Storytime Melanie módra

57 11 187
                                    

A találkozóhelyre sétálva meghallgattam Melanie és a szexisták történetét szokásosan, Melanie előadásmódjában.

- Az volt, hogy te félrevonultál, mert valakitől nagyon fontos hívást kaptál. Gondolom titkos is volt, mert azonnal odébb mentél, csak tudnám ki volt az, és mit akart. Nem valami titkos szerelmeddel beszélgettél te véletlenül? - nézett rám kíváncsian, de nem volt időm válaszolni. - Neeem, az tuti nem, mert arról én már tudnék, mert legjobb barik vagyunk már ötödik óta, és mindent tudunk egymásról, szóval ezt ki is zárnám. Akkor viszont maradnak az illegális ügyletek, mint drogvásárlás, emberkereskedelem, dark web, gyerekpornó... - sorolta. Te jó ég! Melanie hogyan jött rá??? Még a végén lebukok. - Csak tudnám, mi közöd van neked mindehhez - gondolkodott el, de még mielőtt bármit is kérdezhetett volna, gyorsan eltereltem a témát.

- De azután mi történt, hogy telefonálni mentem? - tértem vissza az eredeti sztorira.

- Na, én ott álltam, és azt a jó kis habos-babos, rózsaszín ruhát csodáltam, amin csillámok is voltak, és ezerháromszáz dollárba került, pedig elvileg báli ruha. De komolyan, kinek van ennyi pénze egy francos báli ruhára, amit egyszer hordasz egy évben? Ez azért lehúzás! - háborgott, aztán hirtelen eszébe jutott, hogy (ismét) eltért a témáról, és folytatta a történet mesélését. - Szóval, egyszer csak, szinte a semmiből felbukkant az ecsetfejű meg a másik, és odaszóltak, hogy "Szia, cica, van gazdád?" mire én egy fintorral mondtam, hogy "Ennél bénábban nem is kezdhették volna a beszélgetést", meg a képükbe is röhögtem, aztán Ecsetfej elkezdi, hogy "Jobb lenne, ha nem így beszélnék, mert nekem fog fájni, ha megdug". Igen, szó szerint ezt mondta. Erre én mérgemben rátapostam a lábára, mire ő meglökött, én meg sikítottam, és akkor jöttél te - fejezte be a nagy sztorit, és pont oda is értünk a Lady Gaga bolt előtti találkozóhelyre, ahol Mr. Mendes még mindig telózott. Lehet, hogy egész idő alatt csak itt ücsörgött. Nem tudom, hogy lehet, hogy őt ennyire nem érdekli a kultúra meg a város. Borzalmas, hogy vannak ilyen buta emberek, akik egy ilyen lehetőséget lecserélnek a Messengerre. PFF.

- Ezek a rondák igazi szemetek voltak. Csak felejtsd el őket - tanácsoltam, mivel már úgysem találkozunk velük soha az életben. Melanie bólintott, és odasétáltunk a kis társasághoz, ami Shuriból, Peterből és Flashből állt.

- Nézzétek, mit szereztem a spéci elektronika szaküzletben! - mutatta meg Shuri azonnal a terméket, amit - valószínűleg - jó drágán vásárolt meg.

- Szép, de mi ez? - vizsgálgatta Melanie a kör alakú cuccot a mémer kezében. Bevallom, én sem tudtam rájönni annak ellenére, hogy évfolyamelső vagyok.

- Ez egy kör alakú lámpa, amit rá tudok tenni a telefonomra, és akkor sötétebb időben is jó TikTok videókat is tudok készíteni - magyarázta hatalmas beleéléssel. Látszott rajta, hogy a TikTok karrierében jobban hisz, mint a YouTube-osban valaha is hitt.

- Ó. - Csak ennyit tudtam hozzáfűzni mindehhez, mert bár profi TikToker vagyok, nem igazán láttam még hasonló eszközt.

- Ugye milyen jó? Most azonnal ki is próbálom. Még elemet is vettem bele - lelkendezett, és elkezdte összeszerelni a lámpácskáját, majd amikor ez megvolt, bele is kezdett a mémgyártásba. Azt hiszem az Illuminati Confirmed zenéjére csinálta a videót, amíg mindenki meg nem érkezett.

- Shuri Smith, mi az Istent csinálsz már megint? - szörnyülködött Ariana, amikor meglátta, hogy a mémer éppen forgat.

- Nem Smith a vezetéknevem - közölte Shuri, aztán úgy döntött, nem foglalkozik Ariana rosszindulatával, és zavartalanul készítette tovább a karrieréhez szükséges videókat.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Where stories live. Discover now