Alan fél nyolckor már a szállás előtt várt minket. Vigyorogva nézett a társaságunkra, de a figyelmét leginkább Jennának szentelte.
- Üdvözletem, hölgyem! - csókolt kezet színpadiasan Alan.
- Ez a srác aztán drámai! - súgta oda nekem Melanie.
- Dráma klubos vagyok, szóval megtehetem - mondta Alan, aki ezek szerint hallotta a lány kommentárját.
- Most már megértem miért nincsenek barátaid - szólt be Shuri, mire Alan csak sértetten felhúzta az orrát.
- Szóval mielőtt leszóltátok volna az egyetlen dolgot a zenén kívül, ami önbizalmat és boldogságot ad nekem, még be akartam mutatkozni. Akik még nem ismernek, Alan Walker vagyok, és én hívtalak meg titeket a buliba. Mielőtt elindulnánk le kell fektetnünk pár alapszabályt. A sulim, olyan mintha egy tinifilmből való lenne, vagyis megvannak a klikkjei. Szóval az első szabály, hogy soha ne szóljatok azokhoz, akik egyértelműen nem a te súlycsoportodba tartoznak. A népszerűek ne beszéljenek a lúzerekkel, a lúzerek ne beszéljenek a népszerűekkel. A második szabály az az, hogy ti lányok - nézett ránk Alan, - soha ne kezdjetek a focistákkal. Egy csaj, Hannah Baker, elég csúnyán megjárta anno. Harmadik szabály: Bryce Walkert és a haverjait kerüljétek. Fiúk, lányok egyaránt.
- Szóval azt mondod, hogy ne lógjunk a menő pasikkal - értelmezte Ariana a mondottakat. - És inkább haverkodjunk az olyan gyíkarcokkal, mint te.
- Igen! - bólintott, miközben intett nekünk, hogy kövessük. - A bulit amúgy Dylan O'Brian szervezi. Ő a suli egyik népszerűbb diákja. Persze csak a focista csapat tagjai után - magyarázta nagy beleéléssel.
- És minket miért is érdekelne ez? Csak bulizni jöttünk, nem hallgatni történeteket a hülye diáktársaidról - forgatta a szemét Tyler, mire Cheryl és Ariana egyetértően bólogattak.
Erre Alan nem mondott nagyon semmit, hanem inkább csendben beszélgetett Jennával. A buli helyszíne a közelben volt. Alig húsz perc gyaloglás után elértünk egy hatalmas fehér, színes fényekkel kivilágított házhoz, ahol már hangosan szólt a zene. Én nem éppen ismertem fel. Biztos valami Kygo kaliberű előadóktól nyomattak számokat, amit persze én nem hallgatok.
Amikor beléptünk egy meglehetősen miniatűr ruhát viselő lány, aki pont előttünk sétált el, egy partisapkát nyomott Peter fejére.
- Üdv a buliban, öcsi! - kiáltotta el magát, majd lehajtotta a műanyag pohara tartalmát.
- Fél kilenc, és már részeg. Azta - nézett a lányra lenézően Debby.
- Ugyan, Debs! Ne legyél már ilyen! Engedd el magad egy kicsit! - vigyorgott Shuri és kikapta az egyik srác kezéből az italát. - Az ember csak egyszer él! Mindent ki kell használni ebből a rövidke életből!
- Hé! - szólt rá mérgesen a srác a lányra, aki éppen belekortyolt a - valószínűleg - alkoholba.
- Ahogy Mr. Urie mondaná: Finders keepers, losers weepers! - tárta szét a kezét, amolyan "Ez van, ribik!" szinten Shuri, majd megfordult és odasasszézott a táncparketthez.
- Hát ez elment - jelentette ki Flash.
- Pont úgy ahogy én is! Nem fogom az egész estémet lúzerekkel tölteni! Inkább megragadom a lehetőséget arra, hogy pár új sráccal is találkozzak - hátrált Ariana is, Cheryllel karöltve.
- Mi az, hogy pár új sráccal is találkozhatnátok? New York hatalmas! Otthon bementek a belvárosba, és már ott ismeretlen pasikkal flörtölhettek - értetlenkedett Peter.
YOU ARE READING
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictiontwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...