nem is így van! - kiáltotta Billie. Aha, szóval hazudtak nekem. Szép.
Gyorsan letettem a telefont mielőtt még jobban megsértenék az érzelmeimet.
Körbekérdeztem a többiek között, de senki nem ért rá. Gerard valami randira ment, pont úgy ahogy Frank is. Hihetetlen, hogy olyan jó barátok, hogy dupla randira mennek. Ray meg nem akart velem lenni, mondván, hogy nem akarja megcsalni a barátnőjét. (?) Melanie Petetel akart egy stand up előadásra menni, ahova már nem tudtam becsatlakozni, mert elfogyott az összes jegy. Legalább is ők ezt mondták. Patrick meg nem vette fel a telefont.
Végül úgy döntöttem, hogy egyedül elmegyek sétálni, mert kíváncsi vagyok Detroit szép épületeire. Felkaptam a csipkés esernyőmet, felhúztam a gumicsizmámat, majd kiléptem a zuhogó esőbe.
'SUP FUCKERS!
Ki mondta, hogy nem publikálhatjuk az új részt 0:04-kor, ha? Amúgy ettől a fejezettől beindul a dráma, szóval készüljetek fel!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Hayran Kurgutwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...