Dallas Család: A Titkok Kamrája

77 10 93
                                    

Nagyjából fél órával később már otthon is voltam. Vagyis Melanienál. Valamiért az ajtó be volt rúgva, de én nem igazán szenteltem figyelmet ennek az apró részletek. Inkább csak letámasztottam a pink rolleremet az ajtó mellett, majd beljebb mentem. Félúton a lépcső felé pedig hangos beszélgetést hallottam. Ami furcsa, mert Melanie bátyja legtöbbször kiütve szokott feküdni a szobájában, az anyja a munkahelyén szokott sírdogálni, az apja meg a prostijaival lóg. Akikkel meg nem szokott beszélgetni, csak... Nem számít. Melanie meg általában a szobájában bömbölteti a Titanic soundtrackjét és rajzol.

Kicsit közelebb mentem a konyhához, hogy megnézzem mégis ki van itt. Amikor az ajtóhoz értem egy ismerős hang ütötte meg a fülemet.

- Igen már egy ideje. Nemrégiben szakítottunk Elenával. Kár érte. Pedig sok szexjátékot vettem neki - hallottam meg Cameron hangját. Először is: mégis mit keres itt? Másodszor meg: azokat a cuccokat én vásároltam az ő kérésére, a saját pénzemből. Mégis miért hazudozik? >:(

- Egy ilyen helyes fiú biztosan nem marad sokáig egyedülálló - vihogott Lisa, Melanie apjának egyik prostija. Ezt már nem hagyhattam szó nélkül.

- Lisa! - sétáltam be a konyhába. - Ha azt hiszed, hogy Cameron helyes, biztos borzalmasan rossz az ízlésed férfiak te... - kezdtem el inzultálni az ízlését, de amikor körbenéztem a helyiségben a torkomon akadt a szó.

- Szia Allison! - intett apa, aki anyával együtt ott ült Cameron mellett. - Jó lenne, ha fel vennéd a telefont, ha már lelépsz otthonról.

- Pont te mondod? - vontam fel a szemöldökömet. - Mégis mit keresnek itt? - címeztem a szavaimat Lisának.

- Egy órája jöttek, és mivel Martinezék pillanatnyilag nincsenek otthon, ezért először nem akartam beengedni őket. Aztán miután nemet mondtam nekik, ez a szexisten - biccentett ezúttal az apám felé, - fogta magát és berúgta az ajtót.

- Mi? - néztem rá nagy szemekkel. - Lisa ilyenkor a rendőrséget kéne hívnod, nem leállni beszélgetni!

- De ők a családod, nem? - pislogott teljesen zavarodottan.

- De. És ennek mi köze van ehhez? Hívd a rendőröket és csukasd le őket - nyomtam a kezébe a telefont ijedten, mert tudtam, hogy miért vannak itt a szüleim és Cameron.

- Allison, kérlek - kapta ki papus a telefont Lisa kezéből, aki még mindig értetlenül nézett ránk. - Haza kell jönnöd. Nem élősködhetsz itt Martinezéknél.

- Te meg nem élősködhetsz nálunk!

- Allison, most azonnal szedd össze a cuccaidat! - kiáltott rám anya.

- Nem - jelentettem ki teljesen nyugodt hangon.

- Allison! - ordította anya.

- Nem! - mondtam ezúttal egy kicsit hangosabban.

- Na jó, nekem elegem van! - rázta meg a fejét anya. - Cameron, menj fel és szedd össze a ruháit - parancsolta, mire Cameron elindult az emeletre.

- De hol vannak Allison cuccai? - torpant meg az ajtóban.

- Nem tudom. A kedves házvezetőnő biztosan segít majd - legyintett anya.

- Én se tudom. Én csak egy prostituált vagyok - mondta halkan Lisa, de anya figyelembe se vette, csak kihessegette a szobából, majd dühösen felém fordult.

- Te! Mégis hogy képzeled, hogy eltűnsz egy teljes hétre! Se üzenet, se telefon! Semmi! Tudod mennyire aggódtunk? - üvöltötte. Na erre teljesen felment bennem a pumpa.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Where stories live. Discover now