Cortez kontra az új tanár

191 22 65
                                    

Osztályfőnökin Melanie mellé ültem, mivel az ülésrend szent és sérthetetlen. Nem azt mondom, hogy kínos volt, de az volt. Amíg be nem csöngettek Melanie rám se nézett csak a füzetébe firkálgatott. Joshnak pedig szokása mostanában új barátokat szerezni, ezért rám se hederített. Inkább azzal Bieber sráccal társalgott. Bunkó.

A magánytól csak a fülsüketítő csengő mentett meg. Mr. Urie egy svájci óra pontosságával érkezett a terembe és mérgesen becsapta maga mögött az ajtót. Szokása, hogy mindig rossz kedve legyen, már 2009 óta. A társaságában volt egy körülbelül vele egyidős, tanárnak kinéző egyén. Mr. Urie egy pillantást se vetett a másik férfira, csak dühösen várta, hogy a hetesek jelentsenek. Szerencsétlen Patrick és Pete ijedten vonultak a táblához és megálltak a két tanár előtt. A lehető leggyorsabban elmotyogták a szövegüket, majd visszasomfordáltak a helyükre. Mr. Urie a másik alakkal mit sem törődve belekezdett szokásos magyarázásához.

- Gyerekek, üljetek le és fogjátok be a szátokat, mert sok dolgot kell megbeszélnünk. Például azt, hogy ez a... Kedves fiatalember itt mellettem - mutatott fintorogva a mellette álló férfira.

- De tanbá, ő nagyjából magával egyidős - mondta ki Drake azt, amire mindenki gondolt.

- Ami azt illeti, fiam, idősebb vagyok nála négy hónappal, szóval megvan a jogom arra-

- Brendon, légyszíves nyugodj le - szakította félbe a másik tanár.

- Te csak ne mondd meg nekem, hogy mit csináljak! - bökdöste az idegen mellkasát.

- Tanár úr, mondja a lényeget, mert a sok megbeszélnivaló mindegyikére hat perc huszonhét másodperc jut - csapkodta órája számlapját Debby.

- Rendben, Debby fiam, akkor a lényegre térek. Az úr mellettem Mr. Ross, aki mostantól a pótosztályfőnökötök. Sajnálatos módon más tantárgyakból nem tanít titeket, de ha annyira tetszik a társasága - amit kétlek, mivel eléggé irritáló és mellesleg kétszínű és önző és...

- Tanár úr, az időbeosztásba nem fér bele a kollégáinak az inzultálása - szakította félbe Debby.

- Persze, persze. Szóval, ha van kedvetek jelentkezhettek a színjátszó körre, amit Mr. Ross tart. De ne tegyétek, különben osztályfőnökit kaptok tőlem - mutogatott felénk.

- Brendon, nem hiszem, hogy így kellene beszélned rólam és a szakkörömről - vágott a szavába unottan az új tanár.

- Fogd be, Ryan! - szólt rá, mire az egész osztálynak leesett, ki is valójában az új tag, és Mr. Urie miért ilyen ellenséges vele. Az egész terem egy emberként hördült fel, és várta a magyarázatot Mr. Urietól. - Nos, fiaim, most már bizonyára rájöttetek, hogy Ryan Ross, aki 2009-ben galádul cserben hagyott, itt áll mellettem, és a pótosztályfőnökötök lett. - msolyodott el Mr. Urie úgy, mint aki tudja, hogy az egész osztály az pártjára áll. Egyszer csak valaki megdobta Mr. Rosst egy alufólialabdával.

- Ezt azért, mert Mr. Urie összes órájára rá kellett húzni plusz öt percet a maga szidása miatt! - magyarázta meg cselekedetét az iskolakerülő Cortez.

- Ezaz fiam, csak így tovább! Ha így folytatod, még egy ofői dicséretet is kaphatsz. Te vagy az új kedvenc diákom. Bocsesz, Josh - tette hozzá.

- Bren, olyan gyerekes vagy - motyogta Mr. Ross unottan.

- Nem, te vagy gyerekes! - vágott vissza Mr. Urie.

- Tanár úr, ki fognak csöngetni!!! - csapkodta ismételten az óráját Debby.

- Visszakanyarodva a fontos teendőkhöz... Páran már biztos láttátok a hirdetést a tanulmányi versennyel kapcsolatban. Sajnos hozzánk későn jutott el a verseny híre, ezért gyorsan kéne négy lelkes diák a versenyre. Hatan már jelentkeztek a suliból. Még képviselhetitek az iskolát a következő tantárgyakból: irodalom, spanyol, matek és kémia.

- ÉN!!!! ÉN AKAROK SPANYOLRA MENNI! - üvöltötte Melanie, mire Mr. Urie hátrahőkölt.

- Rendben, Melanie fiam, felírlak, csak nyugodj le - hajolt a bohóchalas notesze fölé. Mr. Ross furcsán méregette a füzetecskét és nemtetszésének még hangot is adott.

- Komolyan, Brendon? Bohóchalak?

- Azért vettem, mert tudtam, hogy mennyire gyűlölted a Némó nyomábant.

- De egy pocsék film! És még az animáció is rossz! - érvelt a galád, cserbenhagyásban igen tapasztalt tanár. Ennek hatására Cortez ismét a képébe röpített egy alufóliagolyót. Fogalmam sincs honnan van neki ennyi belőle.

- 2003-ban gyártották, oké?! Ahhoz képest az animáció felér a Hős6oséhoz! - kiáltott sértetten Cortez.

- Ne hasonlítsd a Hős6ost ahhoz a szutyokhoz! - korholta Mr. Ross.

- IDŐBEOSZTÁS! - üvöltött közbe Debby. - MÁRCSAKHÁROMFONTOSDOLOGRAVANIDŐNK!!! - hadart, hogy időt spórolhasson.

- Na, ki jelentkezik még? - nézett fel Mr. Urie az aranyos kis füzetecskéből.

- Én lelkesen harcolnék a legjobb iskola címéért a matematika harcmezején - állt fel Shuri és szalutált tiszteletteljesen.

- Rendi, kell még két ember.

- Én szeretnék kémiából menni - mondta gyorsan Debby. ( Valószínűleg azért, hogy időt spóroljon. )

Mivel én mindenből jó vagyok, ezért megvártam, hogy csak egy hely maradjon, mert képtelen voltam dönteni. Így én irodalomból indultam a tanulmányi versenyen.

- Oké, fiaim... - kezdett volna bele a záróbeszédjébe Mr. Urie, mire Mr. Ross a szavába vágott.

- Miért hívsz mindenkit a fiadnak? - értetlenkedett. Mr. Urie csak egy halálos pillantást vetett rá, majd folytatta a mondandóját.

- Mára nincs házi, sziasztok - intett nekünk, miközben kisuhant a tanteremből. Mr. Ross is követte volna, ha nem vágja be az orra előtt az ajtót.

- Hát jó, te seggfej - mondta kissé túl hangosan. Cortez erre csak megint megdobálta pár alufóliagolyóval.

Látjátok a párhuzamot az előző fejezettel?

"Hát jó, te ribanc"

- Melanie Martinez, Lókeksz hajnalban

"Hát jó, te seggfej"

- Ryan Ross, Cortez kontra az új tanár

Amúgy ez a fejezet az egyik kedvencem Hol vannak az hol vannak az Emoryk? 😍😍😍🥰🥰🥰🤪🤪🤪🤪🥳🥳🥳🤩🤩🤩Szikár maa maa mikrofon Támba

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora