Fancy kajálda és csóró Peter

70 12 267
                                    

Mr. Urie kettő körül szólt, hogy indulunk ebédelni valami olcsó étterembe, mert a sulinak nincs költségvetése a minőségi ételekre. Köhh, köhh menza. Nem mintha az igazgatónő férje egy billiárdos (és egyben Vasember) lenne vagy valami ilyesmi. >:I

- Hercegeim és hercegnőim! Kapkodjátok magatokat, mert ha nem siettek az ebéd után nem kaptok fagylaltot! - figyelmeztetett minket Swiftie. - Mindenki keressen magának egy párt, fogja meg a kezét, és álljatok szépen egymás mögé!

- Taylor, ezek nem gyerekek már, hanem kibaszott felnőttek. Ne kezeld le őket - oltotta le Mr. Shawn, miközben felvette a napszemüvegét.

- Én meg ajánlom, hogy ne káromkodj a gyerekek közelében! - szidta le a pasztell pink kosztümöt viselő tanár.

- Chilleljetek már, barátaim! Ne veszekedjetek, mert az egek szellemei nem tűrik a diszharmóniát, és aki rossz hangulatot szít, azt megbüntetik! - szállt be Mr. Ross is.

- Ez meg mi a francról dumál? - ráncolta a homlokát Flash. Erre mi mind megvontuk a vállunkat.

Végül mindenki megérkezett, és elindultunk a busszal (amin most nem találkoztunk Alannel :(). Vagy negyven percet utaztunk, mire megérkeztünk az úti célunkhoz. Az utca tele volt tömve drágábbnál drágább üzletekkel. Szemet szúrt nekem többek között egy Gucci, és egy Tommy Hilfiger bolt is. Már igazán kéne pár új ruha. Lehet, hogy ebéd után megkérdezem Mr. Uriet, hogy bemehetek-e vásárolni oda. Olyan szupi lenne! :D

- Itt vagyunk! - mutatott egy hatalmas krémszínű, márvány szobrokkal dekorált épületre. Egy szökőkút is volt előtte. Azt már említettem? - Az egyik ismerősöm ajánlotta. Szerinte szuper olcsó, és finom a kaja.

- Nekem nem néz ki éppen a világ legolcsóbb kajáldájának - tanulmányozta az aranybevonatos ajtót Tyler.

- Ja, nem éppen ilyenek az éttermek az én, extra csóró negyedemben - próbált meg ellopni egy gyémántot a kilincsről Peter. - Most miért néztek így rám? Ha le tudom szedni, legalább négy hétig nem kell többet kukáznom. Végre vehetek egy rendes számítógépet!

- Erre inkább nem mondok semmit, a milliós bankkártyámmal - pillantott lenézően a srácra Cheryl, azzal belökte az arany ajtót.

Az étterem belülről még csodálatosabb volt, mint kívülről. A falak előtt görög oszlopok álltak, precízen kifaragott architrávokkal (igen, ilyen szavakat is tudok). A falakat istenekről készült képek díszítették, a plafonra pedig egy freskó volt festve, amiről pedig egy gyémántokkal díszített ezüst csillár lógott le. Középen pedig még egy szökőkút volt, amin egy kis angyalka köpte a vizet.

- Wow - döbbent le Mr. Urie. - Ez tényleg olcsó helynek tűnik. Üljetek le nyugodtan, és rendeljetek bármit. Rá se nézzetek az árra. Az iskola állja.

Erre a kijelentésre mindenki helyet foglalt egy kör alakú, hófehér terítővel lefedett asztalhoz, amire ki voltak rakva a tányérok és evőeszközök is. Amint leültünk, rögtön odajött egy öltönyös, fehér kesztyűt viselő pincér, aki kiosztotta a makulátlan, gyönyörűen díszített étlapokat.

- Mik ezek a kaják? - szólalt meg fintorogva Flash. - Én rántott húst akarok, nem pedig halpetét!

- Ikrának hívják - javította ki Debby fel sem nézve az étlapból. Flash csak a szemét forgatta.

Egyébként kb. mindenki fennakadt az ételeken, mert a menüben nem szerepelt rántott hús, sült krumpli (sőt, semmilyen krumpli) és tészta. Ilyenekkel volt tele az étlap, mint cézársaláta, garnéla, homár, halak, kagyló, bagett vajjal, és egy csomó francia nevű kaja, amiről nem tudom, hogy mi, mert nem tudok franciául.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن