Don't call me angEEEEEEl

84 11 121
                                    

- Elliot, ezt mégis hogy érted? - nézett aggodalmasan Billie. - Allisonnak mi köze van ehhez? Azon kívül, hogy Harry a barátja, és ebből a szempontból érintett.

Elliot egy ideig nem válaszolt, csak hevesen gépelt valamit, és kikapott a táskájából néhány papírt és azokat nézte át. Pár perc múlva letette a lapokat, majd felénk fordította a gépet.

- Próbáljatok nem elájulni, jó? - mondta nyugodt hangon.

- Elliot, mondd már mi van! Kezdesz teljesen megrémíteni - tördelte az ujjait idegesen.

- Oké, oké! - emelte fel a kezét védekezően, majd egy mély levegőt vett. - Tudjátok vannak a Bosszúállók.

- Mégis hogy jönnek ide a Bosszúállók? - ráncolta a homlokát Harry.

- Majd megtudod - legyintett Elliot, majd folytatta. - Szóval, szerintem mindenki képben van azzal, hogy a Bosszúállók élén álló szuperhősök egyike Amerika Kapitány. Minden diák tudja ki ő, ez alap. Az összes suliban tanítják a történetét törin, hiszen fontos szerepe volt a II. világháború idején. Az egyik főbb ellensége a Hydra, aminek a létezéséről az emberek kétezer-tíz körülig nem nagyon tudtak. Aztán a későbbiekben lelepleződtek. Vagy mi. Őszintén sosem tanultam törire - húzta el a száját. - Mindegy is. Lényeg, ami lényeg, annak ellenére, hogy a Hydra a S.H.I.E.L.D-del együtt lepleződött le, az átlagemberek még a mai napig nem sokat hallottak róla. Mármint a Hydráról. A S.H.I.E.L.D-del anno szinte tele volt a híradó. Most jogosan kérdezhetitek, hogy miért tartok kiselőadást szuperhősökről, terrorista szervezetekről és katonai ügynökségekről, amikhez nektek semmi közötök. Nos... - tartott egy drámai szünetet, én meg el sem tudtam képzelni mit fog mondani. - Azért, mert mint kiderült - fordította maga felé a gépet, és pötyögött egy kicsit rajta, majd megint felénk fordította, - Harry apja veletek ellentétben igenis érintett volt a témában - mutatta a képernyőt, amin rengeteg furcsa fájl, és kép volt.

Először nem hittem a fülemnek. Tényleg jól hallottam volna, amit Elliot mondott?

A nagy agyalásomat Harry nevetése szakította meg.

- Elliot, ne röhögtess! Apám és szuperhősök? Komolyan egy olyan embernek, mint ő mi köze volt hozzájuk? Az apukám egy elvarázsolt ember volt, soha sem járt két lábbal a földön. Mindig csak a kis történeteit és verseit írogatta - ingatta a fejét mosolyogva.

- Harry. Tudom, hogy lehetetlennek hangzik, de szerintem hinni fogsz nekem, ha a végére értem. Annyi a bizonyíték, hogy már tagadni sem lehet! - magyarázta. - Visszatérve: az apukád, Des Styles együtt dolgozott egy bizonyos Lenny Herondalel...

- Jace apja! - szakítottam félbe szegény Elliotot.

- Na ne! - döbbent le teljesen Harry.

- Ki az a Jace? - kérdezte Billie és Elliot egyszerre.

- Jinx! - kacsintott Billie Elliotra gonoszul vigyorogva.

- Aw, nemár! Most miért? - nézett rá szomorúan a srác.

- Jace az egyik gyerekkori barátunk - mondta Harry figyelmen kívül hagyva Billiék jinxelését. - Mindhárman nagyon jóban voltunk, egészen tavalyig, amikor megcsaltam Allisont.

- Hogy mit csináltál? - szaladt a magasba Elliot szemöldöke.

- Majd megmagyarázom neked később - legyintett Billie.

- Amúgy, a szüleitek nem voltak jóban véletlenül? - tette fel a kérdést Elliot, mire én bólintottam.

- De. Apukám egyik legjobb barátja Des volt. Rengeteget voltak nálunk Harryvel.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora