Batman v Vasember: Polgárháború

202 22 66
                                    

- Mindent elmesélek, de kérlek ne szakíts félbe, majd utána válaszolok minden kérdésedre. - Josh bólintott, én mély lélegzetet vettem és belekezdtem a mai nap elmesélésébe. Kábé húsz percig tartott mindent elmondani, mert majdnem az összes mondatot kommentáltam, és láttam, hogy bizonyos részeknél Josh alig bírja visszafogni magát, hogy kérdezzen, de végül kibírta. - Most jöhetnek a kérdések.

- Oké, először is... - akadt meg. - És most Jaceszel minden kapcsolat megszakadt köztetek?

- Hát, ma írt egy-két nem valami kedves SMS-t, de szerintem igen. - gondoltam át a válaszomat, és egy kicsit hazudtam is, mert nem hinném, hogy Jace ennyiben hagyja a dolgot, de nem akartam még ezzel is terhelni Josht, meg amúgy is mérges vagyok rá Tyler miatt. Bólintott, én pedig vártam a következő kínos kérdést.

- Mit válaszoltál Harrynek? Igent mondtál? - a szemei csillogtak. Amikor együtt voltunk ők nagyon jóban lettek, és neki is fájt a szakításunk. Biztos örülne, ha újra összejönnénk.

- Igent mondtam neki - nyugtattam meg, ő pedig felkiáltott, hogy: Igeen!

- És mit is csinált Tyler? Ha igazat mondasz, akkor el kell beszélgetnem vele négyszemközt. - bosszankodott. Felnevettem. Csodálkozok, hogy csak ennyire akadt ki. Én biztosan mérgesebb lennék, ha Melanie tenne ilyet. Talán még a fejét is letépném. :)

- Igen, nem ártana, ha jobban megválogatnád a barátaidat - utaltam arra, mennyire nem bírom most Tylert. A kis köcsög (sry Tyler - author's note).

- Oké, nincs több kérdésem. Szerintem menjünk le, a többiek már biztos halálra aggódják magukat.

Brendon szemszöge:

- AZ A SZEMÉTLÁDA KILÉPETT! - üvöltöttem tök mérgesen. - ÉS MOST MIATTA EGY LEPUKKANT SULIBAN KELL TANÍTANOM! - bukott ki belőlem minden. Nem tudtam kontrollálni az érzelmeimet. Ez a seggfej megérdemelne egy jó gonosz tweetet, amit mindenki lát. Muhahaha.

Hiába történt 10 éve az eset, még mindig kiakaszt. Mármint, ki hagyja faképnél a legjobb barátját? Komolyan. Miatta minden pénteken a kocsmába jövök és lerészegedem. Na jó, ez túlzás, de értitek, mire gondolok.

Éppen Scarletthez tartottam, amikor az egyik boxból kihallottam két srác beszélgetését.

- Nem igaz, hogy nem fogod fel, Tyler! Batman jobb, mint Vasember! - erre azonnal felkaptam a fejem és odamentem hozzájuk.

- És mivel támasztod alá ezt a mondatot, fiam? - vontam fel a szemöldökömet.

- Batman jobb detektív, ezt mindenki tudja. Még maga is biztosan tisztában van vele a kora ellenére. - szólt be nekem a vörös hajú punk, emós gyerek. Nem elég nekem Ryan, még ez a kis töpszli gyerek is inzultál.

- 32 évesen nem számítok nyugdíjasnak, jó? - háborodtam fel. - És tisztában vagyok a szuperhősök világában zajló eseményekkel, te kocka! - dünnyögtem.

- És hol vannak Batman detektív képességei Ultron támadásának idején? Tudtommal felszívódott a Föld felszínéről, amikor az a nagyképű robot megjelent. - érvelt ellen Tyler.

- Nagyon jó, fiam! - mutogattam rá, majd helyet foglaltam mellettük. - További érveket kérek, uraim! - felkönyököltem az asztalra.

Allison szemszöge:

Amikor leértünk a boxhoz megdöbbentő dolog történt. Mr. Urie, Tyler és Gee azon veszekedtek, hogy ki a jobb szuperhős. Batman vagy Vasember. Az asztalon tornyosultak a vodkás és különféle piás pohárkák, természetesen mind üres volt. Még az én Sprite-omat is megitták. Josh és én csak furcsán néztünk egymásra, majd megvontuk a vállunkat és helyet foglaltunk.

Bevallom, először furcsa volt Mr. Urie társaságában tölteni az estét, de jót mulattunk a kis civakodásukon.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Onde histórias criam vida. Descubra agora